No SSO cookie

Varianta de 186 cai putere a lui Chevrolet Cruze

voteaza
(0/ 0)
Varianta de 186 cai putere a lui Chevrolet Cruze
Utile · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

In lipsa unei variante sport de fabrica serioase, firma germana de tuning Imscher, care are conexiuni cu GM, a creat o varianta de tunig la masina de clasa medie Cruze.

 
 

In Leipzig, la AMI Motor Show au prezentat varianta o tuning pe diesel, care se poate recunosate in primul rand dupa jantele de metal usoare de 18 toli si dupa teava de evacuare cu dubla, dar schimbarea adevarata o aduce pozitionarea de 25 de mm si cresterea puterii motorului.

Puterea motorului diesel de 2 litri a fost ridicata de la 150 la 186 de cai putere, iar presiunea de cuplu maxima a ajuns la 466 Nm. Asta este o schimbare destul de mare, caci varianta de serie se putea mandri cu 320 de Nm. Conform afirmatiilor  Imscher, in acest fel masina poate sa ajunga la 100 de km pe ora in 8 secunde, dar despre modificarea vitezei finale nu au publicat date. Desi cu siguranta Cruze merge mai mult  pe diesel si varianta cu schimbator manual testat de noi a fost dotat cu o treapta a cincea destul de lunga. Cruze, ca fapt divers a aparut la noi cu titlul “Nu-i place sa se grabeasca” , dar acestei versiuni cu siguranta ii place.

Deosebit la el este pragul cu inscriptia Imscher si spoilerul din spate care se poate achizitiona pentru costuri suplimentare. Cruze Irmscher Edition se poate comanda in reprezentantele Chevrolet.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1286 :: 17.86MB