No SSO cookie

Anexele nr. 1, 2 si 3 la Ordonanta de urgenta a Guvernului

voteaza
(0/ 0)
Anexele nr. 1, 2 si 3 la Ordonanta de urgenta a Guvernului
Utile · · 2 Comentarii
Nota utilizator
0.0

 
 

ANEXA Nr. 1
(Anexa nr. 1 la Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 50/2008)

Nivelul  taxei specifice in functie de emisia de dioxid de carbon

 

Norma de poluare1)

sau tipul autovehiculului

din categoria M1

Emisia de dioxid de carbon

grame CO2/km

Nivelul taxei specifice

euro/1 gram CO2

1

2

3

Hibride, electrice

-

0

Euro 5 si Euro 6

-

0

Euro 4, Euro 3

< 120

0


121-150

1,5


151-180

3,0

181-210

6,0


211-240

12,0


241-270

18,0


> 271

24,0

  1) Norma de poluare este cea stabilita prin:
   - Regulamentul CE nr. 715/2007 pentru Euro 5 si Euro 6;
   - directivele 98/69/CE si 2002/80/CE pentru Euro 3 si Euro 4.


ANEXA Nr. 2
Anexa nr. 2 la Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 50/2008

Nivelul taxei specifice in functie de norma de poluare

 

Norma de poluare1) sau

tipul autovehiculului

din categoriile M1 si N1

Cilindree

Capacitate cilindrica

cmc

Nivelul taxei specifice

euro/1 cmc

1

2

3

Hibride, electrice


0

Euro 5 si Euro 6


-2)

Euro 4

<1.400

0,60


1.401-1.600

0,90


1.601-2.000

1,20


2.001-2.500

1,80


2.501-3.000

2,40


> 3.000

3,00

Euro 3

<1.400

1,95


1.401-1.600

3,00


1.601-2.000

3,90


2.001-2.500

5,70


2.501-3.000

7,50


> 3.000

9,00

Euro 2

<1.400

5,10


1.401-1.600

7,80


1.601-2.000

9,90


2.001-2.500

15,00


2.501-3.000

21,00


> 3.000

24,00

Euro 1

<1.400

10,50


1.401-1.600

16,50


1.601-2.000

21,00


2.001-2.500

30,00


2.501-3.000

42,00


> 3.000

48,00

Non-Euro

<1.400

31,50

 

1.401-1.600

49,50

 

1.601-2.000

63,00

 

2.001-2.500

90,00

 

2.501-3.000

126,00

 

> 3.000

144,00

 

 

 1) Norma de poluare este cea stabilita prin:
   - Regulamentul CE nr. 715/2007 pentru Euro 5 si Euro 6;
   - Directiva 98/69/CE si Directiva 2002/80/CE pentru Euro 3 si Euro 4;
   - directivele 94/12/CE si 96/69/CE pentru Euro 2;
   - directivele 91/441/CEE si 93/59/CEE pentru Euro 1.
   2) Nivelul taxei specifice (euro/1 cmc) se va determina si se va datora incepand cu intrarea in vigoare a normelor de aplicare a Regulamentului CE nr. 715/2007 privind omologarea de tip a autovehiculelor in ceea ce priveste emisiile provenind de la vehiculele usoare pentru pasageri si de la vehiculele usoare comerciale (Euro 5 si Euro 6) si privind accesul la informatiile referitoare la repararea si intretinerea vehiculelor.

 

ANEXA Nr. 3

(Anexa nr. 3 la Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 50/2008)


 

    Nivelul taxei specifice pentru autovehiculele din categoriile
N2, N3, M2 si M3

   

Norma de poluare a

autovehiculului1)

Nivelul taxei specifice

euro/1 cmc

1

2

Euro V2)              

0,03

Euro IV               

0,1

Euro III              

0,3

Euro II               

1

Euro I

3

Non-Euro              

9

   1) Norma de poluare este cea stabilita prin:

   - directivele 1999/96/CE si 2005/55/CE pentru Euro III, Euro IV, Euro V;

   - directivele 91/542/CEE si 96/1/CE pentru Euro II;

   - directiva 91/542/CEE pentru Euro I.

   2) Acest regim se aplica cu conditia de a nu se depasi limita costurilor aditionale aferente normei de poluare Euro V si pana cand aceasta norma va deveni obligatorie potrivit Directivei 2005/55/CE

 

 


 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (2)

scris de Anonim

am o masina din anul 1994 si e euro 1cat platesc taxa eu si am un salariu de mizerie de 4 milioane ce credeti imipot plati taxa.orsova. :down: :down: >:( >:(

scris de Anonim

trebie mobilizata toata tara pentru a iesi in strada cu totii! UNU PENTRU TOTI SI TOTI PENTRU UNU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :coolgrin:

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Nissan Qashqai 1,5 dCi Acenta MT6

    Nissan Qashqai 1,5 dCi Acenta MT6

    Poziția înaltă la volan combinată cu un aspect exterior elegant și un rafinament mult îmbunătățit față de generația anterioară contribuie la o bună percepție din partea publicului, astfel încât nici concurența destul de agresivă nu poate veni să destabilizeze poziția fruntașă pe care o are în segmentul său

  • Renault Megane IV dCi 130 MT6

    Renault Megane IV dCi 130 MT6

    Pentru a câștiga o bună parte din vânzările segmentului compact, cei de la Renault au dezvoltat un model complet nou și sofisticat, cu un exterior frumos și un interior high-tech, totul completat de numeroasele sisteme de siguranță

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.7197 :: 22.23MB