Help - Search - Members - Calendar
Full Version: subaru outback diesel
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Subaru > Legacy/Outback
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17
V_I_C_T_O_R
M-am uitat si eu cand am luat-o, dupa incalzirea pentru bancheta din spate insa nici eu nu am gasit nimic. Poate nu m-am uitat destul de atent. Sa existe pe unele masini si pe altele nu mi-e greu sa cred.
hdi
QUOTE (GLC120 @ Feb 15 2009, 01:18 PM) *
Cred ca din aceasta cauza ma contrazici si cu turatiile si cu triunghiuletul...... rolleyes.gif


Da, si tot nu-mi trece oftica....

QUOTE (GLC120 @ Feb 15 2009, 01:18 PM) *
Grila din cotiera se misca stanga-dreapta. Verifica poti sa o inchizi/deschizi miscand-o 1cm. Nu e debit mare volumul este infim.

Gurile se vad daca dai scaunele la maxim in fata. Sunt doua sub fiecare scaun fata. Nu-mi venea sa cred ca nu exista... orice masina are asa ceva.


Am miscat si eu de grila aia insa nu mi s-a parut ca ar veni ceva. Incerc cu ventilatorul la max si diferite pozitii ale fluxului de aer.
Mai am azi de facut un drum cu Subby Sama si caut si eu gurile de ventilatie. Daca nu sunt iau Pejou'.
raducuGR
dupa cum am mai postat cred ca subaru echipeaza cu motoare diesel tot ce au pe stock din gama legacy-outback si folosesc toate piesele din stoc pentru ca iese modelul nou...iar acum se vinde doar dieselul...din pacate pentru cei ca mine care l-am luat devreme...de exemplu volanul MOMO este volanul vechi de pe 2,5 ,al meu are volanul nou care nu este MOMO...indicatoare verzi etc...sint sigur ca cel putin indicatorul asta e ramasita de pe benzinar...in curand cred ca vor aparea si masini cu navigator la pret normal ...vor saracii sa scape de ramasite
In curand imi ajung comenzile de pe volan , sper sa le pot pune fara sa ma pomenesc cu v-un airbag in figura.
> Thank you for your Subaru Parts Order.
>
>
> *** At this time we are processing the following Parts
> Order. ***
>
>
> Order Number: DOS9-320042
> Date Ordered: 2009-02-04
>
>
> -------------------------------------------------------------------------------
> Order Information:
> -------------------------------------------------------------------------------
> Shipping address: .
>
> .
>
> Email Address: .
> Phone Number: .
>
> -------------------------------------------------------------------------------
> Quantity Part# Description
> Unit Price Price
> -------------------------------------------------------------------------------
>
> 1 83154AG001 SWITCH SATELLITE
> $93.05 $93.05
>
> -------------------------------------------------------------------------------
> Shipping Cost: $19.95
> Tax: $0.00
> Grand Total: $113.00
> -------------------------------------------------------------------------------
>
>
>
> *** Please verify this order information and ***
> *** contact us immediately if it is not correct. ***
> http://www.subaruparts.com/support
>
>
> You will receive another email containing your package
> shipping information soon.
> Thanks again for your order.
>
>
> The Bruce Titus Automotive Group
> http://www.subaruparts.com
>
>
hdi
Eu n-am volan Momo dar nici triunghiuletul verde pe care Marian a propus sa-l incadram la capitolul "Inutile"
Spune-mi si mie cand ti-a sosit piesa si cum ai procedat cu vama etc. Vreau sa-mi comand si eu. Ai platit in avans?
hdi
QUOTE (GLC120 @ Feb 15 2009, 01:18 PM) *
Grila din cotiera se misca stanga-dreapta. Verifica poti sa o inchizi/deschizi miscand-o 1cm. Nu e debit mare volumul este infim.

Gurile se vad daca dai scaunele la maxim in fata. Sunt doua sub fiecare scaun fata. Nu-mi venea sa cred ca nu exista... orice masina are asa ceva.


GLC, ai o bere Euro5! Am gasit si eu ajutajele de aer de sub scaune! Le-am si pozat dar nu stiu ce-am facut cu cablul. Daca vrea cineva, pun poze.
In ceea ce priveste grila, mi-e teama ca la mine e doar de forma. Am mers cu masina, cu grila deschisa si capacul cotierei inchis si dupa vreo ora in care in masina se incalzise ca lumea, cand am deschis cotiere inauntru era frig.... verymad.gif
Am dat si ventilatorul la max si nu am simtit nicio adiere dinspre gaurele alea; pe nicio pozitie a fluxului de aer.
andrei5130
QUOTE (hdi @ Feb 15 2009, 11:39 PM) *
Eu n-am volan Momo dar nici triunghiuletul verde pe care Marian a propus sa-l incadram la capitolul "Inutile"
Spune-mi si mie cand ti-a sosit piesa si cum ai procedat cu vama etc. Vreau sa-mi comand si eu. Ai platit in avans?

Daca vrei sa comanzi sa imi zici si mie ca ma intereseaza si poate impartim transportul, plata in avans nu este o problema ...



raducuGR@ ...

Prin paginile anterioare este un link unde explica exact cum se face si arata si poze
M A R I A N
Eu am vrut sa comand de la bulangii astia de subaruparts dar au zis ca nu pot trimite in Romania. Raducu sta in Grecia, adica vezi Doamne, grecii e baieti cinstiti si solvabili, pe cand romanii e niste ciori furacioase...Mi-e sila...

M-ati facut curios cu gurile alea de ventilatie, maine verific si eu.
Nici la mine nu se simte nimic prin gura aia de ventilatie din torpedou.
GLC120
Mie mi se pare masina foarte tare. Imi place ca am toate minunile la care nu ma asteptam si nu am de gand sa modific ceva. Se poate trai si fara comenzi pe volan. Eu simt mai mult lipsa unui buton pe volan pentru computerul de bord, cum au toate masinile nemtesti/frantuzesti. La ala ma joc mai des, ca sa vad consum, distante, autonomie, temperatura....

Voi incerca grila din cotiera daca nu merge va fi o problema de garantie ! Le spun ca transport des medicamente care trebuie tinute la temp scazuta. Stai sa vina primavara... In mod normal ar trebui sa fie ventilata cotiera cand se pune pe pozitia JOS-picioare, odata cu ventilatia de sub scaune.
raducuGR
subaruparts nu trimit nici in Grecia ...le-a comandat o prietena din Canada si mi le aduce de Pasti.

verymad.gif grila la cotiera?!...ce dumniezo ii aia...?...ma duc s-o scot din garaj sa caut...mi se pare un fel de zbor deasupra unui cuib de outbaci aici...fiecare cu nebunia lui.
hdi
QUOTE (GLC120 @ Feb 16 2009, 09:20 AM) *
Mie mi se pare masina foarte tare. Imi place ca am toate minunile la care nu ma asteptam si nu am de gand sa modific ceva. Se poate trai si fara comenzi pe volan. Eu simt mai mult lipsa unui buton pe volan pentru computerul de bord, cum au toate masinile nemtesti/frantuzesti. La ala ma joc mai des, ca sa vad consum, distante, autonomie, temperatura....

Voi incerca grila din cotiera daca nu merge va fi o problema de garantie ! Le spun ca transport des medicamente care trebuie tinute la temp scazuta. Stai sa vina primavara... In mod normal ar trebui sa fie ventilata cotiera cand se pune pe pozitia JOS-picioare, odata cu ventilatia de sub scaune.


Prin grila mea nu vine nimic. Am superverificat!!!! ( n-am verificat pe A/C la temp mica....oops!) Undo! Redo ca oricum nu vine nimic pe acolo. Stiu si de ce au pus-o acolo. Pt. ca masina mea este un model intre cele fara refrigerare si cele cu. Sigur MY09 au refrigerare. I guess!
Pe mine ma enerveaza rau comenzile audio. Simt mereu nevoia sa schimb discul, melodia, postul de radio, sa umblu la volum etc. Cu CB nu prea ma joc. La 307 il tin pe consum instantaneu. La Subby il tin pe temp ext (consumul instantaneu ma deprima...)
Ce rost are indicatorul analogic de consum? El indica daca merg mai economic sau mai putin economic decat media de pe CB. Asa, si? Ce-mi spune el si nu-mi spunea CB? Nu inteleg ce sa fac cu informatia asta. Help me. Oricum, preferam comenzi audio pe volan...sau refrigerare in torpedo!!!! (nu in cotiera aia mica)
M A R I A N
Voua vi se pare ca gurile alea de ventilatie de sub scaune sunt pentru cei din fata sau ii ajuta si pe cei din spate?
hdi
QUOTE (M A R I A N @ Feb 16 2009, 09:38 PM) *
Voua vi se pare ca gurile alea de ventilatie de sub scaune sunt pentru cei din fata sau ii ajuta si pe cei din spate?


Si tu acuma...
Ele sunt foaaaarte departe de locurile din spate insa nu imi inchipui cum ar putea sa-i ajute pe cei din fata atata timp cat sunt orientate spre spate...
andrei5130
grila este numai pentru aerisire, are corespondenta cu suportul de pahare din spatele cotierei ....

andrei5130
QUOTE (hdi @ Feb 16 2009, 09:32 PM) *
Ce rost are indicatorul analogic de consum? El indica daca merg mai economic sau mai putin economic decat media de pe CB. Asa, si? Ce-mi spune el si nu-mi spunea CB? Nu inteleg ce sa fac cu informatia asta. Help me. Oricum, preferam comenzi audio pe volan...sau refrigerare in torpedo!!!! (nu in cotiera aia mica)

Te ajuta sa mergi mai economic daca te intereseaza este foarte bun la drum lung, dupa ce ai pus masina pe traiectorie si ai atins viteza de croaziera in loc sa ridici piciorul de pe acceleratie dupa ureche pentru a scade consumul te uiti la acul respectiv si gasesti acceleratia optima pentru a mentine viteza relativ constanta si sa scazi si consumul... eu asa cred si la mine a functionat


P.S. si pe mine ma deprima consumu instantaneu derpt urmare in oras il tin pe cel mediu iar in afara pe cel instantaneu ...
hdi
QUOTE (andrei5130 @ Feb 16 2009, 10:28 PM) *
QUOTE (hdi @ Feb 16 2009, 09:32 PM) *
Ce rost are indicatorul analogic de consum? El indica daca merg mai economic sau mai putin economic decat media de pe CB. Asa, si? Ce-mi spune el si nu-mi spunea CB? Nu inteleg ce sa fac cu informatia asta. Help me. Oricum, preferam comenzi audio pe volan...sau refrigerare in torpedo!!!! (nu in cotiera aia mica)

Te ajuta sa mergi mai economic daca te intereseaza este foarte bun la drum lung, dupa ce ai pus masina pe traiectorie si ai atins viteza de croaziera in loc sa ridici piciorul de pe acceleratie dupa ureche pentru a scade consumul te uiti la acul respectiv si gasesti acceleratia optima pentru a mentine viteza relativ constanta si sa scazi si consumul... eu asa cred si la mine a functionat


Pai CB de bord iti spune asta dandu-ti exact valoarea de consum.
Oricum, din cate am inteles eu, indicatorul analogic imi indica daca merg mai economic sau nu raportat la consumul mediu inregistrat de CB. Deci este o indicatie relativa, nu absoluta. Adica pot consuma 20l/100km si sa imi arate verde daca vin dupa o urcare in forta a unui munte. Chiar nu stiu la ce imi foloseste.
M A R I A N
Am incercat sa stau cu ochii pe el cateva zeci de secunde ca sa vad cum as putea merge mai economic si era sa intru in masina din fata.
Nu stiu cine naiba poate sa stea cu ochii pe el... dry.gif
Il trec si pe asta la "Inutile".
GLC120
QUOTE (hdi @ Feb 18 2009, 04:08 PM) *
Oricum, din cate am inteles eu, indicatorul analogic imi indica daca merg mai economic sau nu raportat la consumul mediu inregistrat de CB. Deci este o indicatie relativa, nu absoluta. Adica pot consuma 20l/100km si sa imi arate verde daca vin dupa o urcare in forta a unui munte. Chiar nu stiu la ce imi foloseste.


Indica raportul intre consumul instantaneu fata de consumul mediu calculat de CB. Nu e adevarat cu panta.
Cred ca e util, singura problema: e facut pentru calcul in MPG adica "consum" mai mare in MPG inseamna mers mai economic, din acest motiv se duce in dreapta la mers economic.

Cel care exista de zeci de ani la BMW face acelasi lucru dar se duce in dreapta cand apesi acceleratia deci la consum mare, iti atrage oarecum atentia ca adrenalina se "desfasoara" pe banii tai, sau ma rog.... ai firmei.
hdi
QUOTE (GLC120 @ Feb 18 2009, 08:56 PM) *
Indica raportul intre consumul instantaneu fata de consumul mediu calculat de CB. Nu e adevarat cu panta.
Cred ca e util, singura problema: e facut pentru calcul in MPG adica "consum" mai mare in MPG inseamna mers mai economic, din acest motiv se duce in dreapta la mers economic.

Cel care exista de zeci de ani la BMW face acelasi lucru dar se duce in dreapta cand apesi acceleratia deci la consum mare, iti atrage oarecum atentia ca adrenalina se "desfasoara" pe banii tai, sau ma rog.... ai firmei.


Nici nu ma gandisem ca dreapta ar trebui sa fie rau si stg. bine. Dupa Piata Universitatii am tins mereu sa cred exact pe dos! whistling.gif Asa ca indicatorul se muleaza bine pe orientarile mele. rolleyes.gif
Eu altceva ziceam: cat de utila este informatia atata timp cat "binele" sau "raul" este doar o notiune relativa la un consum mediu realizat anterior si care poate fi normal, foarte bun sau dezastruos.
Ma rog, bine ca nu lipseste ci ca este!
GLC120
Din ce spui se intelege ca bun, normal sau dezastruos... e ceva vag. Nu e vag, este consumul mediu indicat de CB. Poti lasa CB-ul pe consum mediu si vezi tot timpul cum consumi raportat la media afisata. Vezi cand consumul e minim si cred ca e o informatie utila. Ca si triunghiuletul. Nu spun ca trebuie in orice imprejurare sa tii cont de "indicatiile pretioase" dar ma bucur ca am parte de ele.
hdi
QUOTE (GLC120 @ Feb 18 2009, 09:57 PM) *
Din ce spui se intelege ca bun, normal sau dezastruos... e ceva vag. Nu e vag, este consumul mediu indicat de CB. Poti lasa CB-ul pe consum mediu si vezi tot timpul cum consumi raportat la media afisata. Vezi cand consumul e minim si cred ca e o informatie utila. Ca si triunghiuletul. Nu spun ca trebuie in orice imprejurare sa tii cont de "indicatiile pretioase" dar ma bucur ca am parte de ele.


Gata, ma predau! Am inteles. confused.gif Asa este, e buna combiantia indicator analogic/CB pe consum mediu.
Si nu-mi mai aminti ca tu ai triunghiulet ca stii ca ma oftic. rolleyes.gif Ai si comenzi audio parca? Cum e cu grila din cotiera?
M A R I A N
Eu nu stiu de ce sunteti atat de incantati de indicatorul analogic si triunghiul verde in conditiile in care n-avem comenzi audio pe volan, senzor de ploaie, guri de ventilatie spate.
Mi-am adus aminte de alta panarama pe care am avut-o pe Corolla si pe care n-am folosit-o niciodata - limitator de viteza
GLC120
Lipsesc e adevarat senzorii de ploaie si de lumina. Nu le-am avut niciodata si nici nu imi pare rau.
La alte masini stergatoarele pornite trec pe intermitent cand opresti la stop, nu am verificat inca la OBK, mi-ar place sa stie...
De fapt nu am verificat nici daca se poate regla frecventa pe intermitent.

Restul dotarilor exista si mi se par utile toate. Nu am verificat inca ventilatia din cotiera.
hdi
QUOTE (GLC120 @ Feb 19 2009, 10:17 AM) *
Lipsesc e adevarat senzorii de ploaie si de lumina. Nu le-am avut niciodata si nici nu imi pare rau.
La alte masini stergatoarele pornite trec pe intermitent cand opresti la stop, nu am verificat inca la OBK, mi-ar place sa stie...
De fapt nu am verificat nici daca se poate regla frecventa pe intermitent.

Restul dotarilor exista si mi se par utile toate. Nu am verificat inca ventilatia din cotiera.


Cand opresti, stergatoarele nu trec automat pe intermitent (ca la 307..). Miss it.
Frecventa este reglabila din rotita de pe maneta intr-o plaja destul de buna. La 307 nu am functia asta insa nu pot sa spun ca m-a deranjat vreodata.
BEBY

"De fapt nu am verificat nici daca se poate regla frecventa pe intermitent."

se poate regla....sigur..eu am gasit-o chiar utila


M A R I A N
QUOTE (GLC120 @ Feb 19 2009, 04:17 AM) *
Lipsesc e adevarat senzorii de ploaie si de lumina. Nu le-am avut niciodata si nici nu imi pare rau.


Hehe, daca vei merge la drum lung (inclusiv pe autostrada) pe o vreme din asta gen picura putin, apoi ploua, apoi nu mai ploua dar masinile din fata iti arunca mazga pe parbriz, atunci bat pariu cu tine ca vei spune ca este o optiune mult mai folositoare chiar decat comenzile audio pe volan. biggrin.gif

Pentru mine, cruise controlul si senzorul de ploaie sunt chestii esentiale. Senzorul de lumina este iar o prostie, folositoare doar pentru doamnele care uita sa aprinda farurile... biggrin.gif Si din asta am avut pe Corolla si nu l-am folosit niciodata.

O alta optiune care, alaturi de ABS n-ar trebui sa lipseasca de pe nici o masina este spalatorul de faruri. Cu atat mai mult pe Subaru (care merge si in off-road) ar trebui sa existe, chiar si in lipsa xenoanelor.
razvan171
cu respect!

rugaminte!va rog sa-mi spuneti si mie avantaje si dezavantaje in ceea ce priveste remaparea!exista riscuri daca masina este in garantie iar eu o remapez?
Astept raspunsurile voastre
hdi
QUOTE (razvan171 @ Feb 19 2009, 06:44 PM) *
cu respect!

rugaminte!va rog sa-mi spuneti si mie avantaje si dezavantaje in ceea ce priveste remaparea!exista riscuri daca masina este in garantie iar eu o remapez?
Astept raspunsurile voastre


Saut Razvan,
Citeste si aici: http://masini.ro/forum/content/Subaru/2095...r-Boxer-DIESEL/
Daca remaparea nu se face la dealer (si delerul nu face asa ceva) nu vei beneficia de garantie in cazul unei probleme legate de motor si in cazul in care se poate dovedi ca ai remapat-o.
Este la fel ca la orice alta marca.
razvan171
daca cifrele de 190 de cp si 410 nm sunt adevarate, ma gandesc ca deja ajungi ca (virgula)cu un motor de 2 l Subaru sa atingi nivelul celui V6 de la Disco 3(bine acela are un surplus de 40 de nm),asa ca.....este destul de interesanta ideea!Acum nu stiu cat afecteaza fiabilitatea motorului,ptr. ca asta cred ca intereseaza pe toti posesorii cel mai mult!

rspect!
GLC120
Momentul adevarului OBK diesel....

VICTOR - printre putinii care se mai lupta cu numerosii adevarati specialisti (restul lumii) pe combat zone, s-a hotarat sa vanda masina si sa ia una mai puternica.

Se pare ca microbul Subaru original 7000 rpm e foarte rezistent. Ce are Diesel-ul Victor? Unde e zambetul ala?
pista
CITAT(GLC120 @ Feb 20 2009, 09:15 AM) *
Momentul adevarului OBK diesel....

VICTOR - printre putinii care se mai lupta cu numerosii adevarati specialisti (restul lumii) pe combat zone, s-a hotarat sa vanda masina si sa ia una mai puternica.

Se pare ca microbul Subaru original 7000 rpm e foarte rezistent. Ce are Diesel-ul Victor? Unde e zambetul ala?


Pana raspunde VICTOR:
si eu vreau sa vand OBK 2.5i, nu vreau boxer diesel pana nu apare biturbo sau unul de 200CP si 450Nm.
Pana atunci m-ar multumi OBK 2.5XT cu 250CP si 350Nm.(+eventual Stage2)
G e o r g e
offtopic mutat aici : http://masini.ro/forum/content/Legacy-Outb...masini-din-SUA/
V_I_C_T_O_R
Dieselul nu are absolut nimic, motorul trage ca nebunu si AWD-u e nah....stiti voi. Problema este ca venind de pe un Impreza 2.0R care are usoare tente sportive (mergea sus in turatii, suspensii mult mai placute la condus decat pe OBK + directia mi s-a parut mult mai exacta) mi-a fost greu sa ma obisnuiesc cu Dieselu. Am vandut Impreza pentru ca vroiam ceva mai mare, mai elegant si mai economic. Dupa 5k mi-am dat seama ca imi lipseste mult ce aveam la Impreza si nu am la OBK. Astfel m-am hotarat ca urmatoarea vreau sa fie pe benzina, sa fie turbo, garda la sol destul de mica si suspensii tari, sa fie incapatoare si sa aiba dotari destul de bune incat sa ma simt bine in masina. O masina care s-ar incadra in toate astea zic eu ca ar fi un Legy GT kombi, dar as accepta si un diesel dar care sa sara de 200 de cai. Studiez problema cu adusul din state dar nu vad prea bine lucrurile din povestile voastre.
GLC120
Daca ai rabdare si buget nelimitat poti astepta Diesel-ul de 200CP si in viitor piesele pentru masina din USA....
Adica neaparat o masina de rezerva. In rest nu e nici o problema.
raducuGR
QUOTE (pista @ Feb 20 2009, 11:31 AM) *
QUOTE (GLC120 @ Feb 20 2009, 09:15 AM) *
Momentul adevarului OBK diesel....

VICTOR - printre putinii care se mai lupta cu numerosii adevarati specialisti (restul lumii) pe combat zone, s-a hotarat sa vanda masina si sa ia una mai puternica.

Se pare ca microbul Subaru original 7000 rpm e foarte rezistent. Ce are Diesel-ul Victor? Unde e zambetul ala?


Pana raspunde VICTOR:
si eu vreau sa vand OBK 2.5i, nu vreau boxer diesel pana nu apare biturbo sau unul de 200CP si 450Nm.
Pana atunci m-ar multumi OBK 2.5XT cu 250CP si 350Nm.(+eventual Stage2)



si cu un consum de opsce' la suta...
raducuGR
venind in Romania din Grecia cu forester 2.5 xt am reusit performantza de a face 268 de km cu un plin...la viteze mari, in Grecia...mi se pare o absurditate...si mie mi-ar place sa fie un pic mai puternic outback-ul diesel...iar cu volanu' nu ma pot obisnui de loc ii foarte ciudat, nesigur....nu pot explica...senzorii de ploaie ,bluetooth etc exista toate in catalogul de accesorii as fi curios cat costa in Romania.
pista
CITAT(raducuGR @ Feb 26 2009, 12:03 PM) *
si cu un consum de opsce' la suta...

Sunt altii care reusesc 10l/100km cu OBK 2.5i. Eu pot sa scot 7l/100km extraurban. Sunt convins cu 2.5XT pot ramane sub 10l/100km extraurban. In oras eu merg foarte putin. Noul sediu al firmei va fi la 700m de casa. Astfel peste cca. un an pot sa ajung pe jos sau cu bicicleta. Pentru mine nu este important consumul in oras. Iar in multe locuri din Europa poti ajunge mai rapid si mai ieftin cu avionul.
Nu doresc sa te contrazic, dar un consum de 18l/100km si in oras e foarte mult. Sigur in Bucuresti poti avea o asemenea performanta. Intreaba pe F1anatic cat consuma Legacy GT.
hdi
QUOTE (raducuGR @ Feb 26 2009, 01:09 PM) *
venind in Romania din Grecia cu forester 2.5 xt am reusit performantza de a face 268 de km cu un plin...la viteze mari, in Grecia...mi se pare o absurditate...si mie mi-ar place sa fie un pic mai puternic outback-ul diesel...iar cu volanu' nu ma pot obisnui de loc ii foarte ciudat, nesigur....nu pot explica...senzorii de ploaie ,bluetooth etc exista toate in catalogul de accesorii as fi curios cat costa in Romania.


In Romania accesoriile sunt mai scumpe decat in Germania cu 20-30% (uneori chiar cu 50%). Uite catalogul.
raducuGR
QUOTE (pista @ Feb 26 2009, 09:44 PM) *
QUOTE (raducuGR @ Feb 26 2009, 12:03 PM) *
si cu un consum de opsce' la suta...

Sunt altii care reusesc 10l/100km cu OBK 2.5i. Eu pot sa scot 7l/100km extraurban. Sunt convins cu 2.5XT pot ramane sub 10l/100km extraurban. In oras eu merg foarte putin. Noul sediu al firmei va fi la 700m de casa. Astfel peste cca. un an pot sa ajung pe jos sau cu bicicleta. Pentru mine nu este important consumul in oras. Iar in multe locuri din Europa poti ajunge mai rapid si mai ieftin cu avionul.
Nu doresc sa te contrazic, dar un consum de 18l/100km si in oras e foarte mult. Sigur in Bucuresti poti avea o asemenea performanta. Intreaba pe F1anatic cat consuma Legacy GT.



problema cel putin cu motorul 2.5 xt de la fostu' meu forester era ca viteza economica era pe la 90 la ora (sic) ....cel mai mic consum ce l-am scos o fost de 11.8%...
hdi
Nu poti sa le ai pe toate.
Cand iei un XT iti asumi consumul.
Cand iti iei un diesel iti asumi prestatiile dinamice mai slabe.
si
Cand iti iei un 2.5i ti le asumi pe amandoua teehee.gif
GLC120
Hai sa revenim la topic.

Ambreiajul are cursa scurta si cupleaza foarte jos. E masina de week-end si la fiecare iesire mi se opreste motorul, in treapta a doua la viteze mici, cand ridic piciorul de pe ambreiaj. Poate trebuie sa schimbi 1-a la orice intersectie, ceea ce nu am facut cu alta masina unde cat timp masina se deplaseaza, a 2-a era OK. Oare e cuplul mic la turatii joase de care s-a mai vorbit?

Grila din cotiera nu are legatura cu ventilatia. Din pacate. Probabil este ventilata la modelele care au guri de aerisire si in spatele cotierei. Aici e numai de forma sau eventual sa nu moara asfixiat animalutul de casa pe care il transporti acolo.
Nu incercati cu pisica, e mic spatiul. rolleyes.gif
rooster
Mie mi-a placut foarte mult SOD din exterior, de cand am vazut-o prima data intr-o parcare in Selgros Constanta. Intamplator, soferul era un prieten care stiam ca are doar un S 600, insa eram grabit si am dat doar o tura in parcare cu viteza mica. Mi s-a parut foarte confortabila si inspira o senzatie de masivitate. Cu greu m-am reintors la Dacia 1410 cu care eram atunci.
Peste o saptamana m-a sunat sa ma intrebe daca nu m-ar interesa sa preiau leasingul ei, in conditii foarte avantajoase intrucat cumparase o flota, dar nu mai are nevoie de SOD. Daca e cineva interesat de un SOD acod AC, albastru, cu scaun electric sofer (dar fara memorii), cu vreo 3000km acum, preluare leasing si cost total masina in euro mai bun decat ar fi fost un leasing la pretul de oferta (ala din postul #237, care acum nu mai e) imi poate lasa PM.

Contra:
- Vin de pe o Dacia Nova GTi, dar din pacate nu m-am impacat deloc cu motorul si cutia de viteze. Pana si Nova are cuplu mai mare la relanti la cuplarea ambreiajului in treapta 1 si pune masina in miscare, fata de SOD care cadea in nas. Trebuie sa pleci cu motorul peste 1500 rpm pentru ca sa fii sigur ca nu il opresti. Constanta e oras fara dealuri si mi s-a oprit in 60 km de 12 ori la pornire, dar in Tulcea unde stau si tot orasul e numai dealuri nici nu vreau sa ma gandesc. Practic, in intersectiile unde trebuie sa tasnesti ca sa poti trece, daca nu ai piciorul greu ai toate sansele sa te faci de ras. Iar in rampe se simte lipsa unui Hill Hold Control.
- Asa de des am dus mana catre cheie sa repornesc motorul incat am gasit din greseala si un bug: demarorul poate fi actionat si cu motorul pornit !! (Am constatat in ziua aia ca si Sorento are acelasi bug, spre disperarea dealerului KIA).
- Mai e o problema cu schimbarea treptei din 1 in 2 la turatii peste 2000, repede. Apar niste suturi multiple de iti vine sa crezi ca nu are arcuri in mecanismul ambreiaj. La 3500-4000 cei din spate au rau de miscare instantaneu de la smuciturile respective. Se simte si la trecerea din treapta 2 in 3, dar mult mai slab. Jalnica abordare tehnica Subaru. A condus-o si un amic, dar mai batraneste - schimba pe la 1500rpm, fara graba, si nu au aparut smuciturile, dar eu nu am timp de batranete, plus ca in certificatul de inmatriculare scrie ca motorul are FILTRU DE PARTICULE. DPF si mersul batranesc subturat: bani in service garantat.
- Asa cum nu au pus dispozitiv de protectie antiprosti la actionarea demarorului cu motorul pornit, tot asa nu au pus si la cutia de viteze: testand in ziua respectiva un Touareg si o Alhambra cu 6 trepte, la un moment dat am uitat ca SOD are doar 5 si incercand sa mut levierul din treapta 4 direct in treapta 6 (de fapt treapta de mers inapoi) cutia permitea miscarea si in consecinta s-a auzit contactul+frecatul pinioanelor in cutie (cu un zgomot ca de prelucrare la strung) !
- E bancul ala "in medie o bucem bine", dar e valabil si daca stai cu picioarele in ligheanul cu apa fiarta si pe cap ai pungi cu gheata: degeaba iti frige fundul de la incalzirea din scaune daca dardai pana se incalzeste motorul, si se incalzeste greu de tot.
- E lunga rau balena prin parcare.
- Topaie cam tare spatele la limitatoarele de viteza, ce e drept topaie o singura data.

Pro:
- Suspensie si stabilitate de vis.
- Peste 1800rpm acceleratii cu zambet prelungit.
- Frane excelente, ABS-ul intra perfect la limita anvelopelor Geolander.
- Medie consum oras la mers cu schimbare la 2500-3000rpm: ~8,6%.
- Farurile bat bine.
- E asa de bine acolo, la volan, in treapta a 5-a ...

E o masina excelenta, dar nu pentru uz urban (viteze mici, rampe dese si semafoare). Pentru urbanizare ii trebuie neaparat o cutie de viteze automata.
G e o r g e
felicitari pt achizitie. mai pleaca tu cu peste 1500 rpm de pe loc ca ramai fara ambreiaj foooarte repede.
Zetics
George.. unsure.gif de ce ne sperii...chiar asa de naspa e cu ambreiajul? Si eu la Forester il turez oleaca (deci si patinat ambreiajul) pentru ca altfel, chiar daca nu moare, dar da putin in nas, se gandeste cam o secunda si dup-aia accelereaza. N-am fost foarte atent, dar parca totusi fac faza asta la turatii pana in 1500.
hdi
Salut Rooster,
Eu n-am inteles daca prietenul tau ti-a vandut-o tie sau vrea sa ne-o vanda noua. Sau daca tu ti-ai luat un alt OBD decat cel al prietenului si vrei acum sa-l vinzi... blink.gif
Nu te supara pe mine, eu pricep mai greu.
Daca ai placerea, intra si pe Subaru Welcome Area si spune-ne cate ceva despre tine. Poti pune si poze cu masina.
Inca nu am intalnit un diesel cu care sa nu poti pleca de pe loc fara sa accelerezi DELOC; cu OBD am urcat in felul asta o panta scurta dar abrupta (45deg de la geometrie). Fara sa accelerez DELOC.
In ceea ce priveste restul, imi pastrez comentariile pentru mai tarziu.
pista
@Rooster
Din pacate nici eu nu am inteles cine e proprietarul masinii prezentate de tine. Te rog explica, avem in persoana ta un nou coleg de marca rolleyes.gif ?
G e o r g e
daca e sa ne intalnim va arat modul corect sa pleci cu un subaru manual de pe loc.
GLC120
E chiar asa complicat George? Nu poti spune aici?

Eu nu am remarcat nimic ciudat la 1-a. In a 2-a la viteze mici sunt de acord cu ce spune colegul mai sus.
Colonelu'
QUOTE (G e o r g e @ Mar 12 2009, 11:05 AM) *
daca e sa ne intalnim va arat modul corect sa pleci cu un subaru manual de pe loc.

Dar ce e asa de special la Subaru?
Adevarul e ca si eu am simtit o mica/mare diferenta la plecarea de pe loc intre MB Vito 2.3TD si Avensis 2.0D, dar m-am obisnuit intre timp iar acum nu mai am nici o problema. De-a lungul timpului (nr de masini conduse/avute sunt in semnatura) am vazut ca fiecare masina are setarile ei si depinde doar de noi cat de repede ne adaptam la masina.
hdi
QUOTE (GLC120 @ Mar 12 2009, 11:31 AM) *
E chiar asa complicat George? Nu poti spune aici?

Eu nu am remarcat nimic ciudat la 1-a. In a 2-a la viteze mici sunt de acord cu ce spune colegul mai sus.


Am vrut eu sa-ti zic de-atunci: trebuie sa schimbi a I-a, nu o lasi sa "curga" cu a II-a (si 307-le tremura daca nu schimb I)
pista
Daca vrei sa "curga" in a II-a, sau chiar sa si accelereze la 1000rpm, ai nevoie de motorul pe benzina aspirat. Din acest punct de vedere motorul de 2.5i este mai bun fata de BD, e mai placut la condus in oras. Are cuplu mai bun la turatii joase.
Eu am mers putin cu boxer diesel cca.85km in total cu Legacy si OBK. In schimb pot compara zilnic cu 120d, si in acest caz afirmatia mea este valabila. Inclusiv sotia confirma ca motorul de OBK 2.5i e mai placut in oras decat BMW 2.0D. (Nu vorbesc despre parcare.)
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.