No SSO cookie

Detectorul si aparatul antiradar in Europa (1)

voteaza
(0/ 0)
Detectorul si aparatul antiradar in Europa (1)
Utile · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Prevederi legislative privind utilizarea si detinerea dispozitivelor de detectare a radarelor si aparatelor antiradar in tarile europene (partea 1)

 
 

Albania: detector radar interzis. Aparat antiradar, interzis. Incadrare juridica: contraventie. Se pedepseste cu amenda de aproximativ 30 Euro

Austria: detector radar interzis. Aparat antiradar, interzis. Incadrare juridica: contraventie, se pedepseste cu amenda (
max. 4000 Euro) si confiscarea aparatului; exista si posibilitatea retinerii temporare a autoturismului.

Belgia: detector radar interzis. Aparat antiradar interzis. Incadrare juridica: contraventie, se pedepseste cu suspendarea permisului de conducere pe o perioada de minim 30 zile, in functie de decizia procurorului; confiscarea aparatului si o
amenda, stabilita tot de catre procuror, si care poate atinge 2.000 Euro.

Bosnia si Hertegovina: nu exista reglementari.

Bulgaria: detector radar permis. Aparat antiradar, interzis. Incadrare juridica: contraventie, se pedepseste cu amenda.

Cehia: detector radar permis. Aparat antiradar, interzis. Incadrare juridica: contraventie, se pedepseste cu amenda de 2000 coroane cehe (aproximativ 85 Euro).

Cipru: detector radar permis. Aparat antiradar, interzis. Incadrare juridica: infractiune, se pedepseste cu amenda de minim 854 Euro sau cu privarea de libertate, in functie de decizia judecatorului.

Croatia: detector radar, interzis. Aparat antiradar, interzis. Incadrare juridica: contraventie, se pedepseste cu amenda in valoare de 2000 kune (aproximativ 300 Euro); aparatul antiradar sau detectorul de radar este confiscat; conducatorul auto este obligat sa demonteze aparatul si sa il predea autoritatilor croate sau sa accepte demontarea sa de catre organele de politie croate, cu suportarea personala a cheltuielilor aferente demontarii.

 

Corvin

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1149 :: 17.86MB