In Leipzig, la AMI Motor Show au prezentat varianta o tuning pe diesel, care se poate recunosate in primul rand dupa jantele de metal usoare de 18 toli si dupa teava de evacuare cu dubla, dar schimbarea adevarata o aduce pozitionarea de 25 de mm si cresterea puterii motorului.
Puterea motorului diesel de 2 litri a fost ridicata de la 150 la 186 de cai putere, iar presiunea de cuplu maxima a ajuns la 466 Nm. Asta este o schimbare destul de mare, caci varianta de serie se putea mandri cu 320 de Nm. Conform afirmatiilor Imscher, in acest fel masina poate sa ajunga la 100 de km pe ora in 8 secunde, dar despre modificarea vitezei finale nu au publicat date. Desi cu siguranta Cruze merge mai mult pe diesel si varianta cu schimbator manual testat de noi a fost dotat cu o treapta a cincea destul de lunga. Cruze, ca fapt divers a aparut la noi cu titlul “Nu-i place sa se grabeasca” , dar acestei versiuni cu siguranta ii place.
Deosebit la el este pragul cu inscriptia Imscher si spoilerul din spate care se poate achizitiona pentru costuri suplimentare. Cruze Irmscher Edition se poate comanda in reprezentantele Chevrolet.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!