Inca nici nu s-a incheiat definitiv afacerea Spyker-Saab si CEO-ul companiei olandeze deja planuieste realizarea unor modele noi.
Se lucreaza la noul model sub numele de cod 92, care ca si forma ar putea mosteni cateva solutii de la Saab-urile anilor ‘50. Desigur, debutul lui pe piata inca este departe, dupa estimari optimiste, mai sunt necesari inca trei ani pentru finalizarea procesului.
Componentele principale, printre ele platforma si motoarele pot fi livrate pentru Saab de catre o mare companie multinationala dar despre asta Muller nu a spus mai multe. Magazinul Autocar, crede ca s-ar putea sa continue colaborarea cu Opel, ca si in anii anteriori. Varianta 92, sau cum altii spun: 9-1 poate sa fie al patrulea model Saab pe langa modelele 9-3, noul 9-5 si 9-4 fabricat in Mexic pe platforma GM.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!