No SSO cookie

Anexele nr. 1, 2 si 3 la Ordonanta de urgenta a Guvernului

voteaza
(0/ 0)
Anexele nr. 1, 2 si 3 la Ordonanta de urgenta a Guvernului
Utile · · 2 Comentarii
Nota utilizator
0.0

 
 

ANEXA Nr. 1
(Anexa nr. 1 la Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 50/2008)

Nivelul  taxei specifice in functie de emisia de dioxid de carbon

 

Norma de poluare1)

sau tipul autovehiculului

din categoria M1

Emisia de dioxid de carbon

grame CO2/km

Nivelul taxei specifice

euro/1 gram CO2

1

2

3

Hibride, electrice

-

0

Euro 5 si Euro 6

-

0

Euro 4, Euro 3

< 120

0


121-150

1,5


151-180

3,0

181-210

6,0


211-240

12,0


241-270

18,0


> 271

24,0

  1) Norma de poluare este cea stabilita prin:
   - Regulamentul CE nr. 715/2007 pentru Euro 5 si Euro 6;
   - directivele 98/69/CE si 2002/80/CE pentru Euro 3 si Euro 4.


ANEXA Nr. 2
Anexa nr. 2 la Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 50/2008

Nivelul taxei specifice in functie de norma de poluare

 

Norma de poluare1) sau

tipul autovehiculului

din categoriile M1 si N1

Cilindree

Capacitate cilindrica

cmc

Nivelul taxei specifice

euro/1 cmc

1

2

3

Hibride, electrice


0

Euro 5 si Euro 6


-2)

Euro 4

<1.400

0,60


1.401-1.600

0,90


1.601-2.000

1,20


2.001-2.500

1,80


2.501-3.000

2,40


> 3.000

3,00

Euro 3

<1.400

1,95


1.401-1.600

3,00


1.601-2.000

3,90


2.001-2.500

5,70


2.501-3.000

7,50


> 3.000

9,00

Euro 2

<1.400

5,10


1.401-1.600

7,80


1.601-2.000

9,90


2.001-2.500

15,00


2.501-3.000

21,00


> 3.000

24,00

Euro 1

<1.400

10,50


1.401-1.600

16,50


1.601-2.000

21,00


2.001-2.500

30,00


2.501-3.000

42,00


> 3.000

48,00

Non-Euro

<1.400

31,50

 

1.401-1.600

49,50

 

1.601-2.000

63,00

 

2.001-2.500

90,00

 

2.501-3.000

126,00

 

> 3.000

144,00

 

 

 1) Norma de poluare este cea stabilita prin:
   - Regulamentul CE nr. 715/2007 pentru Euro 5 si Euro 6;
   - Directiva 98/69/CE si Directiva 2002/80/CE pentru Euro 3 si Euro 4;
   - directivele 94/12/CE si 96/69/CE pentru Euro 2;
   - directivele 91/441/CEE si 93/59/CEE pentru Euro 1.
   2) Nivelul taxei specifice (euro/1 cmc) se va determina si se va datora incepand cu intrarea in vigoare a normelor de aplicare a Regulamentului CE nr. 715/2007 privind omologarea de tip a autovehiculelor in ceea ce priveste emisiile provenind de la vehiculele usoare pentru pasageri si de la vehiculele usoare comerciale (Euro 5 si Euro 6) si privind accesul la informatiile referitoare la repararea si intretinerea vehiculelor.

 

ANEXA Nr. 3

(Anexa nr. 3 la Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 50/2008)


 

    Nivelul taxei specifice pentru autovehiculele din categoriile
N2, N3, M2 si M3

   

Norma de poluare a

autovehiculului1)

Nivelul taxei specifice

euro/1 cmc

1

2

Euro V2)              

0,03

Euro IV               

0,1

Euro III              

0,3

Euro II               

1

Euro I

3

Non-Euro              

9

   1) Norma de poluare este cea stabilita prin:

   - directivele 1999/96/CE si 2005/55/CE pentru Euro III, Euro IV, Euro V;

   - directivele 91/542/CEE si 96/1/CE pentru Euro II;

   - directiva 91/542/CEE pentru Euro I.

   2) Acest regim se aplica cu conditia de a nu se depasi limita costurilor aditionale aferente normei de poluare Euro V si pana cand aceasta norma va deveni obligatorie potrivit Directivei 2005/55/CE

 

 


 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (2)

scris de Anonim

am o masina din anul 1994 si e euro 1cat platesc taxa eu si am un salariu de mizerie de 4 milioane ce credeti imipot plati taxa.orsova. :down: :down: >:( >:(

scris de Anonim

trebie mobilizata toata tara pentru a iesi in strada cu totii! UNU PENTRU TOTI SI TOTI PENTRU UNU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :coolgrin:

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1046 :: 22.21MB