No SSO cookie

LANSARE: Noul Volkswagen Polo

voteaza
(0/ 0)
LANSARE: Noul Volkswagen Polo
Prezentari · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Noul Volkswagen Polo - Un creator de tendinte

 
 
[poza1s]In timp util pentru aniversarea zilei de nastere cu numarul 30, Polo este mai dinamic si mai proaspat ca niciodata. Partea frontala redesenata si, in special, grila radiatorului in forma de V imprima modelului Polo un aer evident mai provocator. Polo se bazeaza pe bine-cunoscutele sale virtuti. Este cea mai recenta generatie a acestui talent recunoscut si ramane etalonul testelor de la clasa sa. Are valoare durabila, care se regaseste in fiecare detaliu si nu omite nimic din ceea ce ne dorim in timpul utilizarii cotidiene. Spatiul este generos, comenzile sunt inteligente, postul de conducere este bine organizat si scaunele asigura tot confortul pasagerilor din Polo. Mai presus de toate, alura atractiva a modelului Polo a fost pastrata, chiar daca exteriorul acestuia pare mai matur si modern. In forma sa actuala, Polo va atrage mai multi clienti ca niciodata dintre cei cu cerinte ridicate de la o masina. Noul Polo este un bun vehicul practic de familie si confortabil pentru condusul zilnic. Formele sale pline de viata sunt pe placul tinerilor. [poza2s]Partea frontala complet redesenata ofera noului Polo solid si puternic. O surprinzatoare linie curba pleaca de la stalpii fata peste capota, catre grila radiatorului. Aceasta linie este o componenta a formei puternic tridimensionale a partii din fata, ea insasi definita de o subdivizare orizontala stricta. Partea frontala a noului Polo este marcata puternic si de designul farurilor. Definitorie este forma trapezoidala, la care se adauga un element circular al farurilor principale ce atrage privirea. Acestea interpreteaza conceptul la un nivel considerabil de fantezie. Designerii au fost extrem de creativi in experimentul cu emblema circulara caracteristica si au contribuit cu cateva detalii fascinante. Acest lucru este evident, de exemplu, din modul in care marginea inferioara a farurilor se prelungeste catre bara de protectie din fata prin forma arcuita. Aceasta linie arcuita inglobeaza semnalizatoarele fata. Semnalizatoarele laterale au fost integrate in oglinzile exterioare. Gratie designului partii frontale, Polo isi pastreaza caracterul atractiv, iar stilul modern il plaseaza intr-o clasa superioara. Cu o lungime de 3,916 milimetri, noul Polo depaseste cu 19 milimetri modelul precedent, datorita partii frontale reproiectate. Latimea (1.650 milimetri) si inaltimea (1.465 milimetri) sunt aceleasi cu cele ale modelului anterior. Dinamismul este evident si in partea din spate a masinii. Luneta se termina in forma de V in partea inferioara a caroseriei. Lampile spate sunt redesenate, cu elementele rotunde ale partii frontale. Privit din lateral, Polo iese in evidenta gratie unui design deopotriva curat si convingator. Accentuarea clara a celor doua versiuni de caroserie disponibile este tipica pentru Polo. [poza3s]In timp ce linia curba laterala ascendenta a modelului cu doua usi creeaza impresia de dinamism si denota trasaturi tipice de coupé, modelul cu patru usi destinat familiei, confera prin designul sau curat si prin al treilea geam lateral in stalpul spate, un aspect impozant si robust. Aceasta noua generatie de Polo este disponibila in trei variante de echipare: „Trendline“, „Comfortline“ si „Sportline“. Pe langa dotarile de confort si de siguranta foarte bune, asigurate de aceste niveluri de echipare, noul Polo are in dotare un plus de echipamente noi. Acestea includ asistenta la franare, ParkPilot, un sistem de monitorizare a presiunii pneurilor precum si functia coming home/leaving home. Prin intermediul acestor echipamente, Polo va impune noi standarde, iar combinatia dintre calitate superioara, design modern si echipamente inovatoare raspunde cerintelor unor clienti avantgardisti. Noul Polo dispune in dotarea standard de airbag-uri frontale pentru ambele scaune din fata. Sistemul airbag pentru protectia capului este disponibil optional, permitand umflarea airbag-urilor perdea pentru a asigura o perna protectoare pentru intreaga zona laterala la nivelul geamului. [poza4s]In premiera, Polo este echipat cu servofrana pe doua cai. Parte integranta a sistemului ABS, aceasta indeplineste functia de asistenta la franare. Aceasta dotare mecanica mareste presiunea din circuitul de franare si asigura in consecinta o asistenta eficienta in situatiile periculoase. O alta dotare de siguranta in premiera pentru Polo este sistemul de monitorizare a presiunii din pneuri. Aceasta optiune avertizeaza conducatorul daca presiunea dintr-un pneu scade si daca exista riscul de avariere a pneului. Functia de iluminat coming home/ leaving home este disponibila in premiera pentru Polo, ce va ilumina drumul soferului dupa ce acesta paraseste masina. Sistemul ParkPilot este de asemenea util - in special in traficul urban. Sistemul ParkPilot cu senzori inglobati in bara din spate usureaza parcarea in spatii inguste si manevrarea in timpul parcarii. Noul Polo a fost de asemenea modernizat la interior. Materialele de calitate buna cu un design elegant si proaspat adauga nuante noi. Toate materialele folosite sunt de inalta calitate, asa cum va asteptati deja de la Volkswagen. Pe langa grafica redesenata a cadranelor de bord, sunt disponibile si noi tipuri de volane. Volanul imbracat in piele are un design modern, cu trei spite. Polo demonstreaza progrese si uz practic cu un alt detaliu de echipament disponibil in premiera. Un spatiu de depozitare a fost integrat in partea dreapta a plansei de bord, in apropierea instrumentelor si poate fi accesat prin urmare extrem de usor de catre sofer. Poate fi utilizat, de exemplu, pentru pastrarea tichetelor de parcare. Standardul inalt al modelului Polo este reflectat si de sistemul audio „RCD 200” disponibil care poate fi combinat cu patru sau opt difuzoare. Sistemul radio este echipat cu un CD player in format 2-DIN mare si se potriveste perfect ca forma si design cu plansa de bord. Sunt disponibile cinci motoare pe benzina cu puteri intre 55 CP si 100 CP si patru motoare TDI cu puteri intre 70 CP si 130 CP. Fie ca este vorba de un motor de baza deosebit de economic, un motor alternativ dinamic sau unul diesel economic ce dezvolta un cuplu mare – noul Polo dispune de motorul potrivit pentru toate necesitatile. Atunci cand vine vorba de motoarele diesel din ce in ce mai populare, Polo dispune de o gama moderna alcatuita exclusiv din grupuri motopropulsoare TDI ce folosesc tehnologia moderna cu injectoare pompa. Toate motoarele noului Polo indeplinesc norma de emisii Euro 4. Noul Polo vine cu doua noi motoare TDI. Gama de motoare diesel ce echipeaza Polo incepe cu un nou motor TDI in trei cilindri de 1.4 litri si 70CP si inlocuieste popularul 1.9 SDI. Un alt motor TDI de 1.4 litri in trei cilindri este disponibil pentru cei ce solicita o putere mai mare. Volkswagen ofera opt culori noi pentru caroseria lui Polo. Olympic Blue, Silver Bird, Fairway Green, Sunflower, Winter Red, Sunset Red, Shadow Blue si Tossa Blue nu sunt doar nume cu o rezonanta placuta, ci culori preferate ale clientilor europeni. Noul Polo dispune de o oferta senzationala de pret. In dotarea Attractive, clientul primeste gratuit varianta de caroserie in patru usi, culoarea metalizata sau pearleffect si ABS, pe langa CD-player, aer conditionat 'Climatic' si bandouri laterale in culoarea masinii. Pentru aniversarea celor 30 de ani Polo, orice linie de echipare a noului model are in oferta standard CD player.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.0713 :: 17.77MB