Se vor fabrica in total 75 de bucati din aceasta masina, insa nu e clar daca se va gasi doar in Anglia sau si in Europa.
Cum sugereaza si numele, Cosworth a presat 400 de cai putere din motorul turbo de 2,5 litri, asta depaseste exact cu 100 de cai putere puterea motorului din modelul de baza. Firma de tuning promite performanta de conducere de supercar, si nu fara baza, caci Impreza modificat ajunge la 100 in 3,7 secunde, in timp ce modelul de baza este mai incet cu 1,5 secunde fata de acesta.
Au modificat si sistemul de frana, in fata au ajuns sei de sase pistoane cu discuri de 335 de milimetri - astea au fost dezvoltate de Cosworth impreuna cu AP Racing. Se poate astepta si pachet special de caroserie si atmosfera interna, dar despre astea Cosworth inca nu a dat detalii.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!