Si iata ca am ajuns cu bine acasa, am facut drumul Bucuresti Arad, ieri m-am plimbat prin oras, si acum ma intorc cu primele impresii.
In primul rand ridicarea masinii de la showroom-ul de pe Th. Pallady a fost in principiu ok, desi dealerul din TM s-a dovedit total aerian. A uitat sa-mi zica sa merg cu un RCA facut (eu nici nu aveam datele masinii).Cand am ajuns la showroom cei doi reprezentanti erau la birou, unul dintre ei ocupati cu ceva acte, iar cel care s-a ocupat in final de livrarea masinii era cu doi baietii care lucrau acolo. Din prima nu mi-am dat seama si am stat vreo 10 minute pana sa-mi zica doamna de la receptie sa merg "sa intrerup discutia ca si asa baietii sunt din firma". Deci la inceput nu prea m-a bagat nimeni in seama, iar cand am zis pt ce sunt acolo am primit o privire contrariata si intrebarea "Pai la ora asta ati venit?!" - era aproape 10 dimineata.
In fine, pana la urma a fost totul ok si dupa ce a trebuit sa platesc covorasele
..........am pornit la drum, si aici incepe partea frumoasa.
Masina este un vis. In primul rand merita toti banii tapiseria piele, trapa si farurile cu Xenon (am inteles ca nu e chiar Bi-Xenon, e ceva de genu). Atmosfera in masina cu trapa este mult mult mai placuta, ai senzatia de lumina si de spatiu mai mare. Cand am iesit pe poarta reprezentantei nu-mi venea sa cred ca am in sfarsit asa o masina, inima imi batea de numa' si aveam cred ca un zambet penibil de mare pe fata. Am fost impresionat de usurinta cu care am plecat prima data de pe loc si m-a mirat diferenta - nu mare - intre outback si legacy. OBK-ul mi se pare mai fin la condus si mai lin la rulare decat legacy. Ok, dupa vreo juma de ora pana am iesit din Bucuresti inspre Pitesti, am ajuns pe autostrada. Aici a inceput distractia. Am mers cu o viteza de 140 - 150 km/h si ma abtineam foarte greu cand mai trecea cate un BMW cu 170/180, dar stiind ca inca sunt in rodaj... Rularea pe autostrada mi s-a parut excelenta, am folosit si cruise-controlu, problema e ca fata de Impreza mea, la OBK nu prea simti viteza, si daca nu esti atent la taho poti sa fi foarte usor indus in eroare. Am iesit din Buc cu un consum de 9.2, la Pitesti era deja 8.0.
"Pitesti - zambetul rezista"
Am ajuns pe valea Oltului unde chiar am avut ocazia sa vad adevaratele calitati ale masinii. Nu a fost foarte aglomerat dar numai bine cat sa incerc masina la depasiri. Motorul este EXCEPTIONAL, chiar nu am ce sa reprosez, trage ca nebunu, si masina in sine iti ofera o senzatie de siguranta atat atunci cand trebuie sa depasesti cat si cand trebuie sa franezi sa te incadrezi la loc pe banda de mers. Pe viraje cu toate ca este inalta, are o tinuta perfecta datorita suspensiilor care sunt destul de dure. Oricum drumul devenea o placere tot mai mare. Consumul era deja la 7.6. Deja ma obisnuisem si cu motorul, care este destul de ciudat la condus. Cu Impreza mea pe benzina pot sa merg mai subturat decat cu dieselul acesta, care de la a 3-a in sus sub 2000 rot/min nu prea ai ce cauta. Dar de la 2300 in sus simti cum se "infoaie" si o ia la goana.
"Sibiu - zambetul rezista"
Ultima parte a drumului a fost cea mai frumoasa. A fost chiar putin aglomerat, + ca Arad - Sibiu e un drum pe care-l cunosc foarte bine. In Sibiu era deja seara si Xenonu isi facea bine treaba. E super haios ca abia asteptam sa pot sa las pe unu altu sa intre de pe o strada laturalnica sau sa iasa din parcare sa pot sa-i fac semn cu blitzu.....iubesc Bi-Xenonu asta, + ca e o masina care nu mai atrage privirile numai a barbatilor, vad ca si femeile se uita intens dupa ea.
Soseaua de pe Valea Muresului a fost recent refacut si proaspat marcat. Dupa cum stiti, are de toate - curbe largi, curbe stranse si linii drepte lungi (vreo 5). Inca o data am ramas uimit de handling-ul masinii. Era extrordinara senzatia de siguranta in orice conditie. Deja aveam vreo 450 de km rulati si mi se parea ca la depasiri in a 3-a sau a 4-a deja masina tragea mai bine. Pe faza lunga vizibilitatea este excelenta, pe faza scurta un 8 din 10.
Arad - zambetul rezista (deja ma durea gura
)
In fine am ajuns in Arad. Buun. La noi drumurile sunt asa si asa. Avem si foarte bune, dar avem si destul de proaste, denivelari, peticeli, gropi, canale. Aici am simtit primul disconfort in ceea ce priveste suspensiile. Masina este EXTREM DE RIGIDA mai ales puntea spate care la trecerea peste o denivelare sau canal la viteza de peste 60 km/h efectiv "tuna" - sper ca intelegeti regionalismul. Asta m-a cam dezumflat putin si m-am cam necajit, dar ma gandesc ca asta este pretul tinutei de drum excelente pe care o are. Consumul deja ajunsese la 6.8, iar condusul pe tot drumu a fost unul mai sportiv decat economic.
Oricum acasa tot familionul super incantat, prietenii la fel. Ieri toata ziua, prezentari plimbari etc. Unul dintre ei mi-a spus: "In sfarsit ti-ai luat si tu
masina
"
Per total sunt foarte multumit de alegerea facuta si revin curand cu noi detalii si poze.
Traitz!