No SSO cookie

Oltcit decapotabil

voteaza
(0/ 0)
Oltcit decapotabil
Tuning · · 2 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Pasiuni buftene, sau ce pot face doua maini dibace!

 
 
Auzisem de minunea cu roti si am facut tot ce era posibil ca s-o gasesc. Ba mai mult, am programat intalnirea cu entuziastul si originalul proprietar, in aceeasi zi cand aveam deja programata o sedinta foto si un test drive. Dar a meritat!
Ce "Pimp My Ride", ce "Tune It Up".... am ramas masca cand am vazut ce pot face...doua maini dibace!
Totul e sa ai imaginatie, niscai scule si mai ales un loc unde sa te desfasori.
Respectele mele ingeniosului domn Bogdan Talasman, pe care puteti sa-l vedeti la volan in cateva ipostaze. Nu ocoliti cu vederea nici arma din dotarea masinii, aflata pe scaunul fata dreapta. E un must-have, la fel de original ca restul continutului!

Am rugat posesorul sa ne faca o prezentare si iata ce am primit:

Ideea a venit simplu. Un prieten vrea sa-si duca viitoarea sotie la altar intr-un mijloc de transport iesit din comun. Cum limuzina poate inchiria oricine, omul, fost posesor de Oltcit, se gandeste ca ar fi ceva deoebit sa mearga cu o astfel de masina, dar nu chiar ca din fabrica, doar putin modificata. Adica decapotabila.

Dupa discutii preliminare si ceva calcule pornim la drum. Primul pas, gasirea unei masini care sa se preteze la o asemenea transformare fara prea mari investitii, cu o structura de rezistenta intr-o conditie cat mai buna. Dupa ceva cautari pe forumul www.oltcit.ro/forum se gaseste donatorul: un Oltcit Club 11 RM din 1991, in stare tehnica foarte buna si care indeplinea conditiile necesare transformarii. Urmeaza negocieri si aducerea masinii de la Brasov.
Urmatorul pas a fost retusarea problemelor cauzate de rugina superficiala printr-o vizita la tinichigiu. Apoi marea transformare: decapotarea propriuzisa, operatiune care la prima vedere pare destul de simpla, insa a necesitat destul de multa munca si atentie, mai ales ca se taiau parti care asigura structura de rezistenta a masinii, destul de solide.
In urma taierii a rezultat un vehicul pe care lumea numai masina decapotabila nu-l vedea. Multi au spus ca seamana cu o masina de carat marfa, altii ca mai e putin si o sa arate ca un motor de taiat lemne, insa noi eram hotarati sa ajunga o masina interesanta asa ca am continuat. Am retusat zonele ramase descoperite in urma taierii, apoi am vopsit-o. Incepea sa arate a masina.
Ultima operatiune a fost montarea interiorului, care nu a pus probleme. Apoi cosmetizarea masinii dupa placul mirilor, ca doar pentru ei e facuta.
A rezultat o masina iesita din comun, care sare in ochi de fiecare data cand apare, indiferent langa ce bolid ultimul tip este. Ca fapt divers e dotata cu alarma si inchidere centralizata. O jucarie perfecta pentru o plimbare linistita in zilele calduroase de vara. 

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (2)

scris de Anonim

mie imi pare o panarama.In acest "stil"poti face si din mamaliga o decapotabila.Talaspan asata sau cum il cheama poate face din buftea un monte carlo, dar nu vrea...

scris de Anonim

Cea mai tare decapotabila! :lol:

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2175 :: 17.81MB