Unelte si Materiale: sonda; ac si ata; mufa; ciment; fisier; benzi de reparare
1. Localizeaza gaura
Daca stii unde este gaura, atunci nu-ti face griji cu privire la desumflarea anvelopei. Totusi, daca gaura nu este usor de gasit, toarna putina apa cu sapun pe anvelopa si fii atent daca se formeaza bule. Aerul care se scurge din anvelopa va forma bule.
2. Pregatirea rupturii
Un kit de reparatii va contine tot ceea ce ai nevoie. Daca nu, ia o sonda si incearca sa o bagi in interiorul gaurii nou descoperite. Apoi, acopera aceasta gaura cu ciment. Inainte de a inchide gaura, pune un alt strat de ciment pe aceasta.
3. Repararea rupturii
Ia instrumentele pentru crosetat, o parte a acestuia trebuie sa-l bagi in mufa, iar celalalt capat trebuie sa-l infingi in gaura anvelopei. Nu trage de mufa in intregime prin gaura, incearca sa lasi aproximativ cinci centimetri pana la aceasta. Acum, gaura este conectata, dar acul este inca in pneuri ceea ce poate provoca probleme.
4. Scoate acul
Rasuceste putin acul, care, la randul sau, va usura putin mufa. Trage acul iar acesta va iesi fara a scoate mufa. Daca nu ai facut acest lucru in mod corespunzator atunci sunt sanse ca mufa sa cada si va fi necesar sa incerci din nou.
5. Finisarea
Trage putin de exteriorul mufei si pune peste un strat de lichid penstru sigilare etans a anvelopelor. Odata ce cimentul este uscat, umfla anveloa din nou. Mai verifica inca o data sa vezi daca nu sunt si alte gauri, folosind apa cu sapun.
6. Pune un plasture
In loc sa repari gaurile, poti folosi un plasture special. Exista plasturi gata pregatiti, care trebuie pusi pe suprafata din jurul gaurii. O suprafata aspra va permite plasturelui sa aiba ceva de care sa se lipeasca. Aplica un adeziv, iar apoi pune plasturele peste acesta.
7. Umple gaura
Cea mai buna metoda este sa umpli gaura, deoarece astfel vei obtine cea mai puternica sigilare. Benzile de reparare sunt folosite pentru a acoperi gaura. In primul rand, cablurile de otel din pneuri vor trebui sa fie stramutate cu ajutorul unei sonde. Sunt necesare un ac si instrumente in forma de T pentru a se potrivi in zona rupta din exterior iar apoi un adeziv va asigura ca banda de reparare sta in loc. Principalul avantaj al metodei de umplere este ca, nu necesita luarea anvelopei de pe janta.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!