Help - Search - Members - Calendar
Full Version: subaru outback diesel
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Subaru > Legacy/Outback
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17
M A R I A N
QUOTE (V_I_C_T_O_R @ Dec 10 2008, 05:02 PM) *
Explicatia lor e ca isi asuma un risc luandu-ti masina la buy-back si de aceea iti dau un pret asa mic.


Ce risc, frate, ca are garantie pana in 2009 daca ai luat-o in 2006...Auzi, mai putin de jumatate in 2 ani... verymad.gif
Probabil niste businessmen gen AAA Auto...

Pai in cazul asta nici nu mai merita s-o vinzi. In locul tau n-as da-o sub 13000-14000 euro.
pista

te rog... anunturile de vanzare pe masini.ro, aici pe forum nu sunt permise.


--->> Tudor
Eu cred ca nu a fost un anunt de vanzare in toata regula. Cel putin nu asta a fost ideea.
Sper ca nu te superi, dar m-am simtit un pic ca inainte de 1989... confused.gif
V_I_C_T_O_R
Dragi forumisti, a venit in sfarsit momentul sa ridic masina. Deseara plec spre Bucuresti, si daca toate vor merge cum ar trebui, maine seara voi fi acasa la Arad. Abia astept sa va scriu primele impresii, mai ales ca am de facut un drum Bucuresti-Arad, unde voi putea sa o testez in diverse situatii. drive.gif
Nu mai tin minte, cum era cu rodajul? Nu ai voie sa mergi cu mai mult de 2/3 din viteza maxima, si sa nu o turezi mai mult de 300 de rot/min?
T u d o r
In localitati nu ai voie cu mai mult de 50 km/h. tongue.gif

Bafta la drum si sa fie cu noroc. thumbsup.gif
pista
QUOTE (V_I_C_T_O_R @ Dec 14 2008, 10:41 AM) *
Dragi forumisti, a venit in sfarsit momentul sa ridic masina. Deseara plec spre Bucuresti, si daca toate vor merge cum ar trebui, maine seara voi fi acasa la Arad. Abia astept sa va scriu primele impresii, mai ales ca am de facut un drum Bucuresti-Arad, unde voi putea sa o testez in diverse situatii. drive.gif
Nu mai tin minte, cum era cu rodajul? Nu ai voie sa mergi cu mai mult de 2/3 din viteza maxima, si sa nu o turezi mai mult de 300 de rot/min?


Bafta iti doresc, si sa te simti bine in masina ta.
Un pic sunt invidios (in sensul bun al cuvantului) ca ai luat OBK 2.0D si la un pret excelent. Si eu luam boxer-diesel, dar primavara trecuta inca nu era in productie de serie.
Eu cred ca poti sa turezi linistit peste 300 de rot/min biggrin.gif, chiar si peste 3.000 de rot/min.
V_I_C_T_O_R
Multumesc mult!

@pista: cum le vezi tu pe toate .... biggrin.gif


Adevarul este ca doar din cauza ofertei am reusit sa-mi permit sa-mi iau outback, si inca varianta de top.
Si cu atat mai fericita alegerea cu cat zilele trecute am aflat ca voi fi tatic beer.gif , iar din punctul asta de vedere OBK-ul mi se pare o alegere f buna.

Maine seara sper ca revin cu primele impresii. Multumesc pentru gandurile bune.

Sa auzim de bine!
Marius30562
FELICITARI pentru ambele vesti bune !!!

PS: Te asteptam cu impresii la cald, asta dupa ce-ti revii din euforie ...
Mircea104901
Am tot vazut pe aici comparatii intre Subaru & the rest. Nu mai faceti comparatii, ca nu are rost. Trenul de rulare e total diferit fata de toate celelalte 4x4 (poate doar Volvo, nu stiu, nu am condus, nu ma pronunt). Schimbarea tractiunii se face inainte de aparitia"derapajului", este pro-activa. Daca mai pui in calcul(posesorii cunosc feeling-ul teehee.gif ) si distributia greutatii pe punti foarte echilibrata smile.gif reiese un "SUBARU", o masina cu un comportament neutru si feedback incredibil, care nu prea are nevoie de ESP. Adica iese de pe traiectorie tot atunci cand iese si una cu ESP; deh, legile fizicii nu pot fi sfidate.
Nici eu nu am crezut pana nu am condus, si acum dupa vreo 40k mi-am facut o parere obiectiva. Am devenit fan Subaru.
Si voi fi foarte critic la tot ce vor face de acum inainte. Pana acum nu am obiectii. Sa fim realisti, Outback-ul de 3l nu era masina de Romania. In schimb, cel de 2,0D e o "bomba" , cel putin asa mi se pare. Daca nu as fi avut Forester-ul, tare m-ar fi pus pe ganduri smile.gif

P.S. smile.gif mai in gluma smile.gif reclama asta la Skoda mi se pare tare aiurea pe forumul Subaru smile.gif)))
pista
CITAT(Mircea104901 @ Dec 15 2008, 05:22 PM) *
P.S. smile.gif mai in gluma smile.gif reclama asta la Skoda mi se pare tare aiurea pe forumul Subaru smile.gif)))


Sunt de acord cu tine thumbsup.gif , parca pe forumul Skoda ar fi ceva mai autentic teehee.gif ...
Nici pe forumul BMW nu mi se pare foarte potrivit biggrin.gif .
Cristi2
din pacate, am avut nefericitul prilej sa vad un accident in care a fost implicat un Legacy. cred totusi ca un ESP ar fi ajutat intr-o oarecare masura. ce-i drept, intr-o curba relativ usoara, a carei abordare cu o viteza ~ 100km/h nu ar fi ridicat probleme unei masini "corecte", se pare ca viteza a ajuns pe la 150 km/h.
in rest, felicitari pentru masina si sa te bucurii de fiecare km !
Mircea104901
Asa cum am spus, legile fizicii nu pot fi pacalite. Din pacate, cand au ESP(VSC sau cum s-o numi) sau o masina care poate, unii soferi cred ca e posibil orice. De-aia se intampla multe accidente urate, pentru ca si viteza cu care ies este foarte mare. E vorba de responsabilitate. In momentul in care forta centrifuga depaseste cu mult forta de frecare laterala dintre cauciucuri si suprafata de rulare(a se citi aderenta laterala), nici mama lui ESP nu te mai scoate.
Trebuie prudenta. Sistemele active de siguranta(ESP, AWD,sAWD, BAS,EBD,etc etc etc) sunt gandite sa ajute in caz de urgenta(groapa in asfalt,pieton beat,obstacole,etc la noi e plin pe sosele din pacate), nicidecum sa ne transforme in "Schumacheri". Pentru asta se platesc bani grei si se cheama scoala de pilotaj. Si nu se face pe sosele circulate, numai pe circuite special amenajate. teehee.gif
Am vazut ieri un reportaj cu niste nebuni(altfel nu-i pot numi) care au filmat 300km/h in Romania. Ce ziceti? Inconstienta? Teribilism? Poti sa ai orice masina, la viteza aia daca apare ceva in fata esti mort!
Si nu mori numai tu, dar, ce e mai grav, antrenezi si alte persoane nevinovate!
vlademir
Ca sa ma dau pe mine drept exemplu, in buna traditie romaneasca whistling.gif , pana in 5000 km nu am avut coraj sa abordez intrarea in curbe la viteze mari, pentru simplul motiv ca nu cunosteam limitele masinii. Cred ca teribilismul este principala cauza a accidentelor de parca atunci cand te urci in masina primesti bonus inca 3 perechi de cojones. O statistica pe varsta soferilor care provoaca accidente ar fi interesant de studiat.
JohnSA
Nu degeaba e manualul ala plin de avertismente referitoare la prudenta . Multi cred ca pot face si un loop prin aer in conditii de siguranta daca au masina performanta !

Si pentru V_I_C_T_O_R: iti urez sa ai parte numai de momente si de anunturi din astea ! ( totusi, mai mult de trei sunt dificil de crescut, am vazut eu la prieteni.)

Bafta
Diesel
Masina sefului meu despre care am scris in pagina trecuta s-a stricat dupa mai putin de 500km. Celebra poveste cu ambreiajul distrus. Dealerul nu vrea sa acorde garantie, clientul este stupefiat... deja am citit vreo 2-3 cazuri p-aici la diferite modele.
V_I_C_T_O_R
Si iata ca am ajuns cu bine acasa, am facut drumul Bucuresti Arad, ieri m-am plimbat prin oras, si acum ma intorc cu primele impresii.

In primul rand ridicarea masinii de la showroom-ul de pe Th. Pallady a fost in principiu ok, desi dealerul din TM s-a dovedit total aerian. A uitat sa-mi zica sa merg cu un RCA facut (eu nici nu aveam datele masinii).Cand am ajuns la showroom cei doi reprezentanti erau la birou, unul dintre ei ocupati cu ceva acte, iar cel care s-a ocupat in final de livrarea masinii era cu doi baietii care lucrau acolo. Din prima nu mi-am dat seama si am stat vreo 10 minute pana sa-mi zica doamna de la receptie sa merg "sa intrerup discutia ca si asa baietii sunt din firma". Deci la inceput nu prea m-a bagat nimeni in seama, iar cand am zis pt ce sunt acolo am primit o privire contrariata si intrebarea "Pai la ora asta ati venit?!" - era aproape 10 dimineata.

In fine, pana la urma a fost totul ok si dupa ce a trebuit sa platesc covorasele dry.gif ..........am pornit la drum, si aici incepe partea frumoasa.

Masina este un vis. In primul rand merita toti banii tapiseria piele, trapa si farurile cu Xenon (am inteles ca nu e chiar Bi-Xenon, e ceva de genu). Atmosfera in masina cu trapa este mult mult mai placuta, ai senzatia de lumina si de spatiu mai mare. Cand am iesit pe poarta reprezentantei nu-mi venea sa cred ca am in sfarsit asa o masina, inima imi batea de numa' si aveam cred ca un zambet penibil de mare pe fata. Am fost impresionat de usurinta cu care am plecat prima data de pe loc si m-a mirat diferenta - nu mare - intre outback si legacy. OBK-ul mi se pare mai fin la condus si mai lin la rulare decat legacy. Ok, dupa vreo juma de ora pana am iesit din Bucuresti inspre Pitesti, am ajuns pe autostrada. Aici a inceput distractia. Am mers cu o viteza de 140 - 150 km/h si ma abtineam foarte greu cand mai trecea cate un BMW cu 170/180, dar stiind ca inca sunt in rodaj... Rularea pe autostrada mi s-a parut excelenta, am folosit si cruise-controlu, problema e ca fata de Impreza mea, la OBK nu prea simti viteza, si daca nu esti atent la taho poti sa fi foarte usor indus in eroare. Am iesit din Buc cu un consum de 9.2, la Pitesti era deja 8.0.

"Pitesti - zambetul rezista"

Am ajuns pe valea Oltului unde chiar am avut ocazia sa vad adevaratele calitati ale masinii. Nu a fost foarte aglomerat dar numai bine cat sa incerc masina la depasiri. Motorul este EXCEPTIONAL, chiar nu am ce sa reprosez, trage ca nebunu, si masina in sine iti ofera o senzatie de siguranta atat atunci cand trebuie sa depasesti cat si cand trebuie sa franezi sa te incadrezi la loc pe banda de mers. Pe viraje cu toate ca este inalta, are o tinuta perfecta datorita suspensiilor care sunt destul de dure. Oricum drumul devenea o placere tot mai mare. Consumul era deja la 7.6. Deja ma obisnuisem si cu motorul, care este destul de ciudat la condus. Cu Impreza mea pe benzina pot sa merg mai subturat decat cu dieselul acesta, care de la a 3-a in sus sub 2000 rot/min nu prea ai ce cauta. Dar de la 2300 in sus simti cum se "infoaie" si o ia la goana.

"Sibiu - zambetul rezista"

Ultima parte a drumului a fost cea mai frumoasa. A fost chiar putin aglomerat, + ca Arad - Sibiu e un drum pe care-l cunosc foarte bine. In Sibiu era deja seara si Xenonu isi facea bine treaba. E super haios ca abia asteptam sa pot sa las pe unu altu sa intre de pe o strada laturalnica sau sa iasa din parcare sa pot sa-i fac semn cu blitzu.....iubesc Bi-Xenonu asta, + ca e o masina care nu mai atrage privirile numai a barbatilor, vad ca si femeile se uita intens dupa ea.

Soseaua de pe Valea Muresului a fost recent refacut si proaspat marcat. Dupa cum stiti, are de toate - curbe largi, curbe stranse si linii drepte lungi (vreo 5). Inca o data am ramas uimit de handling-ul masinii. Era extrordinara senzatia de siguranta in orice conditie. Deja aveam vreo 450 de km rulati si mi se parea ca la depasiri in a 3-a sau a 4-a deja masina tragea mai bine. Pe faza lunga vizibilitatea este excelenta, pe faza scurta un 8 din 10.

Arad - zambetul rezista (deja ma durea gura biggrin.gif )

In fine am ajuns in Arad. Buun. La noi drumurile sunt asa si asa. Avem si foarte bune, dar avem si destul de proaste, denivelari, peticeli, gropi, canale. Aici am simtit primul disconfort in ceea ce priveste suspensiile. Masina este EXTREM DE RIGIDA mai ales puntea spate care la trecerea peste o denivelare sau canal la viteza de peste 60 km/h efectiv "tuna" - sper ca intelegeti regionalismul. Asta m-a cam dezumflat putin si m-am cam necajit, dar ma gandesc ca asta este pretul tinutei de drum excelente pe care o are. Consumul deja ajunsese la 6.8, iar condusul pe tot drumu a fost unul mai sportiv decat economic.

Oricum acasa tot familionul super incantat, prietenii la fel. Ieri toata ziua, prezentari plimbari etc. Unul dintre ei mi-a spus: "In sfarsit ti-ai luat si tu masina"

Per total sunt foarte multumit de alegerea facuta si revin curand cu noi detalii si poze.

Traitz!
vlademir
Grea asteptarea dar si cand ridici masina!
La multi kilometri fara incidente si poate ne vedem la Arieseni sau la Baile Felix de revelion, ma recunosti sigur, e un SOD Boxer diesel negru cu trapa, i se spune Maraila! Ah, era sa uit, ai sa recunosti soferul dupa un zambet mai larg pe fata. drive.gif
pista
CITAT(V_I_C_T_O_R @ Dec 17 2008, 08:18 AM) *
Arad - zambetul rezista (deja ma durea gura biggrin.gif )


Apropo de zambet...deja imi fac griji cum o sa reziste gura ta dupa caderea zapezii laugh.gif
Marius30562
Cred ca biggrin.gif va deveni sinonim noii posesori de Subaru !!!

Am facut ieri un drum Sibiu - Zarnesti prin Sercaia - Poiana Marului (zona superba, drumuri proaste).
Am ajuns la concluzia ca nu voi putea duce niciodata masina asta la limita !
Si asta deoarece i-mi ating eu limitele muuult mai devreme !

PS: Sa va mai dau o veste buna voua, posesorilor de SOB Diesel - acest model (ca si Legacy diesel de altfel) NU ARE FILTRU DE PARTICULE !!!
Asta inseamna ca a-ti scapat de probleme datorate acestei porcarii - chiar azi am vazut in service un Forester diesel cu acesta problema: filtrul de particule colmatat/imbacsit/terminat !
Si masina avea doar 700 km (e drept, facuti de un mos, numai in oras si subturata la greu - nu cred ca a vazut 2500 ture masina aia).

Sper ca eu sa nu am aceasta problema datorita benzinarelor detinute pana acum - schimb vitezele la peste 3000 ture.

PS: Intrebare pentru dieselarii mai vechi - cu ce motorina alimentati cu predilectie ?
Eu fiind la primul diesel, din reflex, alimentez de la OMV - Sprint diesel.
razvan171
QUOTE (V_I_C_T_O_R @ Dec 17 2008, 09:18 AM) *
Si iata ca am ajuns cu bine acasa, am facut drumul Bucuresti Arad, ieri m-am plimbat prin oras, si acum ma intorc cu primele impresii.

In primul rand ridicarea masinii de la showroom-ul de pe Th. Pallady a fost in principiu ok, desi dealerul din TM s-a dovedit total aerian. A uitat sa-mi zica sa merg cu un RCA facut (eu nici nu aveam datele masinii).Cand am ajuns la showroom cei doi reprezentanti erau la birou, unul dintre ei ocupati cu ceva acte, iar cel care s-a ocupat in final de livrarea masinii era cu doi baietii care lucrau acolo. Din prima nu mi-am dat seama si am stat vreo 10 minute pana sa-mi zica doamna de la receptie sa merg "sa intrerup discutia ca si asa baietii sunt din firma". Deci la inceput nu prea m-a bagat nimeni in seama, iar cand am zis pt ce sunt acolo am primit o privire contrariata si intrebarea "Pai la ora asta ati venit?!" - era aproape 10 dimineata.

In fine, pana la urma a fost totul ok si dupa ce a trebuit sa platesc covorasele dry.gif ..........am pornit la drum, si aici incepe partea frumoasa.

Masina este un vis. In primul rand merita toti banii tapiseria piele, trapa si farurile cu Xenon (am inteles ca nu e chiar Bi-Xenon, e ceva de genu). Atmosfera in masina cu trapa este mult mult mai placuta, ai senzatia de lumina si de spatiu mai mare. Cand am iesit pe poarta reprezentantei nu-mi venea sa cred ca am in sfarsit asa o masina, inima imi batea de numa' si aveam cred ca un zambet penibil de mare pe fata. Am fost impresionat de usurinta cu care am plecat prima data de pe loc si m-a mirat diferenta - nu mare - intre outback si legacy. OBK-ul mi se pare mai fin la condus si mai lin la rulare decat legacy. Ok, dupa vreo juma de ora pana am iesit din Bucuresti inspre Pitesti, am ajuns pe autostrada. Aici a inceput distractia. Am mers cu o viteza de 140 - 150 km/h si ma abtineam foarte greu cand mai trecea cate un BMW cu 170/180, dar stiind ca inca sunt in rodaj... Rularea pe autostrada mi s-a parut excelenta, am folosit si cruise-controlu, problema e ca fata de Impreza mea, la OBK nu prea simti viteza, si daca nu esti atent la taho poti sa fi foarte usor indus in eroare. Am iesit din Buc cu un consum de 9.2, la Pitesti era deja 8.0.

"Pitesti - zambetul rezista"

Am ajuns pe valea Oltului unde chiar am avut ocazia sa vad adevaratele calitati ale masinii. Nu a fost foarte aglomerat dar numai bine cat sa incerc masina la depasiri. Motorul este EXCEPTIONAL, chiar nu am ce sa reprosez, trage ca nebunu, si masina in sine iti ofera o senzatie de siguranta atat atunci cand trebuie sa depasesti cat si cand trebuie sa franezi sa te incadrezi la loc pe banda de mers. Pe viraje cu toate ca este inalta, are o tinuta perfecta datorita suspensiilor care sunt destul de dure. Oricum drumul devenea o placere tot mai mare. Consumul era deja la 7.6. Deja ma obisnuisem si cu motorul, care este destul de ciudat la condus. Cu Impreza mea pe benzina pot sa merg mai subturat decat cu dieselul acesta, care de la a 3-a in sus sub 2000 rot/min nu prea ai ce cauta. Dar de la 2300 in sus simti cum se "infoaie" si o ia la goana.

"Sibiu - zambetul rezista"

Ultima parte a drumului a fost cea mai frumoasa. A fost chiar putin aglomerat, + ca Arad - Sibiu e un drum pe care-l cunosc foarte bine. In Sibiu era deja seara si Xenonu isi facea bine treaba. E super haios ca abia asteptam sa pot sa las pe unu altu sa intre de pe o strada laturalnica sau sa iasa din parcare sa pot sa-i fac semn cu blitzu.....iubesc Bi-Xenonu asta, + ca e o masina care nu mai atrage privirile numai a barbatilor, vad ca si femeile se uita intens dupa ea.

Soseaua de pe Valea Muresului a fost recent refacut si proaspat marcat. Dupa cum stiti, are de toate - curbe largi, curbe stranse si linii drepte lungi (vreo 5). Inca o data am ramas uimit de handling-ul masinii. Era extrordinara senzatia de siguranta in orice conditie. Deja aveam vreo 450 de km rulati si mi se parea ca la depasiri in a 3-a sau a 4-a deja masina tragea mai bine. Pe faza lunga vizibilitatea este excelenta, pe faza scurta un 8 din 10.

Arad - zambetul rezista (deja ma durea gura biggrin.gif )

In fine am ajuns in Arad. Buun. La noi drumurile sunt asa si asa. Avem si foarte bune, dar avem si destul de proaste, denivelari, peticeli, gropi, canale. Aici am simtit primul disconfort in ceea ce priveste suspensiile. Masina este EXTREM DE RIGIDA mai ales puntea spate care la trecerea peste o denivelare sau canal la viteza de peste 60 km/h efectiv "tuna" - sper ca intelegeti regionalismul. Asta m-a cam dezumflat putin si m-am cam necajit, dar ma gandesc ca asta este pretul tinutei de drum excelente pe care o are. Consumul deja ajunsese la 6.8, iar condusul pe tot drumu a fost unul mai sportiv decat economic.

Oricum acasa tot familionul super incantat, prietenii la fel. Ieri toata ziua, prezentari plimbari etc. Unul dintre ei mi-a spus: "In sfarsit ti-ai luat si tu masina"

Per total sunt foarte multumit de alegerea facuta si revin curand cu noi detalii si poze.

Traitz!



Stii cum era cand eram copil si cineva manca cu pofta o ciocolata pe care eu nu o aveam?!Balosam ca un nebun si inghiteam in sec!!!

e asa e si dupa ce ti-am citit post-ul!M-ai innebunit cu povestea ta!povestesti in asa fel, incat cred ca o faci in ciuda. yes.gif

Ce sa zic, bafta mare, sa o stapanesti sanatos, si drum bun de fiecare data fara incidente!

insa, am o singura problema cu masina asta!nu vi se pare ca este un pic mai lunga decat trebuia?nu stiu, dar asta e impresia pe care mi-a lasat-o dupa ce am studiat-o in detaliu.
V_I_C_T_O_R
QUOTE (Marius30562 @ Dec 17 2008, 11:58 AM) *
PS: Intrebare pentru dieselarii mai vechi - cu ce motorina alimentati cu predilectie ?
Eu fiind la primul diesel, din reflex, alimentez de la OMV - Sprint diesel.


Hehe era urmatoarea mea intrebare biggrin.gif . Mie mi-au spus cei de la Subaru Motors - pt ca am intrebat inainte sa plec - ca nu e nevoie sa bag Euro5, e ok si Euro4. Dupa cate stiu sprint diesel e euro4... Prieteni mei cu BMW si Ford spun ca nu dau picatura de euro4 la motor, numa euro5. Oricum din cate vad masina merge f bine si cu sprint dieselu, ca asta am bagat si eu. Poate fac o incercare cu euro5 sa vad daca cumva se simte ceva diferenta.

Am deja 1000 km si deja motorul e tot mai "dezmortzit" thumbsup.gif , dar ma tot necajeste puntea aia spate, am fost azi pe un drum mai rau si sare de spate ca o capra. Rog ceilalti proprietari de OBK sa-mi spuna daca si la ei e la fel. Mi se pare ff rigida. Legacyul mi s-a parut la drivetest mai molcom din punctul acesta de vedere, iar cand am vazut garda la sol mai mare a OBK-ului eram convinsa ca va fi mult mai confortabila decat legacy-ul.

V_I_C_T_O_R
QUOTE (razvan171 @ Dec 17 2008, 12:41 PM) *
Stii cum era cand eram copil si cineva manca cu pofta o ciocolata pe care eu nu o aveam?!Balosam ca un nebun si inghiteam in sec!!!

e asa e si dupa ce ti-am citit post-ul!M-ai innebunit cu povestea ta!povestesti in asa fel, incat cred ca o faci in ciuda. yes.gif

Ce sa zic, bafta mare, sa o stapanesti sanatos, si drum bun de fiecare data fara incidente!

insa, am o singura problema cu masina asta!nu vi se pare ca este un pic mai lunga decat trebuia?nu stiu, dar asta e impresia pe care mi-a lasat-o dupa ce am studiat-o in detaliu.


Razvan in primul rand multumesc pentru urari. Sa stii ca eu cand am vazut prima oara in viata mea un Subaru OBK am zis UAU! si ma gandeam ca probabil eu niciodata nu voi ajunge sa am asa o masina. Sigur, pentru unii masina este un vis frumos, pentru altii full de bani si impresii e un mare KK. Asa ca iti doresc din plin sa ajungi sa iti implinesti visul, oricare ar fi el.
M A R I A N
3 intrebari:
-este trecuta in cartea de identitate o marime alternativa la pneurile stock 215/55 R17?
-spalatoarele pentru faruri vin numai impreuna cu xenoanele la varianta ZS sau exista si la varianta AC (fara xenoane)?
-exista guri de aer separate pentru pasagerii din spate?
vlademir
QUOTE (M A R I A N @ Dec 18 2008, 02:35 AM) *
3 intrebari:
-este trecuta in cartea de identitate o marime alternativa la pneurile stock 215/55 R17?
-spalatoarele pentru faruri vin numai impreuna cu xenoanele la varianta ZS sau exista si la varianta AC (fara xenoane)?
-exista guri de aer separate pentru pasagerii din spate?

Da, 215/60 R16
nu am remarcat guri de aer separate (sub scaun, ca la avensis)
nu stiu de spalatoarele de faruri.
V_I_C_T_O_R
QUOTE (M A R I A N @ Dec 18 2008, 01:35 AM) *
3 intrebari:
-este trecuta in cartea de identitate o marime alternativa la pneurile stock 215/55 R17?
-spalatoarele pentru faruri vin numai impreuna cu xenoanele la varianta ZS sau exista si la varianta AC (fara xenoane)?
-exista guri de aer separate pentru pasagerii din spate?


Marian, ai achizitionat si tu una bucata SOD? daca da, felicitari...

In legatura cu spalatoarele de faruri, ele vin doar pe varianta cu Xenon, deci pe varianta ZS doar.

vlademir
Ref. la puntea spate, am remarcat cand treceam peste bumperele de pe strada că sare ca un ied cu partea spate. Am povestit si la inceput ca pe drum forestier, pasagerii spate erau aruncati mai mult in sus decat balansati in lateral, probabil e efectul puntii rigide. Nu devine deranjant pentru mine (si am stat si in spate pentru vreo 500 de km) decat daca drumul e mai prost decat de obicei, adica prost-prost.
V_I_C_T_O_R
QUOTE (vlademir @ Dec 18 2008, 09:10 AM) *
Ref. la puntea spate, am remarcat cand treceam peste bumperele de pe strada că sare ca un ied cu partea spate. Am povestit si la inceput ca pe drum forestier, pasagerii spate erau aruncati mai mult in sus decat balansati in lateral, probabil e efectul puntii rigide. Nu devine deranjant pentru mine (si am stat si in spate pentru vreo 500 de km) decat daca drumul e mai prost decat de obicei, adica prost-prost.


Partea nasoala e ca la noi prin zona pe aici drumurile sunt cam proaste. Ca am zis de la Buc la Arad unde drumul e ok nu am simtit nici un disconfort. Problema cea mai mare e la drumurile cu hopuri si denivelari nu la cele cu gropi. Dar in fine ma gandesc ca ma voi obisnui.

Am vazut ca mergi la Baile Felix de revelion. Ma asteptam cel putin Austria ski cu trupa de prieteni. tongue.gif . Sau nu esti schior? ca daca nu masina asta te cam obliga sa inveti.... biggrin.gif
vlademir
Din pacate nu. Iarna asta m-au amenintat pretenii ca o sa-mi puna schiurile in picioare la Arieseni. Desi eu ma descurc minunat la baza partiei cu vinul rosu. yes.gif
M A R I A N
QUOTE (V_I_C_T_O_R @ Dec 18 2008, 05:06 AM) *
Marian, ai achizitionat si tu una bucata SOD? daca da, felicitari...

In legatura cu spalatoarele de faruri, ele vin doar pe varianta cu Xenon, deci pe varianta ZS doar.


Da, o astept sa vina... whistling.gif
Multumesc pentru felicitari! arigato.gif
Hoinar
QUOTE (M A R I A N @ Dec 18 2008, 11:42 AM) *
...
Da, o astept sa vina... whistling.gif
Multumesc pentru felicitari! arigato.gif


Zi ma tot de-acu! Nu ne fierbe tongue.gif.
Din Romanica sau Jermanica? Ce varianta?

Felicitari!
Cu Corolla ce-ai facut?
T u d o r
Ma, si noua cand ne spuneai? verymad.gif Ne lasi asa, sa ne coacem la frigare? rolleyes.gif

Sa o stapanesti sanatos si fericit. smile.gif

A naibii de masina, ce pret i-au putut pune si nemernicii aia, mai ca ma apuca invidia. biggrin.gif Am un prieten care sta inca pe ganduri, cre'ca-l pun sa citeasca topicul asta. whistling.gif
FAR EASTERN
AHAAAA!!!! Deci nu ai zis la nimeni pe aici. Si eu am tot cautat pe forum sa vad unde ai anuntat achizitia....... CA sa nu ma trezesc eu sa te felicit asa, de aiurea si tarziu. verymad.gif

Hai sa-ti traiasca asa cum vrei! drive.gif
Hoinar
QUOTE ( T u d o r @ Dec 18 2008, 11:57 AM) *
Ma, si noua cand ne spuneai? verymad.gif Ne lasi asa, sa ne coacem la frigare? rolleyes.gif
...


Da mai...de-acu nu mai vrea la noi in grup dry.gif . Ne reneaga! rolleyes.gif
Sigur acusi isi vinde si TS-ul si dispare complet whistling.gif
V_I_C_T_O_R
Vad ca nr de posesori de OBK a crescut in ultima saptamana cu cateva exemplare. Multumim celor de la Subaru Motors ca ne-au prilejuit sa ne putem hotara mai repede datorita acestei oferte minunate pe care au scos-o yes.gif bunny.gif

Dupa revelion chiar tre sa organizam o iesire undeva, sa ne intalnim sa mai schimbam impresii live. Poate intr-un loc cu multa zapada? whistling.gif
M A R I A N
Multumesc, tuturor! arigato.gif
N-am vrut sa fac mare tam tam, sunt prea excitat...
Mai, si nu reneg pe nimeni. biggrin.gif Toyota (si toyotistii) este prea importanta ca sa renunt la ea. TS-ul in nici un caz nu-l vand, este masina mea de suflet, pentru oras, pe care vreau dupa un timp s-o dopez. whistling.gif
Vreau sa spun doar atat: cel din conducerea Subaru Motors care a decis sa vanda Outbackul la pretul asta, se pare ca a avut o sclipire de geniu.
Masina o voi lua de la Iasi, va povestesc mai incolo despre un baiat de la vanzari la fel de profesionist ca DAN. Sper sa nu fie probleme si totul sa decurga perfect. Masina este varianta AC, fara piele, trapa si Xenon
vlademir
QUOTE (vlademir @ Dec 16 2008, 11:24 AM) *
Ca sa ma dau pe mine drept exemplu, in buna traditie romaneasca whistling.gif , pana in 5000 km nu am avut coraj sa abordez intrarea in curbe la viteze mari, pentru simplul motiv ca nu cunosteam limitele masinii. Cred ca teribilismul este principala cauza a accidentelor de parca atunci cand te urci in masina primesti bonus inca 3 perechi de cojones. O statistica pe varsta soferilor care provoaca accidente ar fi interesant de studiat.

http://www.ziare.ro/1229553238-Soferii_cu_...osi_de_pe_sosea

Uite ca am avut dreptate. Cred ca se subintelege varsta, mai nimeni nu-si ia permis la a doua tinerete.
M A R I A N
Ceea ce nu inteleg eu este de ce la Outback diesel, spre deosebire de Outback benzina 3.0, nu avem comenzi audio pe volan, senzori de ploaie+lumina si smart entry&keyless go...Destul de ciudat daca tinem cont ca fara reducere, SOD in varianta full costa ~33000 euro. confused.gif Ok, inteleg sa nu puna smart entry&keyless go insa a lua mana de pe volan si privirea de la drum si a butona la CD in timpul mersului este cam periculos. La fel, cei care calatoresc mult in afara orasului si care au pe masinile lor senzor de ploaie pot confirma ca aceasta optiune iti face realmente viata mai usoara cand ploua.

In alta ordine de idei, nu stiu daca importatorul nostru ofera o lista de accesorii, insa pe subaru.de am gasit niste chestii foarte interesante. Eu sigur imi voi lua niste plase pentru a tine cainele izolat in portbagaj. N-ar fi rau nici senzorii de ploaie insa nu stiu daca la noi ii poate monta cineva.

http://www.subaru.de/fileadmin/downloads/m...zubehoer-19.pdf

Nu am vazut insa scuturi metalice. Stie cineva daca vinde cineva in Romania asa ceva?
subidriver
QUOTE (M A R I A N @ Dec 19 2008, 05:40 PM) *
Nu am vazut insa scuturi metalice. Stie cineva daca vinde cineva in Romania asa ceva?


este o firma din Odorheiu Secuiesc care aduce scuturi metalice din Rusia pt foarte multe tipuri de masini.
Eu mi-am pus si la Forester (2006) la motor si la diferential/reductor spate si pretul a fost mult, mult inferior celor originale de la reprezentanta. Aveau intr-o vreme si pagina de net, dar nu mai stiu adresa...mai caut si o sa o postez aici.
pista
@MARIAN
Felicitari pentru alegere !
Firma pentru scuturi metalice e din orasul meu, cum a semnalat si subidriver.
Se numeste AUTOSCUTT PROTECTION SRL. Tel. 0266-261258 , 0745-035744, 0745-306420.
Cred ca si aici ai noroc, exista o reducere foarte mare, de ex. pt. Forester de la 680 ron la 450 ron !!! Promotia e valabila pana la 31 decembrie in limita stocului disponibil. Reclama am gasit in ziarul local de ieri.
Daca ai nevoie de ajutor contacteaza-ma .
P.S. Am avut un scut metalic montat pe un Mondeo MKIII. A fost foarte util. SOD cu garda la sol de 200 mm are totusi un avantaj de inaltime. Daca nu mergi mult pe teren accidentat cred ca nu ai nevoie. Dar daca montezi ai o protectie in plus.
pista
Apropo de accesorii...
Am montat pe OBK aparatoare de noroi originale Subaru luate de la importator prin intermediul dealerului din Brasov.
Merita banii ! Tine masina curata mai mult timp, chiar daca mergi prin noroi. Care din pacate gasesti chiar si cand nu vrei.
Am in portbagaj si tavita/protectie din cauciuc, la fel de util. Previne inclusiv alunecarea incarcaturii in curbe.
Iar ca sa ma laud un pic: de o luna a aparut un dealer Subaru in orasul meu (oras cu mai putin de 40.000 locuitori) la 500m de casa noastra !
M A R I A N
Multumesc pentru informatii.
Pista, cand voi veni in Odorheiu sa-mi montez scut metalic te voi contacta cu siguranta. thumbsup.gif
Tava de cauciuc pentru portbagaj va fi prima achizitie.
Si inca ceva foarte important de care am uitat: carlig de tractare. Nici nu am facut bine comanda ca s-a si gasit un prieten (care-si face o casa la munte) sa ma roage sa accept "sa leg" remorca lui la Outback ca sa-i car niste materiale pe dealul unde construieste ... unsure.gif Sugestii?
V_I_C_T_O_R
QUOTE (M A R I A N @ Dec 19 2008, 05:40 PM) *
Ceea ce nu inteleg eu este de ce la Outback diesel, spre deosebire de Outback benzina 3.0, nu avem comenzi audio pe volan, senzori de ploaie+lumina si smart entry&keyless go...Destul de ciudat daca tinem cont ca fara reducere, SOD in varianta full costa ~33000 euro. confused.gif Ok, inteleg sa nu puna smart entry&keyless go insa a lua mana de pe volan si privirea de la drum si a butona la CD in timpul mersului este cam periculos. La fel, cei care calatoresc mult in afara orasului si care au pe masinile lor senzor de ploaie pot confirma ca aceasta optiune iti face realmente viata mai usoara cand ploua.


Am mai vazut discutia despre chestiile astea in paginile precedente cu privire la comenzi audio pe volan, etc. Pe masina mea am in partea stanga a volanului comenzile audio iar in dreapta cruise controlu'. Exista masini cu acelasi nivel de echipare, unele sa aiba comenzi si altele nu? confused.gif

@pista: Masina ta din ce an e? Si la tine puntea spate este ff rigida? Am vazut ca ai scris de noroaie si off-road. Pana ajung sa o testez da si tu un briefing la un drum din asta pe off-road, noroaie si alte cele...
JohnSA
Salut tuturor . Si felicitari noilor posesori de masinute adevarate.

Am ajuns la 1800km si senzatiile sunt din ce in ce mai captivante, mai ales ca pot si eu sa mai accelerez putin fara grija rodajului. Am incercat putin limitele de stabilitate in curbe pe un drum noaptea pe Oituz - Brasov. E ciudat sa vii de pe varianta cu frana de motor pt. redresare la ce cu acceleratie . Dgnome-desktop.x86_64 rumul noaptea, liber , umed si cu portiuni de polie in serpentine a fost o desfatare vreme de vreo 10 km. Curbele stranse pe interior pot fi atacate pur si simplu direct , "pe scurtatura" iar acceleratia te catara pur si simplu pe directia dorita fara nici un efort. La limita derapajului , frana de motor sau frana de picior pot induce un tangaj ciudat dar directia este pastrata impecabil pentru conditiile de incercare. Cu alte masini din dotare sunt sigur ca ma rasuceam 180 grade. Din pacate nu am avut loc mai mult de 10 km , caci un Audi s-a lipit de mine si-mi dadea flash-uri ori de cate ori dezechilibram masina, refuzand sa ma depaseasca si sa nu ma mai incurce. Dupa ce m-a depasit nici atat nu a mai fost fun caci soferul a avut 2000 frane iar masina lui nu se putea detasa de nici un fel , sa pot si eu accelra putin. Pe Brasov-Predeal-Campina drumul era usor populat si a fost loc doar de testat comfortul deosebit al unei masini careia nu-i trebuie nici un efort sa stea cuminte pe serpentine indiferent de conditiile meteo. La depasiri trebuie sa fii doar atent la directia foarte usoara (ciudat de) cand accelerezi puternic si la ceilalti participanti in trafic care se angajaeaza in depasiri, caci majoritatea am vazut ca nu pot aprecia corect acceleratia deosebita cu care te lansezi si exista riscul sa te trezesti cu unul mai lent in fata ta care se angajeaza brusc in depasire.
Astept weekend-ul caci s-au anuntat ninsori si inghet si am eu o platforma unde ma acomodez cu comportamentul tuturor masinilor pe care le conduc.
Pana atunci raman foarte placut surprins de comfortul si usurinta cu care ruleaza pe drumuri de munte, e un cumul de senzatii care te fac sa fii atat de relaxat si fericit de iar se lipeste zambetul ala de fata, stiti voi, ala asa , tamp, de m-a intrebat un prieten daca nu cumva mi-au bagat ierburi in sistemul de ventilatie.

Bafta la toti
JohnSA
Am o intrebare despre modelele pe care le-ati vazut sau achizitionat : sunt ZS pe documente sau NS? Si au sau nu comenzile alea audio pe volan ?
Eu am NS pe documente iar ca diferente de restul 2.0D am comenzile audio pe volan, jantele gri inchis si masca fata cam tot asa.
Vad ca inca se mai semnaleaza modelul fara comenzi audio pe volan si sunt curios daca e stoc sau am prins eu un tren fericit.

O zi buna
pista
@MARIAN
Oricand esti binevenit la Odorhei. Sunt vreo 3 service-uri unde pot recomanda montarea scutului. (Subaru, Bosch sau Mobilker). Toti foarte seriosi si profesionisti, dar trebuie programat cu vreo 2-3 zile mai devreme. In timp ce monteaza esti invitatul meu la o masa cu specific local happy.gif .

@VICTOR
Masina mea e din 2007, modelul cu facelift. La mine puntea spate mi se pare prea moale. Adica miscari verticale prea mari pe drum neamenajat, dar le place copiilor teehee.gif Spune te rog ce te intereseaza referitor la drum prin noroaie si off-road. Eu merg 1 - 2 ori pe luna in week-end si cu familia in off-road. Dar cu 2 copii trebuie sa fii si mai precaut. Adica de ex. sa nu te bagi in noroi prea adanc, sau sa sperii prea tare jumatatea ta biggrin.gif.
Mai concret tractiunea e super, dar verifica cu ce gume vine masina ta. Si nu uita ca OBK are botul destul de lung, iar unghiurile nu sunt pentru un off-road veritabil. Dar cu putina experienta poti sa treci si in locuri unde altii cu veritabile SUV-uri n-au curajul sa treaca ! Nu uita ca OBK e un "crossover".
Pe youtube gasesti filmulete cu OBK chiar si in off-road mai dur. Ucrainenii sunt mari amatori. Cauta ceva de genul Subaru Outback vs. Tank.
pista
CITAT(JohnSA @ Dec 20 2008, 05:49 AM) *
Am o intrebare despre modelele pe care le-ati vazut sau achizitionat : sunt ZS pe documente sau NS? Si au sau nu comenzile alea audio pe volan ?
Eu am NS pe documente iar ca diferente de restul 2.0D am comenzile audio pe volan, jantele gri inchis si masca fata cam tot asa.
Vad ca inca se mai semnaleaza modelul fara comenzi audio pe volan si sunt curios daca e stoc sau am prins eu un tren fericit.

O zi buna


Foarte probabil la NS sunt variante cu si fara fara comenzi audio pe volan. Cred ca masina ta eu model un pic mai special (vezi jante si masca). Cei de la Subaru trebuie sa cunoasca explicatia.
Marius30562
BRAVO domnilor !

Ma bucur sa vad ca o masina starneste atatea pasiuni !
Asa cum am spus mai devreme, tind sa cred ca un zambet laaaarg lipit pe fata este ”marca inregistrata” a posesorilor de Subaru.

Acelasi zambet il am si eu de cate ori ma urc in Suby si ramane acolo muult timp dupa ce cobor din masina.

Sunt oarecum trist ca,cel putin deocamdata, sunt (cred) singurul posesor de Forester Diesel de pe acest forum si nu am cu cine schimba si eu o impresie, o maslina, ceva ...
Poate mai apar ...

Dar, ce-i drept, oferta actuala la Outback este zdrobitoare !

Muuulti km fara incidente va doresc tuturor si sa va bucurati de masinute la fel ca in prima zi !
Si un an nou cel putin la fel de bun ca acesta ce tocmai se incheie !
subidriver
putin Offtopic...
@Pista - ceva trasee interesante prin zona noastra (harghita) poti sa-mi recomanzi?
eu as incerca un drum pana la Vf. Madaras daca va ninge si va ingheta sau chiar Vf. Calimani.
Bineinteles, daca s-ar aduna mai multe subaru ar fi si mai frumos (sunt cabane in ambele locatii)
pista
@subidriver
putin Offtopic...sau ar fi bine de deschis un topic de genul Off-road/Soft road sau Intalnari Subaru ?
Nici eu nu am foarte multa experienta pe trasee mai lungi. Un drum pana la Vf. Madaras daca va ninge si va ingheta sau chiar Vf. Calimani ar fi un inceput chiar interesant.
La Vf.Madaras pana la cabane ar merge, insa la cota 1801m cred ca nu as incerca. Pana la Vf. Madaras cred ca sunt vreo 3 trasee mai accesibile. Una dinspre Izvoarele, doua din Capalnita.
vlademir
QUOTE (Diesel @ Dec 17 2008, 12:29 AM) *
Masina sefului meu despre care am scris in pagina trecuta s-a stricat dupa mai putin de 500km. Celebra poveste cu ambreiajul distrus. Dealerul nu vrea sa acorde garantie, clientul este stupefiat... deja am citit vreo 2-3 cazuri p-aici la diferite modele.

In cartea de garantie este scris ca nu se da garantie pentru niciun element al ambreiajului. Doar daca e un efect de fabricatie, ceea ce e imposibil de demonstrat.
T u d o r
Sambata am fost si eu la Sibiu si am profitat de ocazie sa vizitez dealerul Subaru. Am mers (ca pasager pe bancheta din spate) in vestitul OBK dizal. So, impresiile mele sunt pozitive, e o masina spatioasa, cu portbagaj mare, garda la sol excelenta pentru drumuri de tara sau borduri, echipare ok. Cam zgaltaie pe denivelari, dar alternativa era sa fie ca o barca in valuri, ceea ce era inacceptabil pentru o masina pentru sosea. Asadar. pentru pretuyl asta "redus" e o optiune impresionanta. Motorul mi-a placut, trage liniar si constant, chiar si peste 4000 rpm. MAsina de test avea consum mediu 7,2%, ceea ce iar e excelent.
So, va felicit pentru alegerea pe care ati facut-o. Eu in schimb as fi luat Legacy. biggrin.gif

Si, btw... imi imprumuta si mie cineva (pe termen nelimitat) 40000 euro? Era la aia in showroom o masina... incurca intrarea. drag.gif Scria ceva pe ea, da' nu mai tin minte ce... ceva cu S, cu T si nu am citit pana la capat. biggrin.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.