Caracteristicile de tractiune. Conform acestei metode de comparare, se bazeaza pe coeficientul de frictiune al anvelopei in timp ce este rulata pe o suprafata umeda. Suprafetele testate sunt asfalt umed si ciment umed. Rotile sunt urcate pe un trailer de testare si rulate la
Caracteristicile de anduranta. Aceasta esti zona de masuratori in care s-au generat cele mai multe controverse. Dupa cum s-a mai spus, nu exista anvelopa standard de utilizare in cadrul acestei comparatii. Anvelopele de comparatie sau de control se numesc Anvelope de Monitorizare, in cadrul acestui test. Normele in vigoare specifica faptul ca anvelopele testate sunt rulate pe o pista speciala din vestul statului Texas, care este o bucla de 640 de kilometri. Aceste anvelope sunt puse pe camioane si rulate pe o distanta de 11.500 de kilometri pentru a fi verificate. Se poate seta presiunea aerului pe timpul testarii acestor anvelope, precum si alinierile din timpul testelor. Rotile vor fi schimbate intre ele la fiecare 1300 de kilometri. La capatul celor 11.500 de kilometri, anvelopele testate sunt comparate cu “anvelopele de control” si sunt notate folosind un sistem de procentaje. Astfel, daca o anvelopa este notata cu 500, se asteapta de la ea sa reziste de 5 ori mai mult decat anvelopa de testare.
“Sistemul de Evaluare a Calitatii Anvelopelor” a creat mari controverse in industria anvelopelor inca de la inceputurile sale, in urma cu ceva timp. Totusi, e foarte util ca si ghid general pentru a-ti face o idee despre cat de bine functioneaza o anumita anvelopa.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!