No SSO cookie

PREMIERA Pininfarina

voteaza
(0/ 0)
PREMIERA Pininfarina
Prezentari · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Pininfarina devine un producător auto autentic prin modelul Enjoy

 
 
[poza1s]Pininfarina Enjoy, model inspirat de conceptul cu acelaşi nume, a fost prezentat lumii automobilistice pe 5 iunie de British Louis Vuitton Classic, în Waddesdon Manor, Marea Britanie. Această maşină este un vis devenit realitate pentru cei care au norocul în sânge (şi banii în cont). Aceasta fiindcă Pininfarina intenţionează ca prin intermediul unui tur promoţional să vadă care este interesul colecţionarilor şi celor entuziasmaţi de modelele exotice, astfel încât această maşină specială să fie fabricată şi vândută către 75 de clienţi, până în anul 2005, când compania îşi va aniversa cea de-a 75-a aniversare. [poza2s]Datorită modelului Enjoy Pininfarina va demara şi un prestigios parteneriat cu una dintre cele mai importante mărci de articole de lux din lume, este vorba de Louis Vuitton, care a fost ales să prepare interiorul acestui vehicul. “Enjoy este un model care va fi vândut sub marca Pininfarina. Este, înainte de toate un proiect ambiţios, care se bazează pe idea de a crea o maşină exclusivistă cu o roducţie mai mică de 100 de unităţi, cu performanţe tehnice şi de drum superioare şi cu un design care să rămână în conştiinţa tuturor creatorilor de maşini. [poza3s]În urma unei recente achiziţii a centrului de inginerie, testare şi proiectare de prototipuri a companiei Matra Automobile, Pininfarina a devenit capabilă să îşi extindă aria de expertiză şi să devină un producător auto autentic, transformând modelul Enjoy într-un produs inovativ şi exclusivist, dar care va avea carieră comercială. Procesul de internaţionalizare al grupului a adus schimbări asupra stilului şi iasupra procesului de dezvoltare al al vehiculului. Proiectarea maşini a avut loc la Torino, în timp ce interiorul şi dotările au fost realizate de către Matra Automobile Engineering. Producţia va fi probabil [poza4s] tot în atelierele de prototipuri ale Matra, în vreme ce livrarea finală, pentru cei câţiva norocoşi va fi efectuată de CERAM, o altă divizie a Pininfarina Group. Potrivit producătorului, Pininfarina Enjoy este experienţa definitivă a şofatului, plăcerea condusului în forma sa pură. Ceea ce face acest model unic este, pe de o parte, ediţia sa limitată, rezervată doar elitelor, celor cu o pasiune autentică pentru maşini, într-un raport emoţional cu aceştia, precum şi adevărata apreciere a valorilor pe care le propune, tradiţia, performanţa şi exclusivitatea. La acestea contribuie şi interiorul, creaţie specială Louis Vuitton, fapt care confirmă tradiţia creată de de Vuitton în lumea auto, încă din anuln 1907, când gemenii Jean şi Pierre Vuitton au construit prima lor maşină. Designul radical prezentat de Enjoy, care aduce elemente mai puţin obişnuite, precum eliminarea parbrizului reprezintă esenţa acestui automobil. Performanţele sale sunt mai puţin grăitoare - motorul în 4 cilindri, 16-valve Toyota VVTL-i, calibrat de Lotus oferind o viteză maximă de 250 km/h,şi o acceleraţie 0 - 100 km/h în 5,2 secunde.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Suzuki SX4 1.0 Passion AllGrip

    Suzuki SX4 1.0 Passion AllGrip

    Suzuki S-Cross este o maşină foarte bună pentru oricine, nu doar pentru familişti sau pentru cei care preferă să ştie că pot evada oricând din cotidian pe un drum care nu a beneficiat vreodată de asfalt.

  • Nissan Qashqai 1,5 dCi Acenta MT6

    Nissan Qashqai 1,5 dCi Acenta MT6

    Poziția înaltă la volan combinată cu un aspect exterior elegant și un rafinament mult îmbunătățit față de generația anterioară contribuie la o bună percepție din partea publicului, astfel încât nici concurența destul de agresivă nu poate veni să destabilizeze poziția fruntașă pe care o are în segmentul său

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.7792 :: 22.17MB