Noua generatie Ford Focus s-a prezentat in ianuarie la Salonul Auto de la Detroit, din care bine-nteles va fi creata si varianta sport RS. Deocamdata, pare speculatie curata, insa magazinul de presa britanic Auto Express spune ca in model ar putea ajunge un sistem de propulsie nou-nout.
Magazinul dezbate in articolul recent ca RS-ul poate sa fie hibrid si ca motorul electric ar putea fi legat de blocul Ecoboost de doi litri. Motorul pe benzina ar propulsa primele roti, in timp ce unitatea electrica ar putea propulsa rotile din spate, asigurand un sprint la 100 aproximativ in cinci secunde.
Alt lucru interesant ar fi ca sistemul de propulsie ar fi aceeasi ca si cel care a debutat in Peugeot SR1, sistemul a fost dezvoltat in comun de cele doua firme. Pe baza acestuia performanta motorului electric ar putea fi de 95 CP, insa pentru prezentarea hibridului RS mai trebuie asteptat 3 ani buni.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!