No SSO cookie

Firmele de tuning se pregatesc de Geneva!

voteaza
(0/ 0)
Firmele de tuning se pregatesc de Geneva!
Tuning · · 2 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Carlsson Aigner CK55 RS Rasscase, o avanpremiera inaintea salonului de la Geneva!

 
 
Tunerul celor de la Mercedes-Benz, Carlsson, si firma de piele de lux Etienne Aigner AG si-au dat din nou mana si s-au pus la munca, in scopul de a prezenta al treilea model rezultat din cooperarea lor. Modelul Carlsson Aigner CK55 RS Rasscase e bazat pe modelul Mercedes-Benz GL 500. Puterea e oferita de un motor V8 ce dezvolta 456 CP. Acceleratia de la 0 la 100 km/h are loc in doar 5.9 secunde fata de 6.5 secunde la GL500. Modificarile exterioare includ vopseaua in doua straturi diferite si un kit de caroserie nou care consta in arcuri de roti mai largi, praguri laterale si o grila revizuita. Faruri aditionale pentru ceata si timp de zi au fost instalate in bara din fata. La partea din spate se pot observa patru tevi de esapament cromate. De asemenea, kitul electronic de coborare face ca masina sa aiba o garda la sol mai joasa cu 40 milimetri. Acest GL500 modificat isi va face debutul mondial in cadrul salonului auto de la Geneva de luna viitoare. Conform celor de la Carlsson, CK55 RS Rascasse va fi produs in doar 20 de unitati.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (2)

scris de Anonim

fffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff tare frate...c sa mai zic...imi place :-bd

scris de Anonim

nice ;-)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1130 :: 17.86MB