No SSO cookie

JEEP in anul 2001 - Calitate si excelenta timp de 60 de ani

voteaza
(0/ 0)
JEEP in anul 2001  - Calitate si excelenta timp de 60 de ani
Prezentari · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

 
 
La aproape 60 de ani de la construirea primului model, in prezent JEEP confera o gama sofisticata cu motorizari excelente si abilitate pe teren accidentat la care inventatorii primului prototip de tractiune 4x4 nici macar nu visau in anul 1941. Modelele Grand Cherokee 2001 reprezinta dezvoltarea culminanta a legendarei marci Jeep, combinind deosebita abilitate pe teren accidentat cu puterea exceptionala, usurinta in manevrare si un interior sofisticat si comod. Grand Cherokee reprezinta la ora actuala cel mai inalt nivel de motorizare si standarde de calitate din istoria Jeep - acesta este cel mai abil Jeep din toate timpurile. Grand Cherokee combina alegerea fie a motorului pe petrol PowerTech de 172 kW (220 bhp), 4.7-litri V8 16-valve SOHC , motorul pe petrol de sase cilindrii, 142 kW (190 bhp) 4.0l sau motorul Turbo Diesel de cinci cilindrii de 112 kW (140 bhp) 3.1-l. Este disponibil in cele doua variante de dotari standard : luxosul Limited si Laredo, mai sportiv. Si, ca noutate ce tine excusiv de domeniul tehnic, conceptul revolutionar de tractiune pe 4 toti Quadra. Acest sistem unic permite tractiunii 4x4 sa actioneze la capacitate maxima tot timpul, stabilind noi standarde in contolul tractiunii. Acest sistem consta in cutia de transfer Quadra Trac (tm) II a doua generatie care, in conditii normale de condus, transfera puterea de tractiune la rotile anterioare. Atunci cand se actioneaza o variatie de viteza din fata-spate, pe un teren denivelat, sensivitatea la viteza progresiva a sistemului Quadra-Trac transfera tractiunea intrerupta diferentiala(differential switches drive) catre axul care detine cea mai buna tractiune. Puterea este schimbata automat, intr-o fractiune de secunda, si, datorita presiunii hidraulice, aceasta se intampla in mod egal, in liniste si cu usurinta. In tandem cu cutia de transfer Quadra Trac(tm) II lucreaza o alta industrie - un sistem Jeep autentic - diferentialele Vari Lok(r), care sunt fixate atat pentru axa anterioara cat si cea posterioara. Folosind aceste diferentiale de transfer de senzitivitate de viteza pe fiecare ax, tractiunea este schimbata si intre rotile din dreapta si din stanga, in functie de cea care are cea mai mare aderenta in momentul respectiv. Aceasta permite conducatorului unui Grand Cherokee sa inainteze, char daca numai o singura roata are aderenta. Sistemul de Quadra Drive pe patru roti impune neindoielnic modelul Grand Cherokee de la Jeep ca leader mondial in piata automobilelor de teren de lux. In acelasi timp confera siguranta indiferent cat de luxos ar fi, amprenta marcii Jeep se mentine prin proiectarea unor autovehicule puternice, abile si durabile, cu o capacitate de tractiune pe patru roti autentica. Pentru anul 2001, versiunea V8 4.7-litri vine cu o noua dezvoltare a transmisiei automate in patru trepte 45 RFE (tractiune pe patru roti , Fully Electronic), prin care se asigura o a doua viteza pentru modul economic pe autostrada si zgomot redus al motorului la viteze inalte. Un nou sistem hidraulic de racire pentru o mai buna economie de combustibil reduce de aemenea producerea de substante poluante. "Cherokee confera stil calsic, manevrare usoara si reconfortanta si renumele de leader in piata autovehiculelor de teren, marca Jeep devenind de-a lungul timpului una dintre cele mai cunoscute si mai apreciate din intreaga lume. Aceste ultime doua imbunatatiri aduse la Cherokee confera clientilor nostri o si mai mare pretuire si satisfactie, ele reprezentand inca doua zone de interes care au conferit modelului Cherokee - si marcii Jeep - un succes legendar de-a lungul anilor.", afirma dl. Steven Landry, Presedintele Companiei Chrysler Jeep pe Europa.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1914 :: 22.15MB