No SSO cookie

Masinile electrice, mai accesibile datorita eficientei utilizarii combustibilului?

voteaza
(0/ 0)
Masinile electrice, mai accesibile datorita eficientei utilizarii combustibilului?
Utile · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Efectul advers adus prin rularea de autoturisme de catre populatia urbana, inclusiv acumularea de gaze cu efect de sera, a dus la dezvoltarea unor alternative favorizate de masini electrice. Cercetarile in domeniu din ultimii ani au dus la imbunatatirea performantelor celulelor de combustie si a vietii bateriei, fortand usor capacitatea limitata a masinilor electrice si hibride, si utilizand baterii avansate pentru o mai mare economie de carburant si o mai buna capacitate de operare pe distante mari.

 
 

 

Dezavantajele majore ale masinilor electrice sunt statiile de reincarcare, special concepute pentru distante scurte sau mai lungi intre plinuri. Aceste statii de reincarcare, convenabile ca pret, sunt problema majora in materie de vehicule electrice, in centrele urbane dens populate.

Electricitatea este transportabila. Poti gasi energie electrica peste tot. Aceasta inseamna ca producerea si transportul de energie electrica sunt posibile, la un cost mai mic. Incarcarea unui acumulator de stocare, pentru a conferi energie unui vehicul, poate presupune electricitate, oferita prin intermediul prizelor simple de perete.

Nissan introduce primul sau automobil electric, pentru a indeplini cerintele clientilor legate de accesibilitate si combustibil.

Nissan Leaf este o masina cu emisii zero, conceputa cu un sasiu alimentat de baterii litiu-ion. Aceste masini pot oferi scaune confortabile pentru cinci adulti. Leaf-ul de marime medie poate rula continuu timp de aproximativ 160 de kilometri sau 100 de mile pana sa fi nevoie sa i se incarce electric bateriile.

Presedintele si directorul executiv al Nissan, Carlos Ghosn, a declarat ca Nissan Leaf este primul produs Nissan care indeplineste conditia de emisii zero. Acesta este, in mod sigur, un inceput promitator pentru ca firma Nissan sa satisfaca nu doar cerinta de emisii reduse, dar sa indeplineasca si cerintele actuale privitoare la efectul de sera si consumul de combustibil.

Nissan Leaf are zero emisii de gaze datorate combustibilului, un design specific, de dimensiuni medii, un pret accesibil, o gama de rulare de 100 de mile si mobilitate conectata. Leaf si-a primit numele de la frunza plantei. Nissan Leaf purifica aerul prin producerea de zero emisii, lucru care duce notiunea de mobilitate la un nivel superior. 

Mobilitate de nivel inalt cu zero emisii

Bateriile laminate fabricate din litiu-ion compact produc 90kw de energie electrica pentru masina. Motorul electric ofera o putere de 80kw/280Nm. Aceasta valoare este suficienta pentru a oferi utilizatorilor o experienta de condus agreabila, ea aproape echivaland cu autoturismele traditionale, alimentate cu benzina.

Lipsa tevii de esapament elimina emisiile de dioxid de carbon in atmosfera. Bateria din litiu, precum si tipul regenerator al sistemului de franare, aduc utilizatorilor o gama totala de conducere de 100 de mile inainte de reincarcare. Aceasta cifra corespunde nevoilor zilnice ale soferilor din toata lumea.

Cum sa-ti incarci Leaf-ul

Incarcarea este rapida si usoara, folosind incarcatorul special conceput pentru aceasta procedura. Un sofer poate incarca pana la 80% din capacitatea rezervorului folosind un incarcator rapid, de sub 30 de minute, sau conectand masina acasa, la o priza de 200V, timp de aproximativ opt ore.

Accesibilitatea

Aceasta masina foloseste un profil unic al designului, precum si un sasiu unic, dar ofera un spatiu de depozitare generos. Fata automobilului are o forma de V ascutita, indreptata in sus, cu faruri LED. Acestea faruri transmit o lumina albastra, reflectorizanta si au capacitatea de a reduce zgomotul produs de rulare si de vant, deoarece ele inverseaza fluxul de aer si il duc, in mod ingenios, departe de oglinzile de la usi.

De la telefoanele mobile la aerul conditionat de mare putere

Aceasta este cea mai mare descoperire a secolului. Nissan Leaf utilizeaza o tehnologie de ultima ora, care permite utilizatorilor sa isi foloseasca energia din telefoanele mobile ca sursa de alimentare pentru sistemul de aer conditionat al masinii.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.0974 :: 22.12MB