No SSO cookie

LANSARE: Noul Mercedes SLK

voteaza
(0/ 0)
LANSARE: Noul Mercedes SLK
Prezentari · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Noul Mercedes SLK: Eleganţă agresivă

 
 
[poza1s]Auto Rom, distribuitor general DaimlerChrysler AG al mărcii Mercedes-Benz în Romania, a lansat săptămâna trecută, noul model Mercedes SLK, cea de-a doua generaţie a uneia dintre cele mai atragătoare şi de succes maşini sport. Maşină de succes la nivel mondial - numai în România cred că aţi putut vedea sute de SLK - uri, chiar dacă această maşină nu este chiar pentru bugetul oricui - acest roadster de la Mercedes a reuşit să atingă de la lansarea sa, în 1996, vânzări de circa 308.000 de unităţi, fiind astfel cel mai bine vândută maşină din clasa sa la nivel mondial. [poza2s]Noul SLK se caracterizează printr-o dualitate specifică atât mărcii Mercedes, cât şi segmentului din care face parte maşina. Pe de o parte se remarcă eleganţa şi stilul, în vreme ce latura cealaltă este agresivă şi sportivă completează caracterul solid al maşinii. Cheia de bază a stilului este dată de partea frontală, mult mai incisivă faţă de vechea generală, ea dând întreaga notă a designului agresiv. Mai mult, se pare că design-ul lui SLK tinde să semene tot mai mult cu cel al maşinilor de Formula 1, menţinandu-şi astfel pozitia de lider in categoria masinilor sport. [poza3s]Pe de altă parte, aspectul este completat de sufletul maşinii, noul SLK având motorizări de excepţie, care dezvoltă 163 CP, 272 CP şi respectiv 360 CP, când vorbim de varianta AMG. În vreme ce varianta SLK 200 Kompressor nu se laudă decât cu 163 de CP, dar cu un consum mult mai mic faţă de varianta anterioară, modelul 350 dispune de un propulsor V6 de 272 CP ce urca prima 100 km/h in numai 5,6 sec, în varianta manuală sau chiar mai rapid, când este vorba de cea automată. Pentru cei care vor tot ce poate de un SLK se recomandă versiunea AMG, singurul V8 din clasa roadsterelor mici, care dispune de un motor de 360 CP şi 510 Nm ce poate trece de prima 100 km/h în numai 4,9 sec. [poza4s]Avantajele noului SLK ţin de natura tehnologiei. Airbag-urile frontale beneficiază de un sistem de deschidere în mai multe etape, iar modelul are de asemenea airbag-uri laterale pentru cap şi torace, precum şi centuri de siguranţă în două trepte, care nu permit rănirea şoferului la franarea brusca. Acoperisul Vario transforma roadster-ul intr-un coupe in doar 22 secunde, însă uneori plăcerea de a conduce fără capotă rămâne inegalabilă. La acest fapt contribuie esenţial sistemul AIRSCARF, adus în premieră de Mercedes - Benz. Acesta este un sistem de încalzire ce emite caldura în zona capului, gatului şi cefei.[poza5s] La simpla atingere a unui buton, AIRSCARF distribuie aer cald, chiar dacă masina este decapotată, SLK oferind satisfacţie pentru orice anotimp. Sistemul automat de reglare a temperaturii, farurile bi-xenon cu un unghi mai larg de luminare, COMAND APS-ul (cu sistem de navigare DVD), noua cutie de viteze automată cu 7 trepte 7G-TRONIC sunt doar cateva dintre dotările opţionale ce se gasesc pentru prima data pe SLK. SLK 200 Kompressor şi SLK 350 sunt dotate în standard cu cutie de viteza manuala cu 6 trepte (cu un traseu scurt şi sigur al schimbatorului, pentru o mai mare precizie). Noua clasa SLK vine din fabrica cu jante din aliaj usor de 16, 17 şi 18 inci. Alte dotări opţionale inovatoare sunt sistemele de aer condiţionat THERMATIC (standard pentru SLK 350) şi sistemul superluxos THERMOTRONIC, ce include şi senzori de poluare. Conform statisticilor APIA, în primul trimestru au fost vândute în Romania 764 de autovehicule Mercedes, din care 337 autoturisme, 89 de vehicule comerciale uşoare, restul fiind camioane.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1991 :: 22.09MB