Conform unei relatari a magazinului de presa Autobild, Audi deja lucreaza la noua generatie Q7, insa ingreuneaza procesul de lucru pentru ca nu au reusit sa decida exact dupa care conceptie sa se creeze modelul nou. Nemtii au doua posibilitati: trag o haina noua pe platforma existenta, modificata, ori construiesc o masina complet noua pe scheletul flexibil de aluminiu si cu marja de spatiu al A6, A7 si A8.
Ca si in cazul noului Cayenne si Touareg, si la Q7 este absolut necesara scaderea considerabila de greutate, inginerii ar vrea sa reduca minim 250 de kilograme. In acest moment, conform surselor magazinului, inca orice se poate imagina in legatura cu Q7, si e sigur si ca in vara va fi improspatata masina de agrement.
Va veni cu un schimbator de viteza automat in opt trepte, si vor aparea doua motoare noi pe benzina. Blocul de 3 litri fara compressor va avea 272 cai putere, cu accumulator 333, iar din varianta diesel de trei litri va veni sosi o varianta noua, care va corespunde si normelor Euro 6. Nu sunt vesti despre modificari exterioare.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!