No SSO cookie

Passat CC

voteaza
(0/ 0)
Passat CC
Prezentari · · 6 Comentarii
Nota utilizator
0.0

- Passat CC reuneste dinamica unui automobil sport cu confortul unei limuzine - Primul autovehicul din lume cu sistem de directie Lane Assist - Noua reglare adaptiva a trenului de rulare de la Volkswagen, dotare standard de la 170 CP - Motoare de prima clasa cu puteri cuprinse intre 140 CP si 300 CP

 
 

Volkswagen incepe anul cu o premiera mondiala: Passat CC. Semnalmente: design specific unui automobil coupe, dar prevazut cu patru usi; confort deosebit, dar si dinamica pura, interior sport fara compromisuri in privinta spatiului. Din interactiunea acestor contraste s-a nascut un automobil a carui conceptie si design creeaza noi standarde, dincolo de tendinta principala. in acelasi timp, Passat CC este un purtator al tehnologiei progresive cu motoare de prima clasa (103 kW / 140 CP pana la 220 kW / 300 CP) si sisteme inovatoare de asistenta si dinamica. Printre acestea se numara, ca o noutate mondiala, sistemul de directie "Lane Assist" si noua "reglare adaptiva a trenului de rulare". Nu mai putin inovatoare sunt asistentul la parcare "Park Assist" si "Reglarea automata a distantei ACC" cu scurtarea distantei la franare "Front Assist".


"Lane Assist"


Sistemul activ de directie al modelului Passat CC este unic in intreaga lume pentru aceasta clasa de autovehicule. in cazul in care Passat CC deviaza de la directia de deplasare in mod accidental, acest sistem forteaza revenirea la directia normala, ceea ce reprezinta un adevarat castig pentru confort si siguranta. Aproape 14 procente din numarul accidentelor se produc din cauza parasirii carosabilului, iar "Lane Assist" va contribui la reducerea acestei valori. Daca soferul utilizeaza semnalizatoarele de directie pentru a schimba in mod voit sensul, sistemul "Lane Assist" se dezactiveaza.


"Noul sistem adaptiv de reglare a trenului de rulare"


Sportivitatea unui coupe si confortul unei limuzine de varf sunt aduse la acelasi numitor prin sistemul de "reglare adaptiva a trenului de rulare" de la Volkswagen. in paralel cu amortizoarele, este reglata si servodirectia. Sistemul de "reglare adaptiva a trenului de rulare" ofera trei programe: "Normal", "Sport" si "Confort". Factorul hotarator este insa acela ca sistemul imbunatateste confortul si dinamica chiar si in modul "Normal" - in permanenta. Sistemul de "reglare adaptiva a trenului de rulare" de la Volkswagen este construit in conformitate cu cerintele pietei, standard pentru toate versiunile de la 125 kW / 170 CP.


"Park Assist"


O alta tehnologie de top este si "Park Assist", care dirijeaza modelul Passat CC prin apasarea unui buton, in mod automat, in spatiul de parcare. in acest caz, soferul nu va mai dirija autovehiculul, ci doar va actiona pedala de acceleratie sau pe cea de frana. "Reglarea automata a distantei ACC"
Daca sistemul "ACC" este activ, Passat CC franeaza si accelereaza automat in functie de limitele de viteza stabilite de sofer. Multumita sistemului "Front Assist", sunt evitate coliziunile cu autovehiculul din fata. Acest sistem supravegheaza printr-un senzor radar distanta fata de autovehiculul din fata. "Front Assist" franeaza in anumite situatii prestabilite, comportandu-se ca un sistem de reducere a distantei la franare (AWV).
in plus, modelul Passat CC ofera idei surprinzatoare privind detaliile inovatoare. Printre acestea se gasesc lucruri marunte, dar care au efecte majore, cum ar fi ghidarea unica a geamurilor fara rame din portierele tipice pentru un coupe, geamuri ce nu constituie suprafete de rezistenta impotriva vantului. Nu mai putin lipsita de efect este si functia de climatizare a scaunelor (clima activa). Pana acum, aceasta caracteristica de confort era rezervata limuzinei de lux Phaeton. in lunile de vara, scaunele cu climatizare activa asigura un confort simtitor mai bun pe parcursul calatoriilor lungi.
Un alt exemplu de perfectiune pana in cel mai mic detaliu este noul concept, "Tire Mobility": Din punct de vedere statistic, soferii sufera o pana de cauciuc la fiecare 100.000 de kilometri parcursi. La modelul Passat CC prevazut cu "Tire Mobility", aceasta valoare ar putea sa creasca, conform prognozelor, pana la 500.000 de kilometri, deoarece pneurile sunt realizate dintr-un cauciuc ultraflexibil, care se muleaza perfect pe orice corp strain care ar patrunde in pneu si care mentine etanseitatea acestuia in continuare- chiar si dupa extragerea respectivelor obiecte straine. De asemenea, un plus de siguranta este oferit de cele opt airbaguri, programul electronic de stabilitate ESP si caroseria extrem de rigida.

Modelul Passat CC este pozitionat in gama premium a clasei medii, in acest caz, in gama limuzinelor sport si coupe. Datorita dimensiunilor sale (4,8 m lungime) si a lipsei de compromisuri in ceea ce priveste confortul si calitatea, autovehiculul depaseste limitele clasei sale, tinzand spre clasa medie superioara. Pietele cele mai importante sunt America de Nord, Europa de Vest si Japonia. Modelul Passat CC, construit in fabrica Volkswagen din Emden, va fi lansat mai intai pe piata din Europa, in cel de-al doilea trimestru al anului. incepand cu cel de-al patrulea trimestru, autovehiculul urmeaza sa fie lansat in SUA si Canada, iar apoi in Japonia. in ceea ce priveste pretul de pornire pentru Romania, se estimeaza a se situa in jurul valorii de 21.500 euro fara TVA.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (6)

scris de Anonim

posed de curand un CC si e senzational nu are adversar .....da clasa la f multe masini de lux.....

scris de Anonim

:coolsmirk:o masina cu adevarat frumoasa daca as avea banii necesari maine mias luaoooooooo 8-/

scris de Anonim

Uite aici doua reclame exceptionale cu aceasta masina: Reclama Volkswagen Passat CC Mie imi place tare mult, dar nu as purta-o prin gropile din Bucuresti. Pe site-ul de mai sus se incearca o comparatie cu Peugeot CC, voi ce parere aveti?

scris de Anonim

tare frumos ...

scris de Anonim

tare rau masina si nu e nici scumpa...abia astept sa apara.. :-)

scris de Anonim

Abia astept.....prea tare :-) :cheese:

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1234 :: 22.16MB