Volkswagen Touran are cateva noi modificari, monoblocul compact primind o masca de radiator noua, bara de protectie frontala si faruri care se potrivesc cu imaginea de marca implementata si la Golf 6. Acum patru ani a avut loc deja o retusare serioasa si atunci a primit la fel lampi noi, motor turbocompresor de 1,4 litri si schimbator DSG. Stopurile din spate luate de la Sharan sunt deja cu leduri, de asemenea inginerii au montat un spoiler, care a imbunatatit dinamica de drum al compactul de la 0,32 la 0,29.
Tot de la Golf are si volanul multifunctional; au fost imbunatatite materialele si s-a folosit mai mult crom. Tetierele au primit o noua infatisare si datorita acestui lucru, pasagerii din spate pot avea o vizibilitate mai buna.
A aparut in oferta motorul turbo pe benzina de 1,2 litri de 105 CP si un cuplu de 175Nm. Consumul acestuia este de 6,4 litri pe suta de kilometri, dar cu ajutorul pachetului Bluemotion (reutilizarea energiei de franare si sistem start-stop), acest consum scade la 5,9 litri. Nu s-a umblat la motoarele cu turbocompresor TSI de 140 si 170 CP de 1,4 litri. Au ramas cele doua motoare de 1,6 litri de 90 si de 105 CP, si de asemenea cele doua motoare diesel de doi litri de 140 si 170 CP.
A aparut un nou sistem cu denumirea Dynamic Light Assist, care asigura intensitatea optima a luminii farurilor, pentru nu ii orbi pe cei care vin din sensul opus. O camera scaneaza drumul, si daca detecteaza o masina sau o motocicleta, atunci deschide razele celor doua reflectoare la fel ca o foarfeca. Atunci cand vehiculul respectiv ajunge aproape, pentru moment decupleaza farul din stanga, apoi restabileste automat faza normala. Varianta mai simpla este Light Assist, care realizeaza doar cuplarea si decuplarea automata la o viteza de peste 60 km/ora.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!