No SSO cookie

Turbosuflanta hibrid

voteaza
(0/ 0)
Turbosuflanta hibrid
Tuning · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Multi posesori de bolizi cu motoare turbo, se declara nesatisfacuti de comportamentul sportiv al masinii pe care o detin.

 
 
Acesta este momentul in care apare necesitatea unei turbosuflante ce are caracteristici superioare turbosuflantei cu care vine echipat autoturismul. Hibridul este realizat plecand de la criterii cum sunt: suplimentul de putere solicitat, potentialul motorului, constructia si amplasamentul motorului alaturi de alte detalii care va sunt solicitate de preparatorul hibridului. [poza1s] La realizarea turbinei hibrid, in fuctie de criteriile amintite, se stabileste gradul de dificultate al modificarilor, astfel: -schimbarea turbosuflantei cu una care raspunde necesitatilor de presiune si volum de aer, moment in care pot fi necesare upgrade-uri la galeria de evacuare, traseul de aer, galeria de admisie, conductele de ungere, etc. -se pot schimba doar componentele din partea "rece": paletul comresor, carcasa compresorului (compressor housing), etansari, etc. - adica la acelasi numar de rotatii al turbosuflantei, debitul de aer va creste, moment in care sunt necesare schimbari la traseul de aer si un inercooler cu dimensiuni si proprietati de racire superioare. -se poate schimba intregul "core assambley", adica toate coponentele din interiorul turbosuflantei, pastrandu-se carcasa turbinei (turbine housing) care va suporta ajustari pentru a face loc noului palet (turbine wheel) si debitului marit de gaze de evacuare. Partea "rece" (compressor housing) suferind inevitabil schimbari, sau fiind complet inlocuita. O atentie deosebita trebuie acordata si turbosuflantelor hibrid, cu geometrie variabila. Acestea au nevoie de modificari si de reglaje fine la geometria variabila.
[poza2]
Toate upgrade-urile necesita o experienta foarte solida, cunostiinte avansate de dinamica fluidelor, atentie deosebita, echilibrare dinamica la peste 150.000 rot/min, ajustari ale carcaselor cu utilaje capabile de o precizie micronica si nu in ultimul rand, componente originale cu rezistenta sporita. Turbosuflanta hibrid, este un element fara de care castigul de putere si cuplu nu sunt simtite pe deplin.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Mazda CX-5 CD150 MT6 Takumi

    Mazda CX-5 CD150 MT6 Takumi

    Toate dotările și sistemele de care dispune sunt înglobate în crossover-ul de clasă medie fără compromisuri în ceea ce priveşte plăcerea de a conduce şi fiabilitatea specifice Mazda.

  • Suzuki SX4 1.0 Passion AllGrip

    Suzuki SX4 1.0 Passion AllGrip

    Suzuki S-Cross este o maşină foarte bună pentru oricine, nu doar pentru familişti sau pentru cei care preferă să ştie că pot evada oricând din cotidian pe un drum care nu a beneficiat vreodată de asfalt.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.3334 :: 17.84MB