No SSO cookie

TUNING: Lamborghini Aventador LP700-4

voteaza
(0/ 0)
TUNING: Lamborghini Aventador LP700-4
Tuning · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Cei de la Wheelsandmore ne propun o varianta modificata Lamborghini Aventador. Acest bolid nu prea are nevoie de modificari, dar acest lucru nu l-a oprit pe tunerul german. Pentru mai multe detalii, va invitam sa cititi mai departe.

 
 

Lamborghini Aventador LP700-4 nu este o masina care sa aiba nevoie de ajutor cand vine vorba de aspect sau performanta.
Intr-o oarecare masura, au inteles si cei de la Wheelsandmore acest lucru. Totusi, ei au venit cu o serie de modificari, simple ce-i drept si mai mult la nivel de performanta.
Daca e sa vorbim de aspect, cei de la Wheelsandmore nu au facut schimbari. Au adaugat doar niste jante extrem de usoare, fabricate din aliaj.
Daca e sa vorbim de performanta, stim ca masina vine din fabrica cu un motor V12 de 6.5 litri. Acesta poate produce 690 CP si 690 Nm. Tunerul german insa a adus niste modificari care ridica performantele. Astfel, modelul modificat poate produce 766 CP si 750 Nm.
Cei de la Wheelsandmore spun ca lucreaza in momentul de fata la un pachet care sa contina parti din fibra de carbon. Am putea vedea acest kit in urmatoarele luni.
Pana atunci, va invitam sa urmariti imaginile publicate in cadrul articolului.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2877 :: 17.87MB