No SSO cookie

Un Mitsubishi 3000GT cu aspiratii de Ferrari F430

voteaza
(5/ 1)
Un Mitsubishi 3000GT cu aspiratii de Ferrari F430
Tuning · · 0 Comentarii
Nota utilizator
5.0

Va invitam sa aflati mai multe despre transformarea unui Mitsubishi 3000GT intr-un Ferrari F430.

 
 

V-am prezentat de-a lungul timpului tot felul de replici. Unele mai reusite, altele mai hidoase. Un lucru e cert, unii oameni sunt pasionati de replici.

De aceasta data va prezentam un Mitsubishi 3000GT coupe care a fost transformat, sau s-a dorit transformarea sa intr-un Ferrari F430. Totusi, e greu sa observam asemanarea. Finisajele nu sunt tocmai extraordinare. In afara de anumite elemente, nimic nu ne face sa credem ca avem in fata un Ferrari. Singurul lucru mult prea evident este celebra sigla italiana.

Daca tot vorbim de asemanari, putem spune ca aceasta replica ar aduce mai degraba cu modelul F512 M sau cu seria Testarossa produsa intre 1980 si 1990.

La baza acestei replici nereusite sta dupa cum am spus un model Mitsubishi 3000GT din 1996 care are la bord in jur de 160.000 km. Modelul este listat pe celebrul site eBay. Nu exista un pret fix dar licitatia a ajuns in momentul de fata la 4100 de dolari. Probabil ca nu merita nici atat, dar in fine.

In continuare noi va invitam sa urmariti imaginile publicate in cadrul articolului. De asemenea, asteptam parerile voastre fie aici, fie pe pagina noastra de Facebook.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.3822 :: 17.87MB