No SSO cookie

LANSARE:Volkswagen Golf V

voteaza
(0/ 0)
LANSARE:Volkswagen Golf V
Prezentari · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Golf V intră în familie şi în România

 
 
[poza1s]Golf este modelul Volkswagen numărul 1, model ce a înregistrat de-a lungul timpului vânzări de peste 22 milioane în 117 ţări şi care este clasificat ca fiind sigur, calitativ, inovativ şi fiabil. Din data de 11 februarie 2004, Volkswagen îşi extinde gama de modele prin introducerea noului Golf - a cincea generaţie a celui mai de succes automobil german din toate timpurile – pe piaţa de automobile din România. După probabil cel mai mare salt în materie de design în istoria sa, noul Golf arată mai bine ca oricând. El este acum mai dinamic, mai prezentabil şi mai frumos. Păstrând balanţa dintre inovaţie şi continuitate noul Golf face un salt imens diferenţiindu-se semnificativ de modelele Golf apărute timp de 30 de ani. [poza2s]Caroseria unui autoturism trebuie să facă faţă zilnic unor solicitări multiple: fisurile de mari dimensiuni la nivelul carosabilului, asfalt udat de ploaie, modificări bruşte ale direcţiei, serpentine fără sfârşit. Însă noul Golf este pregăit să facă faţă oricăror elemente care pot apărea după următoarea curbă. Şi, în acest context, el oferă şi o plăcere ridicată a condusului. Aproape nici un autoturism din clasa Golf nu prezintă o agilitate şi un confort cu ocazia condusului atât de ridicate ca noul Golf. Acest lucru se datorează în mod special caroseriei sale dinamice, care reacţionează activ în cazul celor mai mici denivelări ale drumului. Puntea faţă optimizată şi bară stabilizatoare cvadruplă spate de concepţie recentă sunt construite astfel incât să absoarbă efectiv denivelările şi şocurile şi să nu le transmită către şofer. Acest lucru înseamnă: noul Golf asigură o adevărată plăcere a condusului, indiferent de suprafaţa de rulare. În mod suplimentar, suspensia pe fiecare roată spate reduce alături de stabilizatori înclinarea laterală. [poza3s]Acest aspect poate fi resimţit la nivelul tuturor curbelor: autoturismul are o poziţie suverană şi stabilă pe carosabil – chiar şi în situaţia abordării sportive a curbelor. Mai mult confort, mai multa siguranţă, mai multă plăcere: acest lucru este oferit şi de către sistemul inovator de servo-direcţie electro-mecanic (EPS). Acestea răspund direct şi reacţionează în funcţie de viteză. Astfel, noul Golf poate fi parcat facil, pe de altă parte el prezentând o sensibilitate mai scăzuta în cazul rulării cu viteză ridicată la modificarea raporturilor de carosabil. Unic: sistemul de direcţie este capabil să înveţe. Acesta recunoaşte respectiva situaţie de rulare şi acordă în mod automat asistenţa necesară pentru direcţie. Chiar şi în cazul unui vânt lateral puternic sau a unui carosabil înclinat lateral, şoferul trebuie să depună eforturi foarte reduse pentru a menţine autoturismul pe o traiectorie dreaptă. [poza4s]Având în vedere ca dispozitivul EPS lucrează şi fără a fi necesară activarea permanentă a sistemului hidraulic, are loc chiar şi o reducere a consumului de carburant. Când a făcut un autoturism mai mult pentru dumneavoastră ? Conceptul de siguranţă al noului Golf este ca un bodyguard personal. El este prezent permanent şi în toate situaţiile. Un nivel ridicat de siguranţă este garantat de exemplu de calităţile deosebite ale caroseriei cu un grad foarte ridicat de stabilitate. Ca urmare a celei mai moderne tehnici de sudură cu laser, aceasta absoarbe în cazul unui impact cea mai mare parte din energie şi împiedică astfel deformările periculoase la nivelul şasiului. O protecţie suplimentară pentru habitaclu este oferită de un număr de până la opt airbag-uri: airbag-uri frontale pentru şofer si pasager, airbag-uri laterale frontale şi, la cerere, şi spate, precum şi două airbag-uri la nivelul capului. [poza5s]Acestea din urmă protejează zona capului pentru ocupanţii locurilor din faţă şi din spate. Un nou concept este reprezentat de tetierele active frontale, care se deplasează foarte rapid către faţă în cazul în care sunteţi lovit în spate, minimizând astfel simţitor riscul unei traume suferite prin mişcarea de centrifugare. Conceptul pasiv de siguranţă este completat de centuri de siguranţă automate în trei puncte, ca dotare în serie, pentru toate locurile, cu dispozitiv de întindere a centurii şi limitator frontal al forţi centurii, la care se adaugă trei tetiere pentru pasagerii din spate. Pentru a nu se ajunge la situaţii extreme, noul Golf este prevăzut şi cu un concept de siguranţă activ cuprinzător: de exemplu, este vorba de dispozitivul de reglare a sistemului antiderapant (ASR), care împiedică, în mod special, în cazul carosabilului alunecos, o rotire a rotilor in gol. Splimentar, noul Golf dispune de un program de stabilizare electronic controlat prin intermediul senzorilor (ESP). [poza6s]Toate acestea contribuie ca noul Golf să îţi menţină traiectoria sigură pe orice tip de carosabil, chiar şi în situaţia unor schimbări bruşte de direcţie – bineînţeles ca numai în limitele posibilităţilor de natură fizică. Sistemul ESP este asistat de patru frâne cu disc, de un dispozitiv integrat de asistare a frânării şi de un sistem anti-blocare (ABS). Acestea asigură oprirea cât mai rapidă a celor patru roţi chiar şi în situaţia unor manevre bruşte de frânare. Pe noul Golf se pot baza nu doar şoferii acestuia. Acest lucru este posibil şi pentru toţi cei care întâlnesc acest autoturism. Design-ul unui autoturism ar trebui, în primul rând să impresioneze la prima vedere. Dacă priviţi noul Golf, o lăţime sporită, un ampatament lung şi roţi de mari dimensiuni, conferă un aspect puternic şi dinamic. Adevărate puncte de atracţie sunt şi trăsăturile sportive: spoilerul spate, capota puternic coborâtă şi farurile marcante în design rotund dublu sub sticla clară. [poza7s]Noul Golf nu lasă doar spontan o impresie foarte bună. Dacă il studiaţi cu mai multă atenţie, este evident că toate elementele constituie nu doar un autoturism foarte frumos, ci şi deosebit de funcţional. Numeroase elemente de design au o contribuţie importantă la siguranţa de rulare – ca de exemplu semnalizatoarele cu lumină intermitentă de la nivelul oglinzilor exterioare sau farurile de ceaţă de la nivelul tamponului care pot fi comandate opţional. Şi, datorită calităţii ridicate a tuturor elementelor, vă veţi bucura, cel puţin în viitorii doisprezece ani de noul model Golf – aceasta este durata garanţiei împotriva coroziunii pentru caroseria zincată. În mod suplimentar, ca în cazul tuturor autoturismelor Volkswagen, calitatea ridicată a prelucrării asigură gradul optim de exactitate şi un nivel foarte redus de fisurare şi rostuire. Perfecţiunea nu a fost niciodată mai provocatoare. [poza8s]Habitaclul noului Golf oferă mult spatiu: pentru a va simti bine, pentru a călători, pentru a efectua transporturi şi, bineînţeles, pentru siguranţă. De îndată ce sunteţi în maşină, vă bucuraţi de un sentiment plăcut de spaţiu. Acest lucru se datorează pe de-o parte dimensiunii, pe de altă parte design-ului interior. Acesta este modern şi clar. Şi, in funcţie de versiunea de echipare sau de dorinţă, sunteţi înconjurat de elemente de decor deosebit de valoroase, de elemente din lemn sau din piele – toate acestea fiind bineînţeles prelucrate cu atenţie. La fel de repede veţi fi convinşi şi de ergonomia habitaclului. Toate elementele de operare sunt acolo unde te aştepţi. Astfel este posibilă accesarea intuitivă a tuturor funcţiilor fără ca atenţia să fie abătută de la trafic. [poza9s]Bineînţeles că aveţi o poziţie confortabilă în noul Golf. Astfel, este posibilă reglarea înălţimii scaunului şoferului, acesta oferind în prezent un sprijin lateral optim. Iar prin spaţiul ridicat de la nivelul locurilor din spate, noul Golf stabileşte un etalon pentru clasa din care face parte, chiar şi pasagerii mai corpolenţi pot ocupa comod un loc la nivelul banchetei din spate, fara a fi nevoiţi să îşi ferească permanent capul şi genunchii. Dar noul Golf nu este maşina ideală pentru parcurgerea unor drumuri lungi doar ca urmare a confortului oferit. În portbagajul său de mari dimensiuni este posibilă depozitarea fără probleme a unei cantităţi ridicate de bagaje şi obiecte voluminoase. Pe de-o parte s-a realizat o creştere a volumului la 350 de litri, pe de altă parte, spătarul banchetei din spate este dispus asimetric la nivelul modelului de serie, creându-se astfel un spaţiu de încărcare deosebit de ridicat şi variabil. [poza10s]Iar datorită dispozitivului practic opţional de încărcare de la nivelul spătarului banchetei din spate (Seria Comfortline) aveţi posibilitatea de a încărca atât obiecte lungi, cât şi de a transporta simultan până la doi pasageri pe locurile din spate. Dar nu trebuie să fie vorba în toate situaţiile despre geamantane sau plăci de surf care să necesite transportarea. Şi pentru numeroase alte obiecte cu dimensiuni reduse, precum ochelarii de soare, hârtile sau telefoanele mobile există în noul Golf spaţiu practic pentru depozitare, chiar şi la nivelul acoperişului. Nu puteţi şti niciodată de ce veţi avea nevoie pe drum. Datorită celor trei tipuri de echipări TRENDLINE, COMFORTLINE şi SPORTLINE – fiecare client îşi poate alege Golful care i se potriveşte cel mai bine, personalizându-l cu tipul de tapiţerie şi culoare exterioară dorită. Cu introducerea Golfului V succesul continua, având zilnic un număr de 2.000 maşini fabricate.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1120 :: 22.12MB