Help - Search - Members - Calendar
Full Version: subaru outback diesel
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Subaru > Legacy/Outback
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17
V_I_C_T_O_R
Cine are motorul diesel pe Subaru cred ca subscrie la faptul ca fara sa-l turezi putin pentru a pleca de pe loc il simte chinuit sau chiar il omoara. Cel putin mie pana m-am obisnuit mi s-a intamplat de cateva ori sa-l omor la semafor...si veneam de pe un benzinar care de obicei se cere mai turat la plecarea de pe loc decat un diesel obisnuit.
hdi
QUOTE (V_I_C_T_O_R @ Mar 12 2009, 12:27 PM) *
Cine are motorul diesel pe Subaru cred ca subscrie la faptul ca fara sa-l turezi putin pentru a pleca de pe loc il simte chinuit sau chiar il omoara. Cel putin mie pana m-am obisnuit mi s-a intamplat de cateva ori sa-l omor la semafor...si veneam de pe un benzinar care de obicei se cere mai turat la plecarea de pe loc decat un diesel obisnuit.


Pai aia e problema: un diesel nu se conduce ca o benzina.
Este ciudat ce spui; cu un diesel poti pleca de pe loc ridicand usor piciorul stg de pe ambreaj iar piciorul drept il poti tine linistit dupa gat sau macar pe bord. teehee.gif
Bineinteles, figura nu functioneaza si cu rotile virate.
V_I_C_T_O_R
Pai tocmai asta spuneam si eu ca se intampla in mod normal, dar ceea ce am constatat a fost ca la motorul boxer diesel de pe Subaru nu este valabila aceasta treaba. Cel putin asta am constatat eu.
G e o r g e
cand ne-om vedea va arat cum se pleaca de pe loc cu un subaru . smile.gif am invatat si eu de la unii mai batrani intr'ale subarurilor . n ude alta dar iti tocesti ambreiajul gratuit.
V_I_C_T_O_R
banana.gif Yeeeee, o sa stiu cum se pleaca de pe loc cu un Subaru...tongue.gif
G e o r g e
QUOTE (V_I_C_T_O_R @ Mar 12 2009, 02:49 PM) *
banana.gif Yeeeee, o sa stiu cum se pleaca de pe loc cu un Subaru...tongue.gif

nu e obligatoriu sa faci cum zic eu thumbsup.gif
as zice ca e un model de best practice.

altfel ambreiajul tau, banii tai, nervii tai whistling.gif
rooster
@George & @hdi & @pista: Nu am preluat masina deoarece eu gasesc motorul+cutia nepotrivite pentru mine si pentru Tulcea (oras colinar) unde domiciliez. Prietenul inca vrea s-o dea. Proprietar e inca firma de leasing deoarece nu a platit nimic din Noiembrie pana acum, are in intelegerea cu dealerul pe langa 11 rate de leasing platite de dealer catre viitorul proprietar si o perioada de gratie de 3 luni pentru avans, RCA, Casco si prima rata.

Mi-a placut stabilitatea si vreau sa testez acum un Forester 2.0 benzina, cutie automata, cu 39.000 km ...
hdi
QUOTE (rooster @ Mar 12 2009, 03:08 PM) *
@George & @hdi & @pista: Nu am preluat masina deoarece eu gasesc motorul+cutia nepotrivite pentru mine si pentru Tulcea (oras colinar) unde domiciliez. Prietenul inca vrea s-o dea. Proprietar e inca firma de leasing deoarece nu a platit nimic din Noiembrie pana acum, are in intelegerea cu dealerul pe langa 11 rate de leasing platite de dealer catre viitorul proprietar si o perioada de gratie de 3 luni pentru avans, RCA, Casco si prima rata.

Mi-a placut stabilitatea si vreau sa testez acum un Forester 2.0 benzina, cutie automata, cu 39.000 km ...


Rooster,
Eu iti recomand calduros sa il rogi pe prietenul tau sa ti-o imprumute cateva zile ca sa te obisnuiesti cu ea. Diselurile urca mai usor colinele (la turatii mai mici) decat masinile pe benzina. Este o placere sa accelerezi in urcare cand conduci un turbodiesel. Cu greu vei gasi benzinare care sa poata tine pasul cu tine.
Cred ca impresiile pe care le-ai postat aici sunt usor superficiale (impresiile, nu tu!) si vin dintr-o prea mare obisnuinta de a conduce un motor pe benzina si dintr-o prea mica experienta cu motoarele diesel.
Victor nici dupa 11000km n-a invatat sa o conduca, asa ca ... biggrin.gif Gotchya!
Eu care conduc de 4 ani un diesel de buna calitate, nu am avut niciun fel de probleme de adaptare...
Iti doresc sa iei decizia cea mai buna.
rooster
Mi-a dat-o pentru 3 zile si daca m-as fi impacat cu pornirea si cu schimbatul din treapta 1 in 2 lasam naibii Nova in Constanta la Remat si ma intorceam cu SOD.
Dar n-a fost sa fie. Am mai probat si alte dieseluri in perioada aia, dar nu faceau mofturi la plecare si schimbari de treapta din 1 in 2 ca SOD.
Mi-a parut rau ... daca ar fi sa particip la un jaf armat de banca SOD ar fi ultima masina pe care as alege-o ... daca ma intelegi. smile.gif
GLC120
QUOTE (GLC120 @ Mar 14 2009, 07:43 PM) *
Date tehnice Outback Diesel

Rapoarte cutie: Viteza maxima recomandate in carte:
1) 3.454 38 km/h
2) 1.750 76 km/h
3) 1.096 121 km/h
4) 0.785 169 km/m
5) 0.634

Se remarca faptul ca valorile sunt invers proportionale de unde rezulta ca vitezele maxime corespund aceleeasi valori de turatie. Eu spun ca aceste viteze maxime recomandate in manual (pagina 7-23) corespund la Diesel unei turatii de 4000 +/- 100 rpm. Puteti verifica si prin oras viteza masinii la 2000 rpm, apoi inmultiti cu 2.

hdi inca nu e convins 100% ca la 4000rpm ai viteza dubla fata de 2000rpm dar we're working on it rolleyes.gif . Nu mai e mult pana departe...

De la 4000rpm pana la rosu, mai e ceva marja de manevra pentru cei care vin de pe benzina si vor ceva marait mai pronuntat. Din curbele motorului rezulta ca in afara de marait si poate ceva fum, nu obtii mare scofala acolo. Nu am verificat inca.


Pun postul si aici, parca e mai on-topic. Asteptam cu interes sa ne intalnim cu George, poate intre timp il vrajim sa ne spuna si pe forum, cum sa plecam de pe loc. George, cum facem sa ne intalnim?
raducuGR
vreau si io sa plec de pe loc...
raducuGR
mi-o venit comanda pe volan ...am avut o surpriza...vedeti si voi...e impreuna cu comenzile cruise control...saptamana viitoare imi scot volanu' sa vad ce se poate face.
Eventual le schimb pe amandoua...americanii pe subaruoutback.com nu zic nimic de faptul ca comanda e dubla...
M A R I A N
Eu din poza nu-mi pot da seama exact care butoane sunt pentru schimbarea posturilor de radio/a melodiei de pe CD, care pentru volum, care pentru deschis/inchis radio-CD-ul etc. Se vad doar 3 butoane - 2 cu sageti si unul cu "cancel".
hdi
QUOTE (M A R I A N @ Mar 22 2009, 07:42 PM) *
Eu din poza nu-mi pot da seama exact care butoane sunt pentru schimbarea posturilor de radio/a melodiei de pe CD, care pentru volum, care pentru deschis/inchis radio-CD-ul etc. Se vad doar 3 butoane - 2 cu sageti si unul cu "cancel".


Uite aici o poza. Cred ca e la fel.
raducuGR
na...in sfarsit noul legacy...
hdi
QUOTE (raducuGR @ Mar 24 2009, 09:53 PM) *
na...in sfarsit noul legacy...


Aaaa, asta e faceliftul la Outback. Nu pare nou.
Au schimbat masca ,bara fata si farurile, nu?
Parca si manerele usilor.
Nu stiu daca imi place mai mult. Poate ca arata mai bine pe alta culoare.
De unde e poza?
Colonelu'
QUOTE (hdi @ Mar 24 2009, 10:06 PM) *
QUOTE (raducuGR @ Mar 24 2009, 09:53 PM) *
na...in sfarsit noul legacy...


Aaaa, asta e faceliftul la Outback. Nu pare nou.
Au schimbat masca ,bara fata si farurile, nu?
Parca si manerele usilor.
Nu stiu daca imi place mai mult. Poate ca arata mai bine pe alta culoare.
De unde e poza?

http://jalopnik.com/5168626/2010-subaru-le...-but-toned+down
Pozele sunt prelucrari si nu sunt cele finale.
raducuGR
QUOTE (hdi @ Mar 24 2009, 10:06 PM) *
QUOTE (raducuGR @ Mar 24 2009, 09:53 PM) *
na...in sfarsit noul legacy...


Aaaa, asta e faceliftul la Outback. Nu pare nou.
Au schimbat masca ,bara fata si farurile, nu?
Parca si manerele usilor.
Nu stiu daca imi place mai mult. Poate ca arata mai bine pe alta culoare.
De unde e poza?



de pe un site grecesc...dar este si aici http://www.4wheelsnews.com/rumor-2010-suba...uto-show/....nu stiu da parca mai mult imi place al nost'...nu e prea schimbat...doar dotarile tehnice is mai faine sigur...in rest ,rame la usi, fara diferential pe spate etc...
hdi
Chestia cu ramele e o mare pierdere.
Oricum, poza pe care ai pus-o tu mi se pare mai degraba un facelift al actualului. Uita-te la stopuri (atat cat se vad), la scutul ala de sub motor, la forma generala etc.
Pentru moment si eu raman fanul actualului model.
Astept sa vad noul Outback in forma finala si ma hoatarasc dupa aceea. rolleyes.gif

PS: sa faci te rog poze pas cu pas la montajul comenzilor audio. Merci.
GLC120
Revenind la modelul actual, cu diferentialul spate ne-am lamurit in procent de 99%.

Dar controlul tractiunii? Dealer-ul spune ca VDCS include si asta, adica franarea rotii care se roteste in gol pe gheata, zapada, aer curat...

Oare? La specificatiile de la Forester apare TCS Controlul tractiunii separat de VDCS. Probabil iarasi o greseala, omisiune, mister. ninja.gif
iulian_1976
QUOTE (hdi @ Mar 12 2009, 11:32 AM) *
QUOTE (V_I_C_T_O_R @ Mar 12 2009, 12:27 PM) *
Cine are motorul diesel pe Subaru cred ca subscrie la faptul ca fara sa-l turezi putin pentru a pleca de pe loc il simte chinuit sau chiar il omoara. Cel putin mie pana m-am obisnuit mi s-a intamplat de cateva ori sa-l omor la semafor...si veneam de pe un benzinar care de obicei se cere mai turat la plecarea de pe loc decat un diesel obisnuit.

Pai aia e problema: un diesel nu se conduce ca o benzina.
Este ciudat ce spui; cu un diesel poti pleca de pe loc ridicand usor piciorul stg de pe ambreaj iar piciorul drept il poti tine linistit dupa gat sau macar pe bord. teehee.gif
Bineinteles, figura nu functioneaza si cu rotile virate.


QUOTE (V_I_C_T_O_R @ Mar 12 2009, 11:37 AM) *
Pai tocmai asta spuneam si eu ca se intampla in mod normal, dar ceea ce am constatat a fost ca la motorul boxer diesel de pe Subaru nu este valabila aceasta treaba. Cel putin asta am constatat eu.


...o sa ajungeti la vorba mea boxerul diesel tinde spre un benzinar cu turbina. rolleyes.gif
Un diesel tdi are alt comportament prinde destul de ,,jos ,, cuplul,, insa in ture are o limita bine determinata de care nu trece .
GLC120
QUOTE (GLC120 @ Apr 14 2009, 11:05 AM) *
http://www.green-car-guide.com/articles/7/1/Subaru-Legacy-Outback-Diesel/Page1.html
Aici e un review elogios, cred ca si f1anatic isi va lua Diesel (import din Europa, alta calitate, made in Japan) daca citeste cu atentie.

Am pus link-ul si aici, mi se pare interesant.
Am mers mai mult in ultimele zile inclusiv ceva noroaie, pietre, iarba la munte. Cu ambreiajul si cuplul e chestie de obisnuinta. Cursa ambreiajului e foarte scurta si asta de fapt "il omoara" la semafor. Altfel urci panta lejer in treapta 1, cu 10-15 km/h desi motorul are sub 1500 rpm.

Pe site-ul Subaru UK apar niste grafice cu viteza de deplasare la 1000rpm in cele 5 trepte ale cutiei manuale.
Tr - mile/h - km/h
1 -- - 5.6 --- 9.02
2 -- 11.1 -- 17.87
3 -- 17.8 -- 28.66
4 -- 24.5 -- 39.45
5 -- 30.7 -- 49.43

Am calculat in km folosind raportul 1.61
hdi
Da, citind acel review, imi vine sa ma pup singur....
Ce relevanta au vitezele de deplasare la 1000rpm? Trebuie sa trag vreo concluzie de care nu sunt in stare sau este for info only?
andrei5130
e pus pentru carcotasi ...
GLC120
QUOTE (hdi @ Apr 14 2009, 10:07 PM) *
Ce relevanta au vitezele de deplasare la 1000rpm? Trebuie sa trag vreo concluzie de care nu sunt in stare sau este for info only?


Nu se poate trage vreo concluzie radicala. Dar sunt date tehnice utile care confirma sau infirma ideile pe care ni le-am facut fiecare privind cadranele acelea mari de pe bord. Pornind de la ele poti calcula viteza la orice turatie sau viceversa.

In orice treapta a cutiei, viteza este direct proportionala cu turatia. blink.gif

GLC120
De exemplu, se poate calcula ce scrie in carte:

- Subaru recomanda (consum/randament...pag 7-21) sa schimbi din a 1-a la 2660 rpm, turatia coborand la 1340 rpm in treapta 2.
......
-din a 4-a la 1850 rpm turatia coborand la 1480 rpm in treapta 5

Ar fi bine sa mergi asa tot timpul? Ar fi rau sa mergi asa, cand nu te grabesti?
vlademir
QUOTE (GLC120 @ Apr 16 2009, 09:48 AM) *
De exemplu, se poate calcula ce scrie in carte:

- Subaru recomanda (consum/randament...pag 7-21) sa schimbi din a 1-a la 2660 rpm, turatia coborand la 1340 rpm in treapta 2.
......
-din a 4-a la 1850 rpm turatia coborand la 1480 rpm in treapta 5

Ar fi bine sa mergi asa tot timpul? Ar fi rau sa mergi asa, cand nu te grabesti?

M-ati zapacit total. Nu o sa mai vad drumul daca ma tot uit la turatii. Eu conduc dupa ureche (sunt urecheat, tin cu Playboy).
GLC120
Vezi daca nu se poate monta si un triunghiulet verde after market! Cel reflectorizant poate fi vopsit dar cred ca e cam mare rolleyes.gif

Am gasit si o problema de functionare. Daca sunt curbe si apesi pe acceleratie unsure.gif masina merge perfect, maraie frumos, dar oglinda retrovizoare se comporta ciudat. Masinile din spate se fac din ce in ce mai mici si apoi dispar. E problema de garantie?
hdi
QUOTE (GLC120 @ Apr 16 2009, 11:08 AM) *
Am gasit si o problema de functionare. Daca sunt curbe si apesi pe acceleratie unsure.gif masina merge perfect, maraie frumos, dar oglinda retrovizoare se comporta ciudat. Masinile din spate se fac din ce in ce mai mici si apoi dispar. E problema de garantie?


Tipica infatuare a subaristului. Rog toti oamenii de bine sa intervina aplicand corectii binemeritate, readuceri cu piciorele pe pamant precum si stigmatizari publice incluzand in cazuri extreme chiar si citarea la Funny quotes.
Ca si metoda de rascumparare a pacatului recomand scrierea a min. 27 de posturi/zi in alte arii decat Subaru.

Explicatia aia cu turatiile mi-o tiparesc si o iau cu mine in concediu ca sa o citesc odihnit....
andrei5130
QUOTE (GLC120 @ Apr 16 2009, 12:08 PM) *
Am gasit si o problema de functionare. Daca sunt curbe si apesi pe acceleratie unsure.gif masina merge perfect, maraie frumos, dar oglinda retrovizoare se comporta ciudat. Masinile din spate se fac din ce in ce mai mici si apoi dispar. E problema de garantie?

trebuie sa recunosc ca am ras jumatate de ora dupa ce am citit, numai ca, mie mi-sa intamplat acelasi lucru numai ca de cateva ori masinile se faceau din ce in ce mai mari... si asta sigur intra pe garantia lor...
Zetics
QUOTE (andrei5130 @ Apr 16 2009, 11:02 PM) *
... numai ca de cateva ori masinile se faceau din ce in ce mai mari...


E mult mai grav cand ai parbrizul cu un astfel de defect... turned.gif
Dan52141
QUOTE (Zetics @ Apr 17 2009, 07:22 AM) *
QUOTE (andrei5130 @ Apr 16 2009, 11:02 PM) *
... numai ca de cateva ori masinile se faceau din ce in ce mai mari...


E mult mai grav cand ai parbrizul cu un astfel de defect... turned.gif



Mai ... bag sama ca sunteti tare pasionati de masinile voastre smile.gif desi vad ca multi va plangeti de defectele astea de parbriz sau retrovizoare smile.gif
vlademir
Apropo de defecte, are un sistem audio numa bun de dat la dusmani. Azi a harait ca naiba pe Led Zep III.
hdi
QUOTE (vlademir @ Apr 30 2009, 04:30 PM) *
Apropo de defecte, are un sistem audio numa bun de dat la dusmani. Azi a harait ca naiba pe Led Zep III.


Mie mi se pare ca sistemul audio e absolut OK. La drive test mi s-a parut de kko insa dupa ce l-am reglat (SRS on si basii redusi) face fata cu succes. Nu e ceva profi dar la un volum de 25 se aude OK. Daca nu esti obisnuit cu Bang & Olufsen mai joaca-te la reglaje ca nu se poate sa haraie decat de-al dracu daca pui vreun Laurentiu Duta.
GLC120
QUOTE (hdi @ Apr 30 2009, 05:59 PM) *
Mie mi se pare ca sistemul audio e absolut OK. La drive test mi s-a parut de kko insa dupa ce l-am reglat (SRS on si basii redusi) face fata cu succes. Nu e ceva profi dar la un volum de 25 se aude OK. Daca nu esti obisnuit cu Bang & Olufsen mai joaca-te la reglaje ca nu se poate sa haraie decat de-al dracu daca pui vreun Laurentiu Duta.


+1. Desi... nici macar la teste nu mi s-a parut de kko.
raducuGR
QUOTE (vlademir @ Apr 30 2009, 05:30 PM) *
Apropo de defecte, are un sistem audio numa bun de dat la dusmani. Azi a harait ca naiba pe Led Zep III.



baga si tu Zep Remastered....is curios ce-i cu sub wooferu' ala subaru ce se baga sub scaun...daca face treaba si cum se baga (daca are cablurile trase)
hdi
QUOTE (raducuGR @ May 2 2009, 12:57 PM) *
baga si tu Zep Remastered....is curios ce-i cu sub wooferu' ala subaru ce se baga sub scaun...daca face treaba si cum se baga (daca are cablurile trase)


Ai montat comenzile audio pe volan?
GLC120
Am mai desoperit azi doua chestii (oare ? unsure.gif )

S-a intamplat o singura data poate fi o greseala dar:

- dupa un timp cu usa deschisa s-au stins plafonierele. are un timer?
- pe drum am intrat intr-o zona "poluata" si climatizarea a comutat singura pe recirculare. Butonul e departe de schimbator foarte putin probabil sa fii apasat din greseala. Ati auzit de asa ceva?
hdi
QUOTE (GLC120 @ May 15 2009, 10:41 PM) *
Am mai desoperit azi doua chestii (oare ? unsure.gif )

S-a intamplat o singura data poate fi o greseala dar:

- dupa un timp cu usa deschisa s-au stins plafonierele. are un timer?
- pe drum am intrat intr-o zona "poluata" si climatizarea a comutat singura pe recirculare. Butonul e departe de schimbator foarte putin probabil sa fii apasat din greseala. Ati auzit de asa ceva?


Eu nu am observat nimic similar.
Cu plafonierele ar putea fi ceva de genul power saving iar in ceea ce priveste recircularea seamana a senzor de calitate a aerului.
Eu nu sunt convins nici macar ca am filtru de polen ca prea ia in plin orice miros (n-am mai patit chiar asa de cand aveam Dacia) dar n-ar fi de mirare ca masina ta sa fie mai altfel si din punctul asta de vedere.
Poti face un test: pui OBD-ul cu botul in fundul altei masini si vezi daca trece automat pe recirculare apoi vii sa ne spui si noua ca se ne oftici. rolleyes.gif
andrei5130
QUOTE (GLC120 @ May 15 2009, 09:41 PM) *
Am mai desoperit azi doua chestii (oare ? unsure.gif )

S-a intamplat o singura data poate fi o greseala dar:

- dupa un timp cu usa deschisa s-au stins plafonierele. are un timer?
- pe drum am intrat intr-o zona "poluata" si climatizarea a comutat singura pe recirculare. Butonul e departe de schimbator foarte putin probabil sa fii apasat din greseala. Ati auzit de asa ceva?

salutare,


chestia cu plafoniera am patit-o si eu,


climatizarea eu cred ca e coincidenta, daca era pe AUTO e posibil ca ea sa fi simtit o crestere sau scadere de temperatura in masina si sa fi trecut pe recirculare pentru a duce mai repede areul din masina la temperatura dorita ...
vlademir
Dupa 30.000 km, declar cu mana pe inima ca sunt multumit de autovehiculul din dotare. Are cateva chestiuni care te mai enerveaza dar nu sunt de esenta. De exemplu, daca e soare afara nu mai vezi nimic in afisajele din dreapta, radio si climatizare. Lipsa comenzilor audio pe volan e iarasi o chestie care ma enerveaza si dupa 30.000km, semn ca obisnuinta de la Avensis isi gaseste greu dezvatul. Climatizarea bate prea tare pe brate pentru gustul meu dar raceste mai rapid decat Avensisul. Frana de mana nu prea tine decat daca e trasa pana la refuz. Si anvelopele din dotare nu sunt de mare angajament dar acest lucru s-a discutat si rasdiscutat pe aici.
Calitatile remarcate se refera in primul rand la motor, care este fenomenal de ascultator si prompt. Trage oricand si oriunde, nu te lasa niciodata, daca iti place sa pilotezi ai exact masina necesara sa faci prostii. Apoi, consumul, chiar in conditii de exploatare mai dura, nu a sarit de un mixt 7%, absolut ok pentru un AWD cu care tocmai ai urcat dealuri pline de noroi sau ai stat o oră în trafic bara la bara in minunatul oras al lui Oprescu (opri-i-asi curentul cand il opereaza pe creier). Suspensiile sunt foarte bune pentru ceea ce te poate indemna garda marita la sol sa faci, respectiv sa te dai pe toate damburile. Si nu in ultimul rand, pot trece la calitati raritatea marcii si faptul ca antreneaza discutii numai cu persoanele cat de cat in tema, de ti-e mai mare dragul sa te dai mare cu stelutele tale.
Astept intrebari punctuale ca mi-a secat imaginatia.
Colonelu'
QUOTE (vlademir @ Jun 12 2009, 10:48 AM) *
... Climatizarea bate prea tare pe brate pentru gustul meu dar raceste mai rapid decat Avensisul. Frana de mana nu prea tine decat daca e trasa pana la refuz. ....

De cand cu caldurile astea am sesizat si eu la Avensis ca raceste foarte greu si parca nici nu te "ingheata" cand e setat pe Low. Am sa ma duc intr-un service si sa imi verifice instalatia de AC, poate a mai scapat ceva freon intre timp.

Referitor la frana de mana, poate ca mai trebuie reglata, pentru ca si la Avensis cand l-am luat tinea destul de slab chiar la maxim. In momentul in care am fost la revizia/inspectia de 1.000 km, mecanicul a sesizat problema fara sa-i zic si a intervenit prompt si a rezolvat-o. Reglajul la Avensis se face foarte usor, printr-o gaura de vizitare practicata in discul de frana spate - presupun ca la Subaru este la fel deoarece si la MB Vito la fel am reglat.
hdi
QUOTE (vlademir @ Jun 12 2009, 11:48 AM) *
Astept intrebari punctuale ca mi-a secat imaginatia.


arigato.gif multumim pt. review.
Faptul ca ti-a secat imaginatia este semn bun. Daca ai fi avut ceva de rau de spus sigur nu uitai....Eu am reusit un consum mai mare decat al tau: 7.4% pe sosea, la campie....Eram incaltat cu bocancii laugh.gif Sunt curios sa vad cat scot daca ma incalt cu claparii...

QUOTE (Colonelu' @ Jun 12 2009, 12:03 PM) *
Referitor la frana de mana, poate ca mai trebuie reglata, pentru ca si la Avensis cand l-am luat tinea destul de slab chiar la maxim. In momentul in care am fost la revizia/inspectia de 1.000 km, mecanicul a sesizat problema fara sa-i zic si a intervenit prompt si a rezolvat-o. Reglajul la Avensis se face foarte usor, printr-o gaura de vizitare practicata in discul de frana spate - presupun ca la Subaru este la fel deoarece si la MB Vito la fel am reglat.


Eu inainte de a o regla as fi foarte bucuros sa aflu de ce au lasat-o asa din fabrica. Toate sunt la fel. Cred ca pe o panta mai zdravana nu reusesti sa o tii pe loc nici macar cu ea trasa la max. Nu-mi inchipui ca au o eroare sistematica si nimeni nu s-a prins. Exclus. Le lasa asa dintr-un anume motiv si eu as fi curios sa-l aflu. Poate fi ceva de genul: sa nu plece bou' cu frana de mana trasa si sa strice nu stiu ce pe la transmisie....
V_I_C_T_O_R
Eu am o curiozitate. Cand aveam OBK-ul si treceam peste linii de tramvai, drum denivelat cu gropi etc aveam impresia ca e o suspensie care dupa 15-20.000 de km va incepe sa bata urat de tot. Acuma masina nu am avut-o decat pana la 11.000 km si nu s-a intamplat acest lucru. Sunt curios tu la 30.000 km cum simti directia si suspensia pe fata.

P.S. Azi am vorbit cu proprietarul OBK-ului si are si el deja 30.000 km - evident fara nici o problema tongue.gif
vlademir

Evident (in sensul ca as fi declarat acest lucru), se simte la fel ca la 11.000 km sau ca la 5 km. Nu bate nimic, nu urla, nu scartaie.
Mircea104901
QUOTE (V_I_C_T_O_R @ Jun 12 2009, 06:12 AM) *
Eu am o curiozitate. Cand aveam OBK-ul si treceam peste linii de tramvai, drum denivelat cu gropi etc aveam impresia ca e o suspensie care dupa 15-20.000 de km va incepe sa bata urat de tot.


Zgomotul vine de la bara anti-ruliu (parerea mea), de la compozitia bucsilor, care la temperaturi scazute devin rigide => zgomot care-ti da impresia ca "bate" ceva. Daca o duci la verificare, ti se va spune ca nu are nimic.
Cum se incalzeste temperatura, dispare si "zgomotul" biggrin.gif
hdi
QUOTE (Mircea104901 @ Jun 12 2009, 01:14 PM) *
Zgomotul vine de la bara anti-ruliu (parerea mea), de la compozitia bucsilor, care la temperaturi scazute devin rigide => zgomot care-ti da impresia ca "bate" ceva. Daca o duci la verificare, ti se va spune ca nu are nimic.
Cum se incalzeste temperatura, dispare si "zgomotul" biggrin.gif


Confirm.
Mircea104901
Err: corectez: incalzeste temperatura teehee.gif creste temperatura/incalzeste vremea biggrin.gif
hdi
QUOTE (Mircea104901 @ Jun 12 2009, 04:05 PM) *
Err: corectez: incalzeste temperatura teehee.gif creste temperatura/incalzeste vremea biggrin.gif


Confirm 36182451.gif
andrei5130
Am scapat si eu de scartaitul din cauza bucsilor,

frana de mana tine foarte bine trasa mai tare, indiferent cat de abrupta e rampa sau cat de inclinata e panta, nu cred ca acea mica scapare pe care o sesizam are legarura cu nivelul la care este trasa fana de mana, indiferent cat de tare am tras de maneta are acest "joc", pe mine ma ajuta foarte mult in rampe abrupte daca sunt nevoit sa opresc, in loc sa fortez masina cu frana de mana trasa sau sa risc sa dea inapoi ca nu corelez bine miscarile dau drumu la frana de mana dupa ce simt masina ca se misca lucru posibil din causa acestei mici libertati de miscare, eu cred ca au facut asta dat fiind ca nu au mai pus hill-holder, alta explicatie nu gasesc...
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.