No SSO cookie

ZX5 este cel mai deosebit model Ford

voteaza
(0/ 0)
ZX5 este cel mai deosebit model Ford
Prezentari · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

 
 
Fordul cu trei usi care a facut senzatie, ZX3, are acum o versiune la fel de incintatoare, cu cinci usi, ZX5. Regasim la noul Ford acelasi design european de viitor, aceleasi ingrediente de baza, inca doua usi si un portbagaj usor accesibil, de aceeasi marime ca la ZX3. Noul membru al familiei Focus pare sa fie cel mai deosebit dintre toate modelele de pina acum. Cu aceasta noua masina, incluzind si productia limitatata a performantului SVT, Ford are opt modele diferite hatchback sedan, cu trei sau cinci usi. In ansamblu, sint masinile cu cea mai mare rata a vinzarii din lume in categoria masinilor mici.

Ford ZX5 sta cel mai bine la capitolul dotari standard, dintre toate modelele. Are, in primul rind, un motor de patru cilindri Zetec DOHC, cu 130 cp. Cutia de viteze cu cinci viteze nu este o surpriza la o masina sport. Optional insa este cutia automata cu patru viteze. Dar varianta standard ar putea fi suficienta, avind in vedere ca ajunge la 96 km/ora in 9 secunde. Impreuna cu pachetul disponibil, (roti de aluminiu, sistem de deschidere cu telecomanda, aer conditionat, roti care se inclina, sistem de securitate impotriva hotilor, sistem de stabilitate si tractiune, airbags), Ford ZX5 ajunge la 18.110 dolari. Pretul de baza este 16.135 dolari.

 

Cuvinte cheie:
Ford | ZX5 |
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Mazda CX-5 CD150 MT6 Takumi

    Mazda CX-5 CD150 MT6 Takumi

    Toate dotările și sistemele de care dispune sunt înglobate în crossover-ul de clasă medie fără compromisuri în ceea ce priveşte plăcerea de a conduce şi fiabilitatea specifice Mazda.

  • Suzuki SX4 1.0 Passion AllGrip

    Suzuki SX4 1.0 Passion AllGrip

    Suzuki S-Cross este o maşină foarte bună pentru oricine, nu doar pentru familişti sau pentru cei care preferă să ştie că pot evada oricând din cotidian pe un drum care nu a beneficiat vreodată de asfalt.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.4285 :: 17.84MB