No SSO cookie

Avantajele unui service de calitate pentru BMW

voteaza
(0/ 0)
Avantajele unui service de calitate pentru BMW
Utile · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Chiar daca vizita la un service adecvat pentru BMW dumneavoastra duce la marirea duratei de viata a masinii si va ajuta sa ii pastrati valoarea ridicata, multi oameni nu fac acest lucru. Mai exista si acei priprietari de masini, printre care puteti fi si dumneavoastra, care nu fac diferenta intre o imbunatatire a masinii si un service intreg.

 
 

O imbunatatire va ajuta sa ii pastrati performantele in cea mai buna forma, insa un service intreg va ajuta sa prelungiti viata masinii si a componentelor sale. Exceptie face o imbunatatire la care se schimba uleiul de motor si filtrele. Mentinerea uleiului proaspat din motorul masinii este un lucru esential.

Care sunt elementele care vor face ca masina dumneavoastra sa fie in forma maxima si sa se mentina componentele mecanice cat mai lubrificate? Care sunt componentele care, daca nu sunt verificate periodic, va vor produce probleme mari odata ce se vor strica?

Toata lumea cunoaste ce inseamna schimbul de ulei. Uleiul este sangele motorului si, daca devine prea vechi, nu isi mai face treaba cum trebuie. Totusi, stiati ca si restul lichidelor din masina dumneavoastra pot sa se deterioreze in timp? De exemplu, lichidul de frana si servodirectia.

Daca locuiti intr-o zona umeda, acestea se pot deteriora si mai repede. Puteti vedea ca rezervorul de sub capota are rulmentii intepeniti, acestia putand sa absoarba aer, pe masura ce motorul se incalzeste. Incercati de fiecare data sa ii umeziti. Un mic semn al fluidului deteriorat este culoarea maronie si faptul ca este vascos.

Desigur, aceste lichide au o durata mai mare decat uleiul, insa nu strica sa le schimbati o data la 5 ani. Faptul ca frana merge mai greu sau sistemul de servo-directie nu lucreaza cum trebuie inseamna ca lichidele nu functioneaza cum trebuie sau ca acestea nu sunt lubrificate cum trebuie.

Un alt fluid care este adesea uitat a se verifica este lichidul transmisiei automate. Daca acesta are probleme, pot aparea, in timp probleme cu functionarea transmisiei. Chiar daca aveti o transmisie standard, nu strica sa schimbati uleiul lubrifiant o data la 5 ani.

Schimbatorul de viteze este si el lubrifiat cu ulei si multi oameni uita sa il schimbe, adesea ramanand acelasi pe intreaga durata de viata a masinii. Uleiul din diferentialul din spate al schimbatorului de viteze ar trebui schimbat tot la 65 000 de km parcursi, cu atat mai mult daca locuiti intr-o zona cu un climt mai umed. Exista un buson de golire pe fund si o gaura laterala, prin care se umple.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Corsa 1.0 TURBO ECOTEC MT6

    Opel Corsa 1.0 TURBO ECOTEC MT6

    Oferind un raport calitate-preț excelent, Opel Corsa este un model practic și accesibil, cu un interior plăcut și cu o poziție dominantă pe lista scurtă a viitorilor cumpărători care aleg segmentul B.

  • Renault Megane GT TCe 205 AT7

    Renault Megane GT TCe 205 AT7

    Un motor turbo pe benzină cu 205 CP, cutie de viteze în 7 trepte și dublu ambreiaj, padele și Launch Control, interior expresiv și sportiv cu tapițerie Alcantara și scaune sport, sistem de direcție pentru roțile din spate pentru a reduce subvirarea, alături de un preț de pornire de 22.100 Euro inclusiv TVA, pot fi secretele succesului în această nișă tot mai competitivă a hot hatch-urilor.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2002 :: 17.87MB