ANEXA Nr. 1
(Anexa nr. 1 la Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 50/2008)
Nivelul taxei specifice in functie de emisia de dioxid de carbon
Norma de
poluare1) sau tipul
autovehiculului din
categoria M1 |
Emisia de
dioxid de carbon grame CO2/km |
Nivelul
taxei specifice euro/1
gram CO2 |
1 |
2 |
3 |
Hibride,
electrice |
- |
0 |
Euro 5 si
Euro 6 |
- |
0 |
Euro 4, Euro
3 |
< 120 |
0 |
|
121-150 |
1,5 |
|
151-180 |
3,0 |
|
181-210 |
6,0 |
|
211-240 |
12,0 |
|
241-270 |
18,0 |
|
> 271 |
24,0 |
1) Norma de poluare este cea stabilita prin:
- Regulamentul CE nr. 715/2007 pentru Euro 5 si Euro 6;
- directivele 98/69/CE si 2002/80/CE pentru Euro 3 si Euro 4.
ANEXA Nr. 2
Anexa nr. 2 la Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 50/2008
Nivelul taxei specifice in functie de norma de poluare
Norma de poluare1) sau tipul autovehiculului din categoriile M1 si N1 |
Cilindree Capacitate cilindrica cmc |
Nivelul taxei specifice euro/1 cmc |
1 |
2 |
3 |
Hibride, electrice |
|
0 |
Euro 5 si Euro 6 |
|
-2) |
Euro 4 |
<1.400 |
0,60 |
|
1.401-1.600 |
0,90 |
|
1.601-2.000 |
1,20 |
|
2.001-2.500 |
1,80 |
|
2.501-3.000 |
2,40 |
|
> 3.000 |
3,00 |
Euro 3 |
<1.400 |
1,95 |
|
1.401-1.600 |
3,00 |
|
1.601-2.000 |
3,90 |
|
2.001-2.500 |
5,70 |
|
2.501-3.000 |
7,50 |
|
> 3.000 |
9,00 |
Euro 2 |
<1.400 |
5,10 |
|
1.401-1.600 |
7,80 |
|
1.601-2.000 |
9,90 |
|
2.001-2.500 |
15,00 |
|
2.501-3.000 |
21,00 |
|
> 3.000 |
24,00 |
Euro 1 |
<1.400 |
10,50 |
|
1.401-1.600 |
16,50 |
|
1.601-2.000 |
21,00 |
|
2.001-2.500 |
30,00 |
|
2.501-3.000 |
42,00 |
|
> 3.000 |
48,00 |
Non-Euro |
<1.400 |
31,50 |
|
1.401-1.600 |
49,50 |
|
1.601-2.000 |
63,00 |
|
2.001-2.500 |
90,00 |
|
2.501-3.000 |
126,00 |
|
> 3.000 |
144,00 |
1) Norma de poluare este cea stabilita prin:
- Regulamentul CE nr. 715/2007 pentru Euro 5 si Euro 6;
- Directiva 98/69/CE si Directiva 2002/80/CE pentru Euro 3 si Euro 4;
- directivele 94/12/CE si 96/69/CE pentru Euro 2;
- directivele 91/441/CEE si 93/59/CEE pentru Euro 1.
2) Nivelul taxei specifice (euro/1 cmc) se va determina si se va datora incepand cu intrarea in vigoare a normelor de aplicare a Regulamentului CE nr. 715/2007 privind omologarea de tip a autovehiculelor in ceea ce priveste emisiile provenind de la vehiculele usoare pentru pasageri si de la vehiculele usoare comerciale (Euro 5 si Euro 6) si privind accesul la informatiile referitoare la repararea si intretinerea vehiculelor.
ANEXA Nr. 3
(Anexa nr. 3 la Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 50/2008)
Nivelul taxei specifice pentru autovehiculele din categoriile
N2, N3, M2 si M3
Norma de poluare a autovehiculului1) |
Nivelul taxei specifice euro/1 cmc |
1 |
2 |
Euro V2) |
0,03 |
Euro IV |
0,1 |
Euro III |
0,3 |
Euro II |
1 |
Euro I |
3 |
Non-Euro |
9 |
1) Norma de poluare este cea stabilita prin:
- directivele 1999/96/CE si 2005/55/CE pentru Euro III, Euro IV, Euro V;
- directivele 91/542/CEE si 96/1/CE pentru Euro II;
- directiva 91/542/CEE pentru Euro I.
2) Acest regim se aplica cu conditia de a nu se depasi limita costurilor aditionale aferente normei de poluare Euro V si pana cand aceasta norma va deveni obligatorie potrivit Directivei 2005/55/CE
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
scris de Anonim 17 February 2009 11:12
am o masina din anul 1994 si e euro 1cat platesc taxa eu si am un salariu de mizerie de 4 milioane ce credeti imipot plati taxa.orsova. :down: :down: >:( >:(
scris de Anonim 15 December 2008 10:12
trebie mobilizata toata tara pentru a iesi in strada cu totii! UNU PENTRU TOTI SI TOTI PENTRU UNU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :coolgrin:
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!