No SSO cookie

Rezultatele de vanzari Mitsubishi Motors Europe pentru anul 2005

voteaza
(0/ 0)
Rezultatele de vanzari Mitsubishi Motors Europe pentru anul 2005
Prezentari · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

265.685 unitati vandute fata de 225.826 unitati in 2004 (crestere de 17,7%) Al treilea an in care se inregistreaza cresteri Obiectivul de 260.000 de unitati atins si depasit

 
 
In contextul noului business plan anuntat de Mitsubishi Motors Corporation in 28 ianuarie 2005, a presiunii crescande exercitate de competitie, a deprecierii pietei europene (scadere de 0,7% fata de 2004) dar si a dificultatilor firesti legate de organizare, costuri si distributie, Mitsubishi Motors Europe a reusit sa depaseasca obiectivele propuse pentru 2005. Impulsionate si de valul de modele noi (Colt CZ3/ Colt CZT, Grandis DI-D, Lancer Evolution IX), rezultatele obtinute au contribuit substantial la planul global de revitalizare al Mitsubishi Motors Corporation. Mitsubishi Motors Europe a realizat un total de 265.685 unitati vandute in anul calendaristic 2005, aceasta cifra reprezentand o crestere de 17,7% fata de vanzarile din 2004 (225.826 unitati). Este al doilea an consecutiv de crestere, depasindu-se totodata si obiectivul propus de 260.000 unitati. Piata: Confirmare si Dezvoltare Pentru Mitsubishi Motors Europe si cei 36 de distribuitori ai sai, anul 2005 a constituit confirmarea dezvoltarii afacerii Misubishi Motors in zona: - Rusia: Prin vanzarea a 55.148 de unitati (crestere de 84%) in 2005, Rusia a devenit piata de desfacere numarul unu pentru Mitsubishi in Europa. O importanta deosebita in realizarea acestei performante a avut succesul modelului Lancer. Adaptat perfect necesitatilor clientilor rusi, modelul a primit in luna aprilie premiul Masina Anului 2005 in Rusia. De asemenea, a devenit masina de import numarul 1 in Rusia, depasind ca cifra de vanzari modelele leadere in anii trecuti (Hyundai Accent, Daewoo Nexia si Ford Focus), toate produse local. Aceste realizari s-au bazat de asemenea si pe modelul L200 care a fost votat SUV-ul anului 2005 in segmentul pick-up, si de Lancer Evolution VIII care a devenit cea mai populara masina in segmentul sport. Aceste rezultate semnificative i-au adus importatorului Rolf Holding doua distinctii foarte importante: 50.000 de unitati Lancer vandute de la lansarea in 2003 si un total de 100.000 de unitati vandute de cand Rolf si-a inceput activitatea in Rusia in 1991. Cheia sucesului a constituit accentul pus de Rolf Holding asupra satisfacerii cerintelor clientilor, demonstrat printr-o puternica retea de 78 de dealeri. Top-ul distribuitorilor Top-ul distribuitorilor s-a intocmit in ultimii cativa ani si s-a definit clar in acest an: Rusia, Germania, U.K. In Romania s-a vandut 1.251 unitati ceea ce reprezinta crestere de 66%.Segmentul de turisme a crescut considerabil fata de anii anteriori (257.64%), in mare parte datorita succesului modelului Colt care a castigat in 2005 titlul de “Masina Anului in Romania”. L200, Outlander si Lancer sunt de asemenea modele al caror potential a inceput sa fie exploatat corect, si au inregistrat cresteri semnificative fata de anii precedenti. Produse: Anul Colt Avand in perspectiva innoirea intregii game de SUV-uri in urmatorii doi ani, in 2005 Mitsubishi Motors Europe si-a consolidat gama de produse cu variante strategice ale celor mai recente modele ale lor. - Colt - 3 usi: Acest tip de caroserie s-a adaugat familiei Colt in primul semestru al anului 2005, in variantele de motorizare aspirat (Colt CZ3) si turbo (CZT). Varianta in 3 usi reprezinta deja 35% din vanzarile europene de Colt, ridicand volumul vanzarilor la 72.305 unitati in 2005 (fata de 20.425 unitati in 2004). Gama Colt in 3 usi urmeaza sa fie completata de varianta coupe cabrio, in primavara lui 2006. - Grandis DI-D: Modelul reprezinta o punte de legatura intre modelele break clasice si MPV-urile mari. A fost lansat pe anumite piete in aprilie 2004, numai in varianta pe benzina, fiind urmat de varianta 2,0l turbo Diesel cu injectie common rail, lansata in al treilea semestru al lui 2005. Indispensabil in piete precum Franta (unde 94% din piata de MPV este reprezentata de motorizari diesel), Belgia (96%), Austria (97%) si Italia (99%), aceasta a doua varianta de motorizare a contribuit la volumul realizat de 10.928 unitati. Pe langa modelele noi, si restul gamei Mitsubishi cu traditie pe piata europeana, a obtinut rezultate bune in anul 2005. - Lancer: Pe pietele din Rusia si Ucraina dar si in zona mediteraneana (Israel, Turcia), Lancer s-a vandut foarte bine in varianta sedan (51.824 unitati), si impreuna cu cele 10.250 de unitati in varianta sport wagon, ramane al doilea cel mai bine vandut model al Mitsubishi Motors Europe. - SUV-uri: In ciuda concurentei acerbe si a modelelor noi din acest segment aflat in crestere, Pajero si modelul actual L200 au realizat rezultate satisfacatoare (L200: 35.966 de unitati, Pajero: 24.567 unitati), confirmand inca o data pozitile lor in segment.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.0553 :: 17.77MB