Sub numele de 2.0 GTDi, Volvo isi extinde oferta cu un nou motor turbo de doi litri, blocul de patru cilindri va aparea in S80, V70 si XC60. Motorul cu injectie directa promite-conform Volvo- economie si performanta mare intr-un interval larg de numar de rotatii.
Ca sa fie si ceva extra, Volvo serveste motorul ca si noutate in toata lumea, caci distributia si carcasa alimentatorului turbo integrate au fost create din placi de otel. Dupa parerea Volvo, aceasta este bine pentru ca asa se creaza mai putina caldura, ceea ce este de o importanta cheie la o utilizare economica.
In dezvoltare, Volvo a fost ajutat si de Borg-Warner and Benteler Automotive, performanta de varf a blocului este de 203 CP, presiunea de cuplu maxima este 300 Nm cu supraincarcare 320 Nm). In general, consuma 8,3 litri, iar luand ca exemplu un S80, la inceput va fi de gasit in Asia, Olanda, China si Japonia. Poate sa fie atasat schimbator manual cu sase trepte sau automat cu dubla cuplare.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!