No SSO cookie

Oficial: Noul Mazda3 a fost lansat in Europa

voteaza
(0/ 0)
Oficial: Noul Mazda3 a fost lansat in Europa
Prezentari · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Mazda a lansat pe Batranul Continent a doua generatie a modelului Mazda3. In Romania modelul va costa 15.690 de euro.

 
 

Mazda a lansat in Europa noul model Mazda3. Noua Mazda3 beneficiaza de o mostenire impresionanta de la versiunea anterioara. Peste 2 milioane de unitati vandute, 90 de premii specifice la nivel global si statutul de cel mai popular model din gama constructorului nipon. Acum, Mazda3 se prezinta cu trei atribute de baza: un caracter sportiv pronuntat, un design nou ce inspira dinamism si performante ridicate in ceea ce priveste nivelul de emisii si de siguranta.

 

Modelul de clasa compacta de la Mazda beneficiaza de un aspect complet nou. Partea frontala integreaza blocuri optice redesenate, un nou spoiler si o grila in cinci puncte, caracteristica noii linii de design Mazda, in timp ce partea posterioara atrage prin noile lampi cu LED-uri. Aspectul general al noii Mazda3 inspira dinamism, toate liniile exterioare unindu-se in partea frontala a autovehiculului. Noua generatie este mai lunga si mai inalta, ceea ce se traduce in habitaclu prin mai mult spatiu pentru pasageri. Contrar asteptarilor, mai mare inseamna mai usor. Strategia Mazda de reducere a greutatii a permis, in pofida tuturor noilor tehnologii introduse, scaderea in greutate cu pana la 15 kg fata de generatia anterioara. Datorita noului design, Mazda3 si-a trecut in portofoliu si unii dintre cei mai buni coeficienti de aerodinamica, Cd 0,28 pentru sedan si 0,30 pentru hatchback.

 

Interiorul noii Mazda3 are la baza trei directii: ergonomie, calitate si confort. Eforturile inginerilor au permis reducerea zgomotului resimtit in habitaclu cu 6 pana la 11%. Acest lucru a fost posibil prin aerodinamica imbunatatita, repozitionarea materialelor de izolare fonica si prin rigidizarea suspensiei si a caroseriei. Confortul pasagerilor din fata este sporit si de scaunele complet noi, care ofera un suport lateral mai bun, de noile materiale utilizate pentru partea superioara a bordului si de numeroasele spatii de depozitare. soferul beneficiaza de o vizibilitate crescuta datorita repozitionarii montantilor fata si de o atmosfera specifica masinilor sport. Schimbatorul a fost pozitionat mai aproape de sofer, pedalele au fost, de asemenea, repozitionate, iar consola centrala integreaza comenzi dispuse ergonomic, precum si doua display-uri generoase.

 

Primul este standard si afiseaza informatiile computerului de bord, iar cel de-al doilea este furnizat cu nivelele superioare de echipare, reprezentand in premiera pentru Mazda3, interfata sistemului de navigatie. Noul Mazda3 este disponibila in cinci nivele de dotare, fiind echipata standard cu aer conditionat, geamuri electrice fata, volan ajustabil pe inaltime si adancime, computer de bord, oglinzi electrice, radio CD compatibil MP3 si port auxiliar pentru dispozitive portabile. in functie de versiunea aleasa sunt disponibile dotari precum sistemul de acces si pornire fara cheie, scaune reglabile electric cu memorie, senzori de parcare, conectivitate Bluetooth®, sistem Hi-Fi Bose® cu 10 difuzoare si parbriz incalzit.

 

Compacta de la Mazda poate fi echipata cu patru variante de motorizare, doua diesel, de 2,2l si de 1,6l si doua pe benzina, de 2l si de 1,6l. Motorul cu cea mai mare capacitate, complet nou, este disponibil in doua trepte de putere, 185 CP si 400 Nm, respectiv 150 CP si 360 Nm si prezinta consumuri combinate de 5,6l, respectiv 5,4l/100km. Propulsorul pe benzina de 2l genereaza 150 CP si 187 Nm si realizeaza un consum combinat de 7,6l/100 km. Toate motoarele au fost optimizate atat in ceea ce priveste consumul cat si nivelul de emisii, motorizarile superioare fiind compatibile normelor de poluare euro 5. Preocuparea pentru mediu nu se opreste doar la motoare.

 

Noua Mazda3 este in proportie de 95% reciclabila, cateva elemente vizibile fiind spoilere-le fata si spate, instrumentele de bord si tapiteria scaunelor. Siguranta pasagerilor este asigurata atat prin elemente tehnice noi, cat si prin componente deja cunoscute ale marcii japoneze. Elementele standard includ directia asistata electric, sistemele ABS, EBD (distributia electronica a fortei de franare), TCS si DSC (de control al tractiunii si al stabilitatii), asistenta la franarea de urgenta (ESS) si sase airbag-uri (frontale, laterale si cortina). Optional si in functie de nivelul de echipare acestea vor putea fi completate cu faruri Bi-Xenon, senzori de monitorizare a presiunii in pneuri, sistem de faruri adaptive (AFS) si cu tehnologia RVM (senzori de monitorizare in mers a partii din spate a autovehiculului). Totodata, structura automobilului integreaza cu 17% mai mult otel dur-aliat si suspensii complet noi.

 

A doua generatie Mazda3 va fi disponibila in Romania incepand cu luna iunie, la un pret de pornire cu toate taxele incluse de 15.690 de euro. Obiectivul pentru 2009 este de a comercializa 500 de unitati Mazda3, conform estimarilor Mazda, 80% dintre cumparatori urmand sa aleaga motorizari pe benzina, iar 20% motorizari diesel.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Dacia Sandero Stepway

    Dacia Sandero Stepway

    În puține cuvinte Sandero Stepway poate fi caracterizat ca o mașină perfectă pentru cei nepretențioși, relativ robustă și fiabilă, care beneficiază de un aspect veritabil de crossover, această transformare a modelului supermini Sandero fiind realizată cu succes.

  • Mazda MX-5 Revolution MT6

    Mazda MX-5 Revolution MT6

    MX-5 vă captivează încă din primele secunde de condus și vă face să treceți peste orice considerent logic sau practic legat de ce anume v-ați dori de la un automobil

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
1.0354 :: 18.7MB