No SSO cookie

Cum sa repari o anvelopa pneumatica

voteaza
(0/ 0)
Cum sa repari o anvelopa pneumatica
Utile · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Exista mai multe modalitati de a repara o anvelopa pneumatica. Anvelopele pneumatice sunt utilizate pentru roabe, cositoare de gazon si alte unelte. Aceste anvelope pot fi reparate cu usurinta, fara sa fie nevoie sa inlocuiesti anvelopa. In mod normal, un cui sau alte obiecte ascutite ar fi intepat anvelopa. Practic, partea interioara a anvelopei este umpluta cu aer si este captusita cu un zid de butil. Anvelopa in sine este impermeabila si ermetica. Repararea este de fapt destul de simpla si exista mai multe kituri de reparatii disponibile care contin tot ce este necesar pentru a repara anvelopa.

 
 

Unelte si Materiale: sonda; ac si ata; mufa; ciment; fisier; benzi de reparare

1. Localizeaza gaura
Daca stii unde este gaura, atunci nu-ti face griji cu privire la desumflarea anvelopei. Totusi, daca gaura nu este usor de gasit, toarna putina apa cu sapun pe anvelopa si fii atent daca se formeaza bule. Aerul care se scurge din anvelopa va forma bule.

2. Pregatirea rupturii
Un kit de reparatii va contine tot ceea ce ai nevoie. Daca nu, ia o sonda si incearca sa o bagi in interiorul gaurii nou descoperite. Apoi, acopera aceasta gaura cu ciment. Inainte de a inchide gaura, pune un alt strat de ciment pe aceasta.

3. Repararea rupturii
Ia instrumentele pentru crosetat, o parte a acestuia trebuie sa-l bagi in mufa, iar celalalt capat trebuie sa-l infingi in gaura anvelopei. Nu trage de mufa in intregime prin gaura, incearca sa lasi aproximativ cinci centimetri pana la aceasta. Acum, gaura este conectata, dar acul este inca in pneuri ceea ce poate provoca probleme.

4. Scoate acul
Rasuceste putin acul, care, la randul sau, va usura putin mufa. Trage acul iar acesta va iesi fara a scoate mufa. Daca nu ai facut acest lucru in mod corespunzator atunci sunt sanse ca mufa sa cada si va fi necesar sa incerci din nou.

5. Finisarea
Trage putin de exteriorul mufei si pune peste un strat de lichid penstru sigilare etans a anvelopelor. Odata ce cimentul este uscat, umfla anveloa din nou. Mai verifica inca o data sa vezi daca nu sunt si alte gauri, folosind apa cu sapun.

6. Pune un plasture
In loc sa repari gaurile, poti folosi un plasture special. Exista plasturi gata pregatiti, care trebuie pusi pe suprafata din jurul gaurii. O suprafata aspra va permite plasturelui sa aiba ceva de care sa se lipeasca. Aplica un adeziv, iar apoi pune plasturele peste acesta.

7. Umple gaura
Cea mai buna metoda este sa umpli gaura, deoarece astfel vei obtine cea mai puternica sigilare. Benzile de reparare sunt folosite pentru a acoperi gaura. In primul rand, cablurile de otel din pneuri vor trebui sa fie stramutate cu ajutorul unei sonde. Sunt necesare un ac si instrumente in forma de T pentru a se potrivi in zona rupta din exterior iar apoi un adeziv va asigura ca banda de reparare sta in loc. Principalul avantaj al metodei de umplere este ca, nu necesita luarea anvelopei de pe janta.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Dacia Sandero Stepway

    Dacia Sandero Stepway

    În puține cuvinte Sandero Stepway poate fi caracterizat ca o mașină perfectă pentru cei nepretențioși, relativ robustă și fiabilă, care beneficiază de un aspect veritabil de crossover, această transformare a modelului supermini Sandero fiind realizată cu succes.

  • Mazda MX-5 Revolution MT6

    Mazda MX-5 Revolution MT6

    MX-5 vă captivează încă din primele secunde de condus și vă face să treceți peste orice considerent logic sau practic legat de ce anume v-ați dori de la un automobil

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1290 :: 18.68MB