No SSO cookie

Cum sa alegi corect lichidul de transmisie

voteaza
(0/ 0)
Cum sa alegi corect lichidul de transmisie
Utile · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Este foarte important sa stii ce tip de lichid se potriveste masinii tale. Alegerea gresita poate provoca stricaciuni transmisiei masinii.

 
 

Cat de des trebuie schimbat uleiul de transmisie. Uleiul ar trebui schimbat la fiecare 40.000-60.000 de km, adica aproximativ la 2-3 ani. Cartea masinii contine mai multe detalii. Cand schimbi uleiul de transmisie ar trebui schimbat si filtrul.

Tipuri de uleiuri de transmisie. Exista doua tipuri principale de ulei: Dextron si Mercon. Indiferent de care ai nevoie, ramai la acelasi tip. Cartea masinii iti va spune exact de ce tip de ulei are nevoie masina ta. La fiecare tip de ulei de transmisie exista optiuni intre un tip de fluid sintetic sau ulei de transmisie conventional. Cel sintetic are mai multe avantaje pentru motoarele moderne. Se comporta mai bine la temperaturi ridicate si ,in general, ajuta la intreaga performanta a masinii. Persoanele care au o masina mai veche sunt sfatuite sa ramana la uleiul conventional fiindca motoarele au fost proiectate pentru acest lucru.

Marci. Exista mai multe marci pe piata. Toate numele mari ofera diferite tipuri de uleiuri. In realitate, nu prea ai ce sa alegi, asa ca marca este aproape irelevanta. Chiar si marcile mai putin cunoscute ofera calitate ridicata a uleiului la preturi mult mai mici. Verifica nivelul uleiului de transmisie pentru a te asigura ca este la nivelul corespunzator, deoarece este o parte a intretinerii masinii. Este recomandat sa-l verifici la fiecare 5.000 de km.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.0896 :: 22.17MB