Design-ul este dominat de farurile triunghiulare din care pornesc liniile de forta ale caroseriei ce brazdeaza intreaga masina creand umerii lati si pasajele musculoase ale rotilor. Noile jante de dimensiuni mari, incaltate cu pneuri 255/60 dau un plus de forta si prestanta masinii.
Plansa de bord a noului model debordeaza in dinamica si vibreaza in acorduri de coupe si limuzina. Este clar orientata catre sofer cu toate comutatoarele asezate in vecinatatea acestuia. Pentru a putea fi urmarite simultan si percepute cu usurinta, toate elementele functionale sunt plasate in motivul cercurilor concentrice in jurul scaunului soferului.
Scaunul soferului este dotat cu "Driver Seat Memory Profile System" care permite memorarea a trei setari specifice pentru scaun si oglinzile exterioare. Din punct de vedere functional, Kyron este cel mai spatios model din clasa sa, putand transporta 5 pasageri si echipament sportiv sau bagaje.
Puternic si sigur
Odata cu noul Kyron, Ssang-Yong lanseaza pe piata motorizarile XDi200 XVT, care dezvolta 141 CP si XDi 270.
Eficienta acestor motorizari este confirmata si de consumul mediu al acestor motoare, 8.7 litri si respectiv 9.5. La capitolul transmisii, este disponibila transmisia automata in 5 rapoarte T-Tronic. Aceasta cutie inteligenta memoreaza stilul de condus al soferului pentru a permite motorului sa functioneze mulat pe cerintele acestuia in conditii optime ale raportului consum/performante.
Pentru a proteja pasagerii pe toata durata calatoriei, inginerii coreeni au prevazut noul model cu frane pe discuri ventilate si un ESP imbunatatit, care include EBD si ABS, la care se adauga BAS, FTCS si ARP (Active Rollover Protection) sau HDC.
In ceea ce priveste securitatea pasiva, Kyron beneficiaza de structura de rezistenta solida, bare de absorbtie a fortei impactului in usi, doua airbag-uri fata sau cortine.
SUV electonic in slujba ta
In slujba pasagerilor sai, Kyron este dotat cu imobilizator electronic, buton de panica si "car finder lamp", sistem de martori luminosi care permit localizarea masinii intr-o parcare supra aglomerata.
Acestora li se adauga o serie de dotari menite sa sporeasca confortul la bord: stergatoare si faruri automate, oglinzi electrice incalzite, tetiere rabatabile electric sau oglinzi electro-magnetice.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
scris de Anonim 14 June 2008 22:06
ceea ce imi place este ca au supus masina unui face lift, in spacial la partea din spate, ceea ce o face mult mai atractiva. in ceea ce priveste interiorul sper ca au folosit la finisaje materiale mai bune calitativ.inca un lucru care trebuia schimbat este lista de obtionale si in special ceea ce tine de multimedia
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!