No SSO cookie

BRABUS ROCKET, nou record de viteza

voteaza
(0/ 0)
BRABUS ROCKET, nou record de viteza
Tuning · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

BRABUS, renumitul tuner mondial de automobile Mercedes-Benz, construieste de cativa ani cel mai rapid sedan de strada din lume. Aceasta �traditie� a inceput in 1996 cu recordul de 330 km/h detinut de BRABUS E V12 si a atins un nou nivel in 2003, o data cu varianta E V12 Biturbo. In prima jumatate a anului 2006, BRABUS ROCKET, construit in serie redusa si avand la baza modelul Mercedes CLS, a dus acest record la 362.4 km/h.

 
 
1.jpg
Dar membrii echipei BRABUS R&D nu s-au oprit aici si au tinut sa intareasca renumele lor de ingineri de top. Astfel, la mijlocul lunii octombrie 2006, ei au pasit din nou pe binecunoscutul circuit de mare viteza de langa Nardo, din sudul Italiei si, in prezenta Agentiei Germane de Inspectii Tehnice (T�V Sϋd), automobilul ultra-performant de 348.000 Euro si-a imbunatatit propirul record de viteza la categoria sedan de strada, atingand 365.7 km/h.

BRABUS ROCKET este propulsat de motorul twin-turbo BRABUS SV12 S bazat pe ultima generatie a seriei Mercedes V12 600. Noul motor a fost dezvoltat de BRABUS cu scopul de a oferi in acelasi timp o putere maxima si un condus lin, in conditii optime de protectie a mediului inconjurator.

BRABUS a marit cilindreea de la 5.5 la 6.3 litri, folosind in plus un arbore cotit special, cilindri alezati si pistoane forjate. Circulatia aerului catre si din cilindrii a fost optimizata si au fost instalate axe cu came sport. In plus, motorul a fost echipat cu turbo suflante mai mari, un sistem intercooling mult mai eficient si o evacuare sport din inox de mare performanta cu patru tevi si catalizatoare metalice cu presiune scazuta. Noul management electronic al motorului face ca toate noile componente sa interactioneze perfect si contribuie nu numai la un maxim de putere, cat si la satisfacerea ultimelor norme Euro IV privind emisiile poluante.

2.jpg
Dupa conversie, motorul BRABUS SV12 S Biturbo, care este disponibil si pentru toate modelele Mercedes-Benz 600 si 65 dotate cu twin-turbo V12, inregistreaza o putere maxima de 730 CP/ 537 kW la 5100 rpm. Cuplul maxim este de 1320 Nm, dar este limitat electronic la 1100 Nm, si este disponibil de la doar 2100 rpm.

Viteza maxima de 365.7 km/h, limitata electronic din motive legale la 350 km/h, nu este singurul atribut care il situeaza pe BRABUS ROCKET in varful topului privind performantele, in segmentul din care face parte. Sedanul este printre masinile cu cea mai rapida acceleratie din lume. Valori ca 0-100 km/h in 4.0 sec., 0-200 km/h in 10.5 sec. sau 0-300 km/h in 29.5 sec. sunt unice ca si insusi automobilul BRABUS care le atinge.

Puterea este transferata rotilor spate cu ajutorul unei transmisii automate modificate, in 5 trepte, si a unui diferential blocant special marca BRABUS. Motorul de pe BRABUS ROCKET si intregul sistem de rulare este lubrifiat de ARAL � pertenerul tehnologic BRABUS.

Dar, pentru a beneficia in orice moment si in deplina siguranta de aceste performante unice ale celui mai rapid sedan din lume, aerodinamica automobilului, suspensia si franele au fost si ele modificate substantial.

Ca mai toate componentele de caroserie BRABUS folosite pentru prepararea modelelor CLS, spoilerele fata de pe BRABUS ROCKET au suferit ultimele retusuri in tunelul aerodinamic. Imensele guri de admisie a aerului asigura conditii optime pentru racirea radiatoarelor de aer si de ulei, si, mai important, reduce portanta pe axa fata si imbunatateste substantial coeficientul de frecare. Omologul acestui spoiler pentru axa spate este eleronul special creat de BRABUS, in perfecta concordanta cu designul in forma de arc al masinii, si care, impreuna cu spoilerul fata, imbunatateste stabilitatea si directia.

Luminile integrate in praguri si in spoilerul spate sunt elemente de personalizare BRABUS. Prin apasarea oricarui buton de pe telecomanda fara cheie sau deschizand o usa se vor aprinde 5 leduri sub pragurile laterale si sub spoilerul spate. Acestea ilumineaza soseaua de pe ambele parti si din spate pentru a facilita deplasarea catre si de la autoturism a pasagerilor, pe timp de noapte.

Pentru a oferi si mai multa agilitate si stabilitate suspensiei, inginerii de la BRABUS si pilotii de teste, impreuna cu specialistii Bilstein, au dezvoltat un sistem de suspensie cu posibilitatea de calibrare a amortizorului pe inaltime, special pentru ROCKET. Amortizoarele cu gaz permit setarea a sase niveluri pe compresie si a inca sase niveluri pe detenta.

Un sistem de franare de mare performanta a reprezentat o alta prioritate. Astfel, axa fata beneficiaza de discuri ceramice ventilate si perforate cu dimensiunile 375 X 36 mm si etriere din aluminiu cu cate 12 pistonase. Discuri de otel ventilate si perforate pentru axa spate in dimensiuni de 355 x 28 mm dotate cu etriere de aluminiu cu 6 pistonase completeaza sistemul puternic si eficient de franare.

Marimile gigantice ale componentelor sistemului de franare si performantele enorme ale automobilului necesita folosirea jantelor BRABUS Monoblock VI sau Monoblock S cu dimensiunile de 19 �.BRABUS ROCKET este prevazut cu jante de 8.5 JX19 si anvelope 255/35 ZR 19 pentru axa fata si cu jante de 10Jx19 si anvelope 285/30 ZR 19 pentru axa spate.

BRABUS ROCKET indeplineste asteptarile celor mai exigenti clienti cand vine vorba de interiorul uneia dintre cele mai exclusiviste masini din lume. Combinatia de piele speciala BRABUS Mastick, extrem de fina, cu bine-cunoscuta piele Alcantara se alatura insertiilor din fibra de carbon pentru a alcatui unul din cele mai placute ambiante sportive marca BRABUS. Acestora li se adauga un volan ergonomic, sport, de asemenea marca BRABUS, si un vitezometru gradat pana la 400 km/h.

BRABUS utilizeaza cele mai sofisticate standarde de cercetare pentru dezvoltarea si testarea elementelor de tuning si le garanteaza 100 %. Toate componentele BRABUS sunt acoperite de garantia de 2 ani sau 100,000 km, iar incepand cu anul 2007, odata cu aderarea Romaniei la Uniunea Europeana, clientii vor beneficia de garantia unica BRABUS de 3 ani, in limita a 100,000 de kilometri.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1650 :: 22.18MB