No SSO cookie

De ce trebuie sa ai o roata de rezerva?

voteaza
(0/ 0)
De ce trebuie sa ai o roata de rezerva?
Utile · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Rotile de rezerva nu sunt doar o obligatie, ci pot fi si o adevarata salvare in cazuri critice. S-ar putea sa nu ai niciodata nevoie de o roata de rezerva, dar in caz ca vei avea, trebuie sa te asiguri ca aceasta e in stare buna.

 
 

Roata defecta sau cu pana

Daca ai facut pana, aceasta iti va afecta intregul cauciuc, dar si consumul de combustibil. O pana poate fi cauzata de o ruptura minora sau o alta problema a pneului. Trebuie sa stii ca o roata defecta care pierde aer poate fi foarte periculoasa. Este cu atat mai periculoasa daca cedeaza pe o autostrada aglomerata. In cazul in care calatoresti pe o distanta lunga sau stii ca mai ai mult drum de parcurs pana vei putea sa iti repari roata, cea mai buna solutie este sa folosesti roata de rezerva.

Obligatie legala

In majoritatea statelor este ilegal sa pornesti la drum fara a avea o roata de rezerva in stare buna. In unele state este ilegal sa vinzi o masina care nu are roata de rezerva. Daca vrei sa eviti orice problema, asigura-te ca masina ta indeplineste toate obligatiile legale. Asigura-te ca ai o roata de rezerva in stare buna si umflata la presiunea corecta. Fii pregatit!  Trebuie sa stii unde e roata de rezerva si sa pastrezi un cric in masina, in caz ca trebuie sa o inlocuiesti de unul singur.

Roti de rezerva temporare

E bine sa pastrezi o roata temporara sau o roata mai mica in masina. Totusi, trebuie sa stii ca aceste roti rezista aproximativ 80 km. In cazul in care ai o cale lunga de strabatut, protejeaza-ti rotile.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.0862 :: 22.18MB