No SSO cookie

Drive test Picant(o)

voteaza
(0/ 0)
Drive test Picant(o)
Prezentari · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

KIA PICANTO - un condiment eficace pentru supa zilnică

 
 
[poza1s]Segmentul de piaţa al miniautomobilelor a devenit mult mai intereseant pentru piaţa românească din ultima perioadă. Dacă în urmă cu câţiva ani, românii preferau o maşină la mâna a doua, acum o bună parte dintre cei care au bani pentru o maşină rulată preferă să cumpere una nouă, la acelaşi preţ. În aceste condiţii, în intervalul de preţ 5.000-10.000 de euro, oferta de preţ s-a îmbunătăţit mult în ultima vreme. Este drept, în acest segment, oferta maşinilor fabricate autohton este de departe cea mai apreciată de cumpărători, insă există totuşi un procent însemnat de clienţi care preferă o maşină de import, considerată mai fiabilă şi mai performantă şi de ce nu, chiar şi mai aspectuoasă. [poza2s]KIA PICANTO este pentru acest gen de oameni o maşină care să satisfacă un anumit set de pretenţii, graţie calităţilor pe care le aduce cu sine. Destinată mai mult tinerilor sau persoanelor care iubesc un stil proaspăt, uşor nonconformist, PICANTO poate fi o bună alegere ca mijloc de deplasare în aglomeraţia urbană, dar şi o soluţie de picnic şi vacanţe pe distanţe medii. Atuurile principale ale modelului sunt preţul, performanţa la nivelul clasei şi designul fresh, atrăgător. La acestea se adaugă o dinamicitate proporţională cu puterea motorului, spaţiu relativ suficient pentru 4 persoane şi nu în ultimul rând, simtul practic, idee care de altfel intra în pachetul de bază al maşinii. [poza3s]Este drept, PICANTO nu se vrea o maşină de lux, cum nu se vrea nici o maşină sport. Atuul ei principal, in ceea ce priveste comportamentul pe sosea este agilitatea si manevrabilitatea sa in spatii inguste, in inghesuiala din oras. Chiar dacă motorul de 1.1 litri de 65CP nu este la nivelul oferit de unele modele concurente, totusi masina este suficient de puternică pentru a face faţă atât în oraş cât şi în afara. Pentru oraş, PICANTO se potriveşte perfect cu aglomeraţia, însă datorită suspensiilor relativ rigide, este contraindicat să alegi trasee cu piatra cubica sau denivelări accentuate. La drum lung, este de asemenea destul de riscant să forţezi motorul către viteza limită, de 154 km/oră, fiindcă şi zgomotul motorului devine agasant, iar siguranţa scade la limite inferioare. [poza4s]Nu neg însă faptul că pentru trasee medii, la viteze in limitele impuse, această maşină este suficientă, şi aduce în plus un consum mixt sub 5 litri/100 km, ceea ce reprezintă o performanţă de invidiat pentru concurenţă. Dacă tot am spus de calităţi, merită să amintim aici de câteva dintre lucrurile pe care ne-au bucurat la această maşină. Spre exemplu, la bord, avem afişaj electronic şi avertizoare luminoase pentru deschiderea uşilor sau a portbagajului. Apoi, avem un grad relativ bun de versatilitate a interiorului, gândit cu scaune şi banchetă rabatabile, în spate cu grad de fracţionare 60:40 şi complet rabatabilă. Chiar dacă portbagajul este mic, de numai 157 litri, totuşi producătorii au gândit în interior mai multe spaţii de depozitare, cel mai util dintre esle fiind cel pentru telefon, sub sistemul audio, care este opţional. [poza5s]Chiar dacă maşinile de dimensiuni mici sunt de obicei privite ca nesigure, totuşi pentru PICANTO, KIA a gandit un sistem de 4 airbag-uri, ABS cu EBD, servodirecţie, centuri de siguranţă cu prindere în 3 puncte, sistem de frânare pe discuri pentru toate cele 4 roţi, la care se adaugă caroseria cu indice de deformare controlată. Dacă ne gândim că putem achiziţiona o astfel de maşină la un preţ CIP de 7.244 de euro, atunci suntem siguri că noua KIA PICANTO este o maşină care are multe de oferit în clasa sa. Rămâne de văzut însă cât de mult se va strădui importatorul, KIA ROM AUTO, să promoveze acest model şi să aducă în prim plan oferte atrăgătoare de finaţare, astfel încât taxele vamale de 30% să nu constituie un handicap pentru această maşină de fabricaţie sud-coreeană.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.0801 :: 17.85MB