Vauxhall a avut mare succes cu Royal Automobile Club (RAC) si Scottish Reliability Trials din 1908, ceea ce a incurajat productia de masini scumpe pentru clientii bogati de pe piata.
Cel mai faimos model de dianintea razboiului a fost Prince Henry, care a fost produs din 1911 si pana la izbucnirea razboiului. In timpul acestuia, modelul tourer de 25cp a fost construit dupa cerintele Biroului de Razboi.
In ciuda vanzarilor slabe din perioada post belica, Vauxhall a construit totusi versiuni sport ale modelelor de baza. Pozitia lor financiara slaba a dus la preluarea companiei de catre American General Motors in 1925.
In anii ’30 compania s-a concentrat pe vanzarea de masini mici cu motor de 17cp, adica modelele Cadet si Type in 1934. Modelul de 10 cp H-Type din 1938 a fost primul construit integral si cu productie de masa din Anglia.
Dupa cel de-al doilea Razboi Mondial modelele 10,12 si 14 au continuat sa fie produse, dar inlocuite in 1948 cu Wyvern si Velox. Acestea foloseau aceeasi caroserie, dar Wyvern avea motor de 12hp si Velox folosea un motor de 2.3 litri si avea 6 cilindri.
Victor a inlocuit caroseria modelelor Wyvern in 1957 cu una in stil american.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!