No SSO cookie

Infiniti FX - Mai puternic, mai rafinat

voteaza
(0/ 0)
Infiniti FX - Mai puternic, mai rafinat
Prezentari · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Noua generatie Infiniti FX reprezinta combinatia ideala intre sportivitate si utilitate oferind putere, rafinament si euforie la volan.

 
 
Vom parcurge in continuare principalele caracteristici ale noului model FX de la Infiniti: Design exterior Noua generatie continua aerul deja consacrat care a facut vechea masina sa iasa din evidenta din marea de crossover-uri disponibile pe piata. Astfel se pot remarca sasiul lat, capota lunga si centrul jos de greutate. Ca elemente noi au fost adaugate gaurile de ventilatie din spatele rotilor fata. La fel ca si orice alt element de pe FX, si aceste gauri nu au fost adaugate doar pentru design ci si pentru functionalitate. Ele permit aerului sa racoreasca compartimentul motorului si partile laterale ale masinii imbunatatind in acelasi timp si stabilitatea la viteze mari. Sasiul a fost latit cu aproximativ 3.5 cm, rotile frontale au fost mutate mai in fata si in afara, conferind astfel masinii un aer mai agresiv. Aerul agresiv se regaseste si in infatisarea partii frontale a masinii, care a fost rafinata de inginerii Infiniti si ale carei principale caracteristici sunt grila, lampile de ceata, si proiectoarele bi-xenon High Intensity Discharge. Noua Infiniti FX foloseste vopseaua Scratch Shield, o vopsea speciala care se pare ca se poate "vindeca" singura de zgarieturile superficiale, in doar 7 zile. Daca in ceea ce priveste caroseria designerii si-au dat toata silinta, nici inginerii nu s-au lasat mai prejos asa ca scheletul pe care e construita masina e de inalta clasa. FX utilizeaza platforma rigida folosita si la G Sedan, G Coupe si M Sedan. Platforma este renumita pentru agilitatea exceptionala de care a dat dovada la celelalte modele. Design interior Interiorul noii generatii FX a fost creat astfel incat sa ofere soferului un nivel foarte inalt de comfort dar asta nu inseamna ca pasagerii au fost in vreun fel neglijati. Scaunul soferului, tapisat cu piele, ofera 10 directii de ajustare si pe langa aceasta, optiunea de a se alege suport lombar gonflabil, in timp ce scaunul pasagerului din fata beneficiaza de reglaj in 8 directii. Ambele au fost echipate cu un sistem de climatizare mai eficient si mai silentios, pentru comfort maxim in orice anotimp. Interiorul de inalta tehnologie include panoul de instrumente caracteristic Infiniti si ceasuri fluorescente alb/violet. Este disponibil de aceasta data sistemul Automatic Driving Position System, sistem care se ocupa de pozitionarea corecta a scaunului, volanului si oglinzilor retrovizoare. Astfel, soferul isi poate schimba pozitia scaunului si restul echipamentelor se vor muta automat pastrandu-se aceleasi unghiuri. Un alt sistem interesant este Advanced Climate Control System(ACCS) care, folosind PlasmaclusterÔ ionizer, neutralizeaza alergenii din aer. Acesta emite o concentratie scazuta de ioni pozitivi si negativi care se ataseaza particulelor straine si apoi le anihileaza nepermitandu-le sa patrunda in plamanii pasagerilor. In ceea ce priveste acustica, masina vine echipata cu un sistem de ultima generatie Bose. Cele 11 difuzoare acompaniate de un player AM/FM/6CD vor tine cu siguranta in priza pasagerii. Performanta Performanta a fost intotdeauna atributul in jurul caruia s-a invartit Infiniti FX si nici de aceasta data, masina nu s-a indepartat de traditie. Noul Infiniti FX50 va fi echipat cu un bolid V8 de 5.0L care va dezvolta 390CP si un cuplu de 369Nm. Pe langa performantele crescute, noul motor se lauda si cu un consum mai bun fata de vechiul 4.5L V8. O alta varianta de motorizare va fi 3.5L DOHC 24-valve V6, disponibil pentru FX35. V6-le va beneficia de un blocmotor din aluminiu si un sistem electronic de control al aceleratiei. Motorul va dezvolta 303CP si 262Nm. Ca si fratele mai mare, si la acest motor a fost avut in vedere consumul de combustibil care trebuie sa se mentina in limite rezonabile. In ceea ce priveste transimisia, o singura optiune va fi disponibila pentru gama FX, si anume o cutie automatica in 7 trepte, prima de acest tip echipata pe un vehicul Infiniti. Padelele din alumiuniu vor permite soferului sa schimbe vitezele de unul singur in cazul in care ar vrea sa comute pe modul manual. Siguranta Noul FX include o suita de sisteme inteligente de siguranta. Intelligent Brake Assist(IBA) utilizeaza o raza laser care scaneaza soseaua pentru a depista obstacolele care ar putea intra in coliziune cu masina. Distance Control Assist(DCA) este un sistem care intra in functiune in conditii de trafic aglomerat, si masoara in mod constant distanta fata de masina din fata. Astfel, daca soferul se apropie prea mult, sistemul pune automat frana evitand astfel micile tamponari care sunt frecvente in conditiile de aglomerari urbane. Lande Departure Prevention(LDP) atentioneaza auditiv soferul in cazul in care este in pericol sa iasa de pe carosabil si in acelasi timp reduce viteza masinii. Around View Monitor, instalat prima data pe Infiniti EX35 realizeaza o harta a zonei din jurul masinii si dirijeaza soferul in cazul parcarilor mai dificile. In ceea ce priveste sistemele clasice de siguranta FX se bucura de Adanced Air Bag System(AABS), airbaguri in doua straturi pentru sofer si pasagerul din fata, senzor pentru centurile de siguranta, airbag in plafon si airbaguri laterale. In concluzie, desi mult mai multe ar putea fi spuse, putem declara fara indoiala ca Infiniti ne-au intrecut asteptarile de aceasta data si ca nu merita sa stricam cu totul surpriza!

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.0866 :: 17.79MB