No SSO cookie

Henri Magne isi pierde viata intr-un tragic accident

voteaza
(0/ 0)
Henri Magne isi pierde viata intr-un tragic accident
Prezentari · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

• Echipa Mitsubishi s-a retras din raliu

 
 
[poza1s] OUARZAZATE (Maroc) - Echipa Repsol Mitsubishi Ralliart a retras echipajul Stephane Peterhansel / Jean-Paul Cottret din Raliul Marocului in semn de respect fata de coechipierul lor Henri Magne, care si-a pierdut viata intr-un accident tragic petrecut pe ultima proba speciala. Desi se afla in pozitia de lider la momentul trecerii liniei de sosire in ultima speciala, Peterhansel n-a mai putut sa-si savureze victoria, directorul Dominique Serieys luand decizia de a retrage echipajul inaintea controlului orar de la sosire. Henri Magne, invingator in Raliul Marocului in 2000, 2001 si 2002, se afla alaturi de Joan Roma in momentul accidentului petrecut cu putin inainte de intrarea in punctul de asistenta. Masina s-a ciocnit de un perete, Henri Magne pierzandu-si viata in urma impactului. Nani Roma a scapat nevatamat in urma accidentului. Opriti pentru a acorda asistenta necesara, Hiroshi Masuoka si Pascal Maimon nu si-au mai continuat cursa. “Timp de 25 de ani Mitsubishi s-a dovedit o echipa de succes in acest sport, fara sa aiba nici un incident de acest fel”, a declarat Dominique Serieys. “Astazi, in mod tragic, Henri a fost ocolit de sansa. In numele Mitsubishi Motors Corporation si al echipei MMSP, vreau sa-mi exprim condoleantele mele fata de familia lui Henri. A fost un prieten adevarat si un coleg exemplar. Avea zambetul pe buze si era mereu amabil. Am lucrat alaturi de el si in perioada in care am fost copilot. Henri a fost un profesionist in adevaratul sens al cuvantului. Un gand bun si pentru Nani, care a avut o zi neagra. Stiu ca nu-i va fi usor sa treaca peste acest moment.” HENRI MAGNE Henri Magne s-a nascut in Franta in martie 1953. A debutat in Raliul Dakar in 1982 si a terminat pe locul 21 in clasamentu general si pe prima pozitie in categoria diesel. In 1985 a evoluat intr-un camion de asistenta al echipei Mitsubishi si a terminat pe locul noua in aceasta categorie. A urmat o ascensiune rapida, astfel incat in 1988 termina Dakar-ul pe locul secund, evoluand ca si copilot al japonezului Kenjiro Shinozuka. Alaturi de Shinozuka castiga primul sau Dakar in 1997, pentru ca in 2000 sa repete performanta impreuna cu Jean-Louis Schlesser intr-o editie desfasurata pe traseul Paris-Dakar-Cairo. In 2003 s-a clasat pe pozitia a patra alaturi de Carlos Sousa, pentru ca in anul imediat urmator sa repete rezultatul impreuna cu Luc Alphand. Alaturi de Sousa a castigat in 2003 Cupa Mondiala Cross Country si in 2004 European Baja Cup. Dupa o prezenta in Desert Challenge 2004 alaturi de Andrea Mayer, trece alaturi de Joan Roma, prima competitie a celor doi fiind Baja Qatar 2004, in care au terminat pe locul secund. Echipajul s-a impus in Baja Spania Aragon 2005 si au semnat un excelent loc trei in Raliul Dakar 2006, plus alte doua locuri secunde in Raliul Patagonia Atacama si Transiberico Rally. In urma sa ramane sotia Lucette si cei doi copii adoptati. MMSP isi exprima sincere condoleante fata de intreaga familie a lui Henri Magne.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Dacia Sandero Stepway

    Dacia Sandero Stepway

    În puține cuvinte Sandero Stepway poate fi caracterizat ca o mașină perfectă pentru cei nepretențioși, relativ robustă și fiabilă, care beneficiază de un aspect veritabil de crossover, această transformare a modelului supermini Sandero fiind realizată cu succes.

  • Mazda MX-5 Revolution MT6

    Mazda MX-5 Revolution MT6

    MX-5 vă captivează încă din primele secunde de condus și vă face să treceți peste orice considerent logic sau practic legat de ce anume v-ați dori de la un automobil

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1182 :: 18.66MB