No SSO cookie

De ce trebuie sa ai o roata de rezerva?

voteaza
(0/ 0)
De ce trebuie sa ai o roata de rezerva?
Utile · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Rotile de rezerva nu sunt doar o obligatie, ci pot fi si o adevarata salvare in cazuri critice. S-ar putea sa nu ai niciodata nevoie de o roata de rezerva, dar in caz ca vei avea, trebuie sa te asiguri ca aceasta e in stare buna.

 
 

Roata defecta sau cu pana

Daca ai facut pana, aceasta iti va afecta intregul cauciuc, dar si consumul de combustibil. O pana poate fi cauzata de o ruptura minora sau o alta problema a pneului. Trebuie sa stii ca o roata defecta care pierde aer poate fi foarte periculoasa. Este cu atat mai periculoasa daca cedeaza pe o autostrada aglomerata. In cazul in care calatoresti pe o distanta lunga sau stii ca mai ai mult drum de parcurs pana vei putea sa iti repari roata, cea mai buna solutie este sa folosesti roata de rezerva.

Obligatie legala

In majoritatea statelor este ilegal sa pornesti la drum fara a avea o roata de rezerva in stare buna. In unele state este ilegal sa vinzi o masina care nu are roata de rezerva. Daca vrei sa eviti orice problema, asigura-te ca masina ta indeplineste toate obligatiile legale. Asigura-te ca ai o roata de rezerva in stare buna si umflata la presiunea corecta. Fii pregatit!  Trebuie sa stii unde e roata de rezerva si sa pastrezi un cric in masina, in caz ca trebuie sa o inlocuiesti de unul singur.

Roti de rezerva temporare

E bine sa pastrezi o roata temporara sau o roata mai mica in masina. Totusi, trebuie sa stii ca aceste roti rezista aproximativ 80 km. In cazul in care ai o cale lunga de strabatut, protejeaza-ti rotile.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1712 :: 22.19MB