No SSO cookie

LANSARE: Chevrolet Kalos

voteaza
(0/ 0)
LANSARE: Chevrolet Kalos
Prezentari · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Chevrolet Kalos: Design italian atractiv şi un bun raport calitate-preţ

 
 
[poza1s]Viitorii cumpărători ai compactului Chevrolet Kalos au acum la dispoziţie o variată gamă de modele: pe lângă modelul de 1,4 litri cu 61 kW/83 cp, care se bucură de mare popularitate oferta este completată de două motoare economice în patru cilindri : un motor de 1.2 cu 53 kW/72 cp şi unul de 1.4 16V cu 69 kW/94 cp. În plus, motorul cel mai puternic poate fi combinat cu o cutie de viteze automată. Pe lângă designul deosebit de atractiv realizat de către Italdesign, modelul Kalos oferă o excelentă utilizare a spaţiului şi un excelent raport calitate-preţ. Pe lângă modelul cu 5 uşi cu hayon introdus pe piaţă anul trecut, de la începutul anului 2003 varianta cu patru uşi şi compartiment separat pentru bagaje (hatchback) vine de la începutul anului 2003 în completarea gamei de modele din multe ţări. [poza2s]Datorită înălţimii deosebite, similare aproape cu cea a unei dubiţe (1,495 mm) şi a distanţei între axe, printre cele mai mari din cadrul clasei sale (2,480 mm), habitaclul luminos şi prietenos este foarte spaţios. Modelul Kalos dispune de centuri de siguranţă în trei puncte la toate cele 5 locuri – o caracteristică de protecţie care nu este încă considerată ca fiind „de la sine înţeleasă” în acest sector. Montarea unui scaun pentru copii pe bancheta din spate este „o joacă” datorită sistemului de ancorare Isofix exemplar de care dispune. Spătarul banchetei din spate poate fi rabatat în proporţie de 1/3 şi 2/3 la ambele tipuri de caroserie, ceea ce permite astfel şi transportul unor obiecte mai lungi, ca de pildă schiuri. [poza3s]Suspensiile moderne prevăzute la roţile noului model Kalos – cu lonjeroane McPherson individuale în partea din faţă şi bară de torsiune în partea din spate – împreună cu geometria sofisticată a şasiului cu o distanţă mare între roţi şi între axe asigură atât siguranţa în conducere cât şi confortul pasagerilor. Inginerii firmei GM Daewoo au proiectat şasiul special pentru condiţiile din Europa, testele în acest sens efectuându-se în cadrul poligonului de încercare MIRA (Motor Industry Research Association – Asociaţia pentru Cercetare în Domeniul Auto) din Marea Britanie. Dotarea standard cu sistem de direcţie cu acţionare electrică depinde de viteza dezvoltată de motor, combinând astfel o direcţie de mare precizie şi o foarte bună manevrabilitate. Dispunând de dotarea opţională cu sistem de frânare ABS cu 4 canale precum şi airbaguri pentru pasagerii din faţă şi părţile laterale, standardele de siguranţă, deja ridicate, pot fi îmbunătăţite într-o şi mai mare măsură. Pentru noul model Kalos, GM Daewoo asigură o garanţie de trei ani. [poza4s]Modelul de1.2 litri, cu care Kalos a fost lansat pe piaţă, este foarte economic atât din punct de vedere al achiziţionării cât şi al întreţinerii. Acest motor de cursă lungă generează exact 53 kW/72 cp la 5,400 rpm în baza capacităţii sale cilindrice de 1150 cm3, cu un moment de torsiune maxim de 104 Nm atins la 4,400 rpm. Acest model standard acoperă distanţa de 100 km cu un consum de numai 6.6 litri de combustibil (Ciclu combinat MVEG). Are o viteză maximă de 157 km/h şi accelerează de la zero la 100 km/ h în numai 13,7 secunde. Motorul de 1.2 litri este rezervat modelului cu 5 uşi cu hayon. [poza5s]Modelul 1.4 16V este o maşină tip sport cu motor pe benzină în patru cilindri şi o putere de 69 kW/94 cp, arbore cu came superior dual şi tehnologie cu patru supape. Spre deosebire de modelul de bază, este disponibil şi în varianta modernă cu transmisie automată cu patru viteze. Acest motor are o capacitate de 1,399 cm3 cu o cursă de 77.9 mm şi alezaj de 73.4 mm. Dispozitivul modern de producţie de energie este prevăzut cu un sistem de admisie cu comutator variabil care asigură un flux de aer foarte ridicat la viteze mici dezvoltate de motor, asigurând în acest fel şi un nivel ridicat al momentului de torsiune. Astfel, motorul în patru cilindri atinge un moment de torsiune maxim de 130 Nn la numai 3.400 rpm. [poza6s]Modelul Kalos 1.4 16V accelerează de la zero la 100 km/h în 11,1 secunde (transmisie automată: 11,9 s). Viteza sa maximă este de 176 km/h (automatic: 170 km/h). Consumul de carburant de numai 7,0 litri (automatic: 7,6 litri) benzină super fără plumb la suta de kilometri are un nivel foarte redus (Ciclu combinat MVEG). Ca şi celelalte motoare Kalos, motorul de 1,4 în 16 V corespunde normelor Euro 3 pentru emisii de gaze de eşapament.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1153 :: 17.77MB