No SSO cookie

Noile Bentley Continental GTC Speed si GTC

voteaza
(0/ 0)
Noile Bentley Continental GTC Speed si GTC
Prezentari · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Cu o viteza de 322 km/h (200 mph), GTC Speed este cea mai puternica decapotabila Bentley din toate timpurile

 
 


-Noua GTC Speed este o continuare a succesului inregistrat de Continental GTC.
-Cu o viteza de 322 km/h (200 mph), GTC Speed este cea mai puternica decapotabila Bentley din toate timpurile.
-Ultima serie de modele GTC, un varf de rafinament in familia Bentley, a fost imbogatita cu doua noi modele.
-Noua GTC ofera un plus de stil, confort si posibilitati de personalizare.
 
inca din 2006, anul lansarii sale pe piata, Continental GTC s-a bucurat de un succes nemaipomenit in peste 50 de tari din lumea intreaga, marca Bentley seducand si cumparatorii mai tineri. Clientii sunt atrasi de liniile sale zvelte, de finisajele artizanale ale interiorului, de performantele sale sofisticate si de manevrabilitatea sa desavarsita.

Noua generatie de modele GTC reprezinta o continuare a acestui succes. Pe langa o evolutie subtila a stilului caracteristic, noile modele propun un numar mare de imbunatatiri tehnice si functionale, menite sa asigure un plus de confort si posibilitati de personalizare. Atractivitatea GTC este sporita prin crearea noului model GTC Speed de 610 cai-putere (600 bhp). Inspirata din legendarele modele Speed ale anilor 1920, este cea mai puternica decapotabila construita vreodata de Bentley.
Particularitatea comuna a noilor modele GTC este designul innoit al partii frontale. Calandrul mai abrupt, muchiile mai pronuntate si priza de aer mai indrazneata accentueaza profilul Bentley. Aceste noi modele castiga un plus de distinctie gratie ramelor cromate ale farurilor, celor doua nuante suplimentare disponibile pentru caroserie si unei noi culori pentru piele.

Noile amortizoare cu frecare redusa, existente in dotarea standard a GTC, asigura un plus de confort de condus. in plus, pe cele doua modele GTC sunt disponibile doua noi optiuni importante: frane din carbon-ceramica, usoare si rezistente la efectul de fading, cele mai mari frane produse in lume pentru un autoturism, precum si un sistem sofisticat de reglare automata a vitezei de tip follow-to-stop, prevazut cu un senzor radar cu raza mare de actiune, care monitorizeaza traficul din fata si permite pastrarea unei distante de siguranta stabilite de catre sofer, prin accelerare si franare automata.

Sasiul GTC si caroseria din otel extrem de rigid au demonstrat din plin ca sunt capabile sa suporte puterea de 560 CP (552 bhp) a motorului W12 de 6 litri. Pe noul model Continental GTC Speed, motorul W12 bi-turbo de la Bentley dezvolta astazi 610 cai-putere (600 bhp), asigurand astfel performante reale de 322 km/h (200 mph) in varianta capotata si oferind o acceleratie ametitoare fara nici cel mai mic efort. Chiar si in varianta decapotata, GTC Speed poate atinge o viteza de 312 km/h (195 mph).

Din punctul de vedere al aspectului exterior, Continental GTC Speed se caracterizeaza printr-un retus discret al liniilor de design, care ii accentueaza si mai mult capacitatea de a atinge performante ridicate. in partea frontala, radiatorul si prizele de aer inferioare sunt prevazute cu grile inchise la culoare, in dotarea standard. Caracterul sportiv al modelului Speed este subliniat de jantele din aliaj cu mai multe spite de 9.5J x 20 toli, cu un diametru mai mare, echipate cu anvelope Pirelli PZero de performanta extrem de ridicata (UHP) fabricate in exclusivitate pentru Bentley, suspensia mai joasa si imbunatatita, teava dubla de esapament mai larga si prevazuta cu nervuri interioare si noul spoiler care sporeste proprietatile aerodinamice la viteze mari.

Motorul W12 de 610 CP (600 bhp) al GTC Speed dezvolta o putere cu 9 procente mai mare decat cea a modelului GTC standard. Diferentierea clara a modelului Speed de celelalte modele este asigurata insa de cresterea cu 15 procente a cuplului, fiind posibila atingerea unui nivel impresionant de 750 Nm (553 lb ft). Aceasta senzatie unica si specifica motoarelor Bentley se face prezenta de la 1700 tur/min pana la 5600 tur/min

Acceleratia de la 0 la 100 km/h are loc in numai 4,8 secunde (0-60 mph in 4,5 secunde), iar de la 0 la 160 km/h in 10,5 secunde (0-100 mph in 10,6 secunde).

Coupe-ul GT Speed, prezentat in 2007, a devenit cel mai vandut model GT din lume. Acesta a fost urmat, in vara anului 2008, de Continental Flying Spur Speed cu 4 usi. Astazi, seria Speed este completata de introducerea modelului GTC Speed, care se asteapta sa constituie pana la doua treimi din vanzarile GTC la nivel mondial, in cursul primului an de productie.

Presedintele si directorul general al Bentley, Dr. Franz-Josef Paefgen, explica in cateva cuvinte caracterul GTC Speed: "Continental GTC este o eleganta decapotabila Grand Touring in pura traditie Bentley, ce se distinge prin imbinarea rafinata a performantelor cu luxul, maiestria artizanala si modernitatea. GTC Speed intregeste familia modelelor Continental Speed si sporeste atractivitatea GTC in randul clientilor care se afla in cautarea unei experiente si mai intense la volanului unei decapotabile."

BENTLEY CONTINENTAL GTC - NOUTATI PE SCURT

Seria Continental GTC

- Grila radiator mai abrupta si priza de aer inferioara mai larga
- Rame cromate pentru faruri
- Sistem Servotronic (servodirectie) imbunatatit pentru o sensibilitate si o capacitate de reactie sporite
- Sistem de reglare automata a vitezei (ACC) cu senzor radar si functie de pastrare a distantei de siguranta (follow-to-stop), disponibil ca optiune
- Frane din carbon-ceramica foarte puternice si rezistente la efectul de fading, disponibile ca optiune (numai cu jante de 20 toli)
- Doua culori noi disponibile pentru caroserie: Aquamarine si Blue Crystal
- O noua culoare disponibila pentru interior: Aquamarine

Continental GTC Speed
Specificatii tehnice

- Motor W12 de 610 CP (600 bhp) ce asigura o putere cu 9 procente mai mare si un cuplu cu 15 procente mai mare
- Viteza maxima (in varianta capotata) de 322 km/h (200 mph) si o acceleratie de la 0 la 100 km/h in 4,8 s (0 60 mph in 4,5 s)
- Viteza maxima (in varianta decapotata) de 312 km/h (195 mph)
- Suspensie mai joasa (10 mm in fata si 15 mm in spate) cu arc, bara antiruliu si configuratie optimizata a amortizoarelor, ce asigura o calitate sporita la condus, un confort si un rafinament exceptionale
- Noile jante din aliaj, cu mai multe spite, de 9.5J x 20 toli, echipate cu anvelope Pirelli 275/35 PZero UHP, fabricate in exclusivitate pentru Bentley
- Noul mod "Dynamic" al programului electronic de stabilitate (ESP) 8.1 cu interventie progresiva

Caroserie

- Calandre de culoare inchisa pe prizele de aer inferioara si superioara
- Calandre cromate cu finisaj lucios, disponibile ca optiuni gratuite
- Finisaj in culoare inchisa al jantelor din aliaj, disponibil ca optiune gratuita
- Teava sport de esapament mai larga si prevazuta cu nervuri interioare
- Spoiler cu un nou design aerodinamic
- Masca neagra si mai joasa pentru teava de esapament

Interior

- Placute de prag "Speed" la ambele usi
- Volan sport din piele cu 3 spite
- Pedale sport din aliaj perforat
- Schimbator de viteze imbracat in piele si cu finisaj din crom moletat
- Capitonaj din piele pentru scaune, panourile usilor si panourile laterale din spate
- Insertii din aluminiu ghiosat pe bord, consola centrala si panourile usilor, disponibile ca optiuni

Continental GTC

- Puterea motorului W12 standard mentinuta la 560 CP (552 bhp)
- Viteza maxima neschimbata de 312 km/h (195 mph) cu o acceleratie de la 0 la 100 km/h in 5,1 s (0-60 mph in 4,8 s)
- Confort sporit la condus, asigurat de noile amortizoare cu frecare redusa
- Pedala de frana cu emblema "B" Bentley

Grupul motopropulsor optimizat pentru putere si cuplu sporite

Cele doua modele Continental GTC sunt propulsate de un motor W12 bi-turbo de 6 litri de la Bentley, produs in exclusivitate in atelierele Bentley din Crewe. Bentley W12 este cel mai compact motor de 12 cilindri aflat in prezent in productie, fiind prevazut cu 48 de supape si 4 arbori cu came, pentru o distributie cu program variabil permanent. Puterea este transmisa prin cutia automata de viteze ZF cu sase trepte.

Noul Continental GTC Speed este propulsat de un motor W12 Bentley in versiunea cea mai puternica, de 610 CP (600 bhp). Acesta dezvolta un cuplu cu 15 procente mai mare si o putere 9 procente mai mare fata de motorul GTC standard de 560 CP (552 bhp).

imbunatatirile aduse la nivelul randamentului motorului au fost posibile gratie utilizarii unor componente mai usoare si caracterizate de o frecare redusa, precum si unui nou sistem de management, iar cele doua turbocompresoare cu inertie redusa, care ofera un timp de raspuns minim, contribuie la curba de cuplu plata a motorului W12. in versiunea de 610 cai-putere(600 bhp), motorul W12 produce un cuplu maxim de 750 Nm (553 lb ft) pornind de la 1700 tur/min pana la 5600 tur/min fara intrerupere. Semnul de recunoastere al motorului din dotarea modelului GTC Speed este finisajul "crackle black" al colectorului de admisie.

In acest fel, GTC Speed atinge in varianta capotata o viteza maxima de 322 km/h (200 mph) si o acceleratie de la 0 la 100 km/h in 4,8 secunde (0-60 mph in 4,5 secunde). Acceleratia de la 0 la 160 km/h are loc in 10,5 secunde (0-100 mph in 10,6 secunde).

Cutia de viteze cu sase trepte poate functiona in doua moduri complet automate (Drive si Sport) sau poate fi utilizata manual si fara ambreiaj, prin schimbarea secventiala a vitezelor de catre sofer, fie cu ajutorul schimbatorului de viteze, fie cu paletele plasate in spatele volanului.

Sistemul continuu de transmisie integrala optimizat confera celor doua modele GTC o tractiune exceptionala in orice conditii de vreme. Transmisia este transferata intre axele fata si spate prin intermediul unui diferential Torsen in centru, foarte sensibil. Daca diferentialul detecteaza o abatere a cererii de cuplu intre cele doua axe, acesta trimite automat mai multa putere rotilor, asigurand astfel o mai mare aderenta.

De asemenea, GTC si GTC Speed sunt dotate amandoua cu un program electronic de stabilitate (ESP 8.1). Modul "Sport Traction" de pe GTC limiteaza interventia ESP la viteze reduse, favorizand astfel interventia si controlul soferului, indeosebi pe suprafetele cu tractiune redusa. Modul "Dynamic" de pe GTC Speed permite o patinare sporita la viteze mai mari decat cu sasiul standard. Cuplul este astfel restabilit mai repede, ceea ce permite conducatorului sa exploateze intregul potential al motorului.

Brian Gush, director al departamentului de inginerie a grupului motopropulsor si sasiului, comenteaza astfel: "Noul GTC Speed reflecta pasiunea noastra de a crea automobile cu performante extraordinare si extrem de placute la condus. Este o masina ce va redefini asteptarile automobilistilor de la o decapotabila de lux."

O decapotabila de lux cu o manevrabilitate si un comportament la condus iesite din comun

Caroseria din otel a Continental GTC ofera o rezistenta exceptionala la torsiune, de aproximativ 30 Hz, ce reduce la minimum vibratiile tipice decapotabilelor si asigura, in acelasi timp, o platforma deosebit de stabila pentru sistemul de suspensie realizat complet din aluminiu, optimizand astfel performantele acestuia. in ciuda maririi puterii si cuplului in cazul modelului GTC Speed, structura caroseriei nu a necesitat nicio modificare.

In cazul GTC de 560 CP (552 bhp), noile amortizoare cu frecare redusa asigura o calitate sporita a condusului pe drumuri secundare (capacitatea de reactie a automobilului pe drumurile denivelate) si un confort si mai mare.

Gratie unei serii de imbunatatiri de ordin dinamic, GTC Speed propune o experienta mai sportiva la volanul unui Bentley, in varianta decapotata. Noul sistem de reglare continua a amortizoarelor (CDC) asigura capacitatea de raspuns a caroseriei la impacturile primite de noile anvelope si jante sport, in timp ce un mai bun control al caroseriei reduce tangajul si ruliul in cazul virajelor in forta. in plus, inelele mai rezistente ale axului spate confera un control mai eficient al axului si o capacitate sporita de raspuns la viraje.

Suspensia de pe GTC Speed este coborata cu 10 mm pe fata si 15 mm pe spate, asigurand astfel o manevrabilitate crescuta, in timp ce noua versiune a sistemului de directie adaptata in functie de viteza de deplasare si subcadrul frontal fix, ce se regasesc si pe modelul GTC standard, favorizeaza capacitatea de raspuns a directiei.

Jantele mai mari din aliaj cu mai multe spite, de 9.5J x 20 toli, fabricate in exclusivitate pentru GTC Speed, sunt echipate cu anvelope Pirelli de performanta extrem de ridicata 275/35 ZR20 PZero, care confera automobilului o aderenta superioara, precum si o capacitate de raspuns si o sensibilitate mai precise ale directiei.
 
Pentru a asigura un echilibru aerodinamic optim la viteze ce pot ajunge pana la 322 km/h (200 mph), noua GTC Speed este dotata cu un spoiler discret pe marginea portbagajului care ofera o aderenta suplimentara si mareste viteza maxima.

Pentru ambele modele, franele Bentley din carbon-ceramica (CCB) sunt disponibile ca optiuni contra cost. Discurile de frana usoare, rezistente la efectul de fading si cu un diametru mai mare (420 mm pe fata, 356 mm pe spate) asigura, alaturi de etrierele cu opt pistoane, performante de franare exceptionale, cu deformare minima a discurilor in conditii termice extreme. O reducere de 20 kg a greutatii nesuspendate constituie un avantaj atat pentru capacitatea de reactie a directiei, cat si pentru manevrabilitate. Acest sistem de franare, compatibil numai cu jantele cu un diametru de 20 de toli, este alcatuit din cele mai mari si puternice frane instalate vreodata pe un autovehicul de serie.

Sistemul de monitorizare a presiunii din anvelope (TPMS), disponibil ca dotare standard, permite soferului sa selecteze tipul de anvelope si intervalele de viteza dorite. Pe langa functia de control al presiunii, sistemul mai indeplineste si rolul de avertizare a conducatorului daca viteza este prea mare pentru presiunea din anvelope sau daca se depaseste intervalul de viteza permis, in cazul anvelopelor de iarna.

Cu privire la caracterul modelului GTC Speed, Dr. Ulrich Eichhorn, director al departamentului de inginerie, explica: "GTC Speed reprezinta imbinarea intr-o singura masina a performantelor de varf cu rafinamentul exclusiv, confortul deosebit si maiestria artizanala. Aceasta imbinare desavarsita oglindeste perfect spiritul Bentley "Speed Model" al anilor 1920."

Evolutie discreta a stilului distinctiv al GTC

Ambele modele, GTC si GTC Speed, au cunoscut o serie de modificari discrete ale designului frontal.

Grila radiatorului mai abrupta si muchiile sale mai pronuntate accentueaza profilul caracteristic al automobilelor Bentley. Bara de protectie mai joasa, cu un design regandit, priza de aer largita si noile rame cromate pentru faruri confera o nota mai pronuntata caracterului sportiv al celor doua decapotabile GTC. Noile linii de design ofera si un avantaj practic, optimizand cu 14 procente ventilarea motorului mai puternic de pe Speed.

GTC Speed se distinge printr-o serie de elemente unice de design, in special un calandru de culoare inchisa pe prizele de aer inferioara si superioara, o masca neagra mai joasa, tevi de esapament nervurate mai largi si jante din aliaj, cu mai multe spite si un diametru de 20 de toli. Jantele sunt disponibile intr-un finisaj optional special de culoare inchisa.
 
Cumparatorii de GTC si GTC Speed pot alege dintr-o paleta de 17 nuante "standard", care cuprinde si doua premiere: Aquamarine si Blue Crystal.

Luxul unui habitaclu lucrat de mana

Habitaclul GTC si GTC Speed este disponibil intr-o gama de 6 furnire din lemn natural, neinalbit, taiate cu laserul, si 17 nuante de piele de calitate superioara, printre care si nou-venita nuanta Aquamarine.

Habitaclul GTC Speed se bazeaza pe pachetul de optiuni Mulliner - Mulliner Driving Specification (optiune contra cost pe GTC standard). Specifice acestui habitaclu sunt scaunele capitonate cu piele si brodate cu emblema Bentley, schimbatorul de viteze imbracat in piele si cu finisaj din crom moletat si volanul multifunctional cu trei spite si contur al butoanelor de comanda din aluminiu mat. Pedalele din aliaj perforat si placutele de prag cu sigla "Speed" completeaza acest habitaclu de exceptie. Modelul GTC standard este echipat, la randul sau, cu noua pedala de frana ce poarta emblema "B" Bentley.

O gama de optiuni ofera posibilitati suplimentare de personalizare, cum ar fi finisajul din aluminiu lucios pentru bord, consola centrala, panourile usilor si panourile laterale din spate. in mod exceptional, pentru modelul GTC Speed este disponibila si optiunea de finisaj din aluminiu vopsit.

Noul sistem de reglare automata a vitezei (ACC)

Modelele GTC si GTC Speed sunt echipate de acum cu un sistem sofisticat de reglare automata a vitezei (ACC), cu senzor radar si functie de pastrare a distantei de siguranta. Acest sistem utilizeaza un senzor radar cu raza mare de actiune, fixat pe calandrul inferior pentru a monitoriza traficul din fata. in cazul detectarii unui autovehicul mai lent, sistemul regleaza automat fie acceleratia, fie franele, in scopul de a pastra distanta in timp setata de sofer.

Caracteristici-cheie ale interiorului modelelor GTC si GTC Speed:
- Capota izolata din material textil in trei straturi, actionata electronic, care se pliaza in 25 de secunde
- Veritabila configuratie 2+2
- Scaune fata complet reglabile electric, cu functie de memorare a trei pozitii (scaune, coloana de directie, oglinzi retrovizoare exterioare) si suport lombar electric, cu functie de masaj disponibila ca optiune
- Panou rabatabil pe bancheta din spate, care permite accesul la trapa de schiuri blocabila
- Sistem electronic de climatizare
- Sistemul complet de info-divertissement cuprinde:
 Un sistem de navigare prin satelit si DVD cu ghid rutier si inregistrare a codului postal
 Selector de canale TV disponibil ca optiune (mai putin in S.U.A.)
 Comanda pentru sistemul de climatizare
 Comanda computerizata pentru suspensie (reglarea inaltimii si amortizoarelor)
 Schimbator automat de 6 CD-uri integrat in torpedo
 Sistem audio de inalta calitate "Naim for Bentley" cu amplificator de 1100 wati si 14 boxe, disponibil ca optiune
- Sistem de telefonie BluetoothTM cu profil de acces de la distanta SIM, cu conexiune fara cablu pentru telefoanele compatibile rSAP, majoritatea telefoanelor compatibile BluetoothTM si cititor de card SIM incorporat la bord
- Formare vocala a numerelor de telefon (functie nedisponibila in Japonia)
- Sisteme de intrare si demarare fara cheie
- Inchidere electrica a usilor, pentru intrarea si iesirea cu usurinta din automobil
- Buton de pornire/oprire amplasat pe consola
- Frana electronica de mana cu asistare la demarare (functie nedisponibila in S.U.A.)
- Palete de selectare a treptelor de viteza montate pe coloana de directie, pentru schimbarea secventiala a vitezelor
- Pedale si suport pentru picior realizate din otel inoxidabil
- Sisteme integrale antifurt si de imobilizare
- Sistem antirasturnare optimizat, instalat in spatele tetierelor de pe scaunele din fata: doua arcuri din otel se desfac instantaneu in cazul detectarii unei situatii potentiale de rasturnare.
 
CONTINENTAL GTC SPEED SI GTC
SPECIFICATII TEHNICE

TIPUL MODELULUI
Tipul caroseriei Doua usi, decapotabila Grand Tourer 2+2
Constructie Caroserie autoportanta din otel cu panouri si inchideri din aluminiu, otel si material compozit
 
MOTOR
Tip Motor W12 bi-turbo
Montare Frontal, longitudinal
Constructie Bloc si chiulase din aliaj
Alezaj / cursa 84,0 x 90,2 mm
Cilindree 6,0 litri, 5 998 cm³
Raport de compresie 9,0:1
Distributie Doi arbori superiori cu came cu antrenare cu lant pe fiecare sir de cilindri, patru supape pe cilindru, admisie si evacuare cu reglare a fazei
Putere
GTC Speed 610 CP / 600 bhp / 449 kW la 6 000 tur/min
GTC 560 CP / 552 bhp / 412 kW la 6 100 tur/min
Cuplu
GTC Speed 750 Nm / 553 lb ft intre 1 750 si 5 600 tur/min
GTC 650 Nm / 479 lb ft intre 1 600 si 6 100 tr/min
Combustibil 98 (95) RON
 
TRANSMISIE
Tip Continua, pe patru roti
Cutie de viteze Cutie de viteze automata ZF cu 6 trepte, cu functionare complet automata sau "manuala" secventiala cu palete; ambreiaj de blocare a convertizorului de cuplu
Trepte de viteza Viteza 1: 4,17
 Viteza a 2-a: 2,34
 Viteza a 3-a: 1,52
 Viteza a 4-a: 1,14
 Viteza a 5-a: 0,87
 Viteza a 6-a: 0,69
 Transmisie finala: 3 524 (fata), 3 528 (spate)

SUSPENSIE
Fata Dubla triangulare cu patru brate, suspensie pneumatica cu reglare computerizata a inaltimii, bara antiruliu
Spate Multibrat trapezoidal, suspensie pneumatica cu reglare computerizata a inaltimii, bara antiruliu
Arcuri Arcuri pneumatice progresive computerizate
Amortizoare Amortizare continua cu patru setari reglabile

DIRECTIE
Tip Cu cremaliera, servo, adaptata in functie de viteza de deplasare
Rotiri de la un capat la celalalt 2,7
Diametru de bracaj (de la bordura la bordura) 11,4 m (37' 5")
 
FRANE
Fata Discuri ventilate de 405 mm (optional, discuri cu perforari radiale din carbon-ceramica de 420 mm, cu jante de 20 de toli)
Spate Discuri ventilate de 335 mm (optional, discuri cu perforari radiale din carbon-ceramica de 356 mm, cu jante de 20 de toli)
Antiblocare Sistem ESP standard si sistem de distributie electronica a fortei de franare (EBD)
 
JANTE SI ANVELOPE
Jante
GTC Speed 9.5J 20 toli, din aliaj
GTC 9.0J 19 toli, din aliaj (optional, 9.0J 20 toli, din aliaj)
Anvelope
GTC Speed 275/35 x ZR20 Pirelli PZero UHP
GTC 275/40 x ZR19 Pirelli PZero Rosso (optional, 275/30 x 20 Pirelli PZero)
 
DIMENSIUNI SI CAROSERIE
Lungime totala 4 804 mm (189,1 in)
Latime totala (cu oglinzile laterale) 2 194 mm (86,4 in)
inaltime (cu capota ridicata)
GTC Speed 1 388 mm (54,6 in)
GTC 1 398 mm (55,0 in)
Ampatament 2 745 mm (108,1 in)
Ecartament fata 1 623 mm (63,9 in)
Ecartament spate 1 607 mm (63,3 in)
 
INTERIOR
inaltime libera fata 942 mm (37,1 in)
Loc pentru picioare fata 1 075 mm (42,3 in)
Spatiu umeri fata 1 568 mm (61,7 in)
inaltime libera spate 979 mm (38,5 in)
Loc pentru picioare spate 743 mm (29,3 in)
Spatiu umeri spate 1 318 mm (51,9 in)
 
GREUTATE SI CAPACITATI
GTC Speed si GTC
Greutate la gol 2 485 kg (5 478 lb)
Greutate maxima a vehiculului 2 900 kg (6 393 lb)
Capacitate portbagaj 235 litri
Capacitate rezervor de combustibil 90 litri (24 galoane americane)
 
PERFORMANTE
Viteza maxima (varianta decapotata)
GTC Speed 322 km/h (200 mph)
GTC 312 km/h (195 mph)
Viteza maxima (varianta capotata)
GTC Speed 314 km/h (195 mph)
GTC 306 km/h (190 mph)
0-100 km/h (0-60 mph)
GTC Speed 4,8 secunde (4,5 secunde)
GTC 5,1 secunde (4,8 secunde)
0-160 km/h (0-100 mph)
GTC Speed 10,5 secunde (10,6 secunde)
GTC 11,4 secunde (11,4 secunde)

CONSUM DE COMBUSTIBIL / EMISII
CICLU UE
GTC Speed si GTC
Urban 25,3 litri/100 km (11,2 mpg)
Extraurban 11,6 litri/100 km (24,3 mpg)
Combinat 16,6 litri/100 km (17,0 mpg)
Emisii de CO2 396 g/km
Norme antipoluare EU 1V si US LEV II
 
CICLU DE CONDUS EPA
GTC Speed si GTC
Condus in oras 10,0 mpg (S.U.A.)
Condus pe autostrada 17,0 mpg (S.U.A.)

DOTARI

CONTINENTAL GTC SPEED
CARACTERISTICI ALE CAROSERIEI

Calandru inferior si calandru superior de culoare inchisa
Rame cromate pentru faruri
teava sport dubla de esapament, ovala si nervurata, din otel inoxidabil
Suspensie sport mai joasa
Jante din aliaj de 20 de toli, cu mai multe spite si formate din doua parti

 

CARACTERISTICI ALE INTERIORULUI 

Placi de prag exclusive, cu numele modelului "Speed"
Capitonaj din piele pentru scaune, panourile usilor si panourile laterale din spate
Emblema Bentley brodata pe scaune
Garnitura acoperis din piele si material textil
Volan sport multifunctional cu trei spite, imbracat in piele, ton uni cu contur argintiu al butoanelor
Schimbator sport de viteze, imbracat in piele si cu finisaj din crom moletat
Pedale sport din aliaj perforat

 

CONTINENTAL GTC CARACTERISTICI ALE CAROSERIEI

Calandru din crom lucios
Rame cromate pentru faruri
teava dubla de esapament, ovala, din otel inoxidabil

 

CARACTERISTICI ALE INTERIORULUI

Volan multifunctional cu patru spite, imbracat in piele, ton uni
Pedala de frana cu emblema "B" Bentley
Schimbator de viteze cu mod de selectare manuala, imbracat in piele si cu finisaj cromat

 

GAMA DE OPTIUNI DISPONIBILE
Echipament audio de inalta calitate "Naim for Bentley"
Interfata iPod/MP3/USB
Jante din aliaj de 20 de toli, cu sapte spite si formate din doua parti (numai GTC)
Frane din carbon-ceramica rezistente la efectul de fading
Sistem de reglare automata a vitezei (ACC)

PACHETUL DE OPtIUNI MULLINER
(STANDARD PE GTC SPEED, OPTIONAL PE GTC)

ACEST PACHET INCLUDE:
- Gama de furnire: Burr Walnut, Dark Stained Burr Walnut, Piano Black (furnire suplimentare disponibile contra cost)
- Pedale sport din aliaj perforat
- Schimbator de viteze imbracat in piele si cu finisaj din crom moletat
- Capitonaj din piele pentru scaune, panourile usilor si panourile laterale din spate
- Emblema Bentley brodata pe scaune
- Jante sport din aliaj de 20 de toli, formate din doua parti (numai pentru GTC)
- Jante din aliaj de 20 de toli, cu mai multe spite si finisaj vopsit (numai pentru GTC Speed)

DOTARI MULLINER DISPONIBILE SEPARAT PENTRU AMBELE MODELE:
- Buson de rezervor Mulliner din aliaj
- Serviciu de asortare a culorii caroseriei, conform dorintelor clientului
- Nuante pentru caroserie din seria Arnage
- Cusatura in contrast la scaune si panourile usilor
- Cusatura in cruce la scaune si panourile usilor (in contrast)
- Emblema "BENTLEY" in relief pe scaune
- Gama de furnire de inalta calitate: Chestnut si Olive Ash
- Bord disponibil in finisaj de aluminiu lucios sau vopsit (x)
- Volan multifunctional cu patru spite, realizat din lemn si imbracat in piele (gama de furnire: Burr Walnut, Chestnut, Dark Stained Burr Walnut, Madrona, Piano Black)
- Covoras din lana de miel
- Mocheta foarte groasa cu garnitura din piele care acopera locul pentru picioare din fata si din spate (asortata la culoarea mochetei)
- Mocheta portbagaj asortata la mocheta habitaclului

(x)Disponibil numai pentru GTC Speed

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.4531 :: 22.17MB