No SSO cookie

Drive test Picant(o)

voteaza
(0/ 0)
Drive test Picant(o)
Prezentari · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

KIA PICANTO - un condiment eficace pentru supa zilnică

 
 
[poza1s]Segmentul de piaţa al miniautomobilelor a devenit mult mai intereseant pentru piaţa românească din ultima perioadă. Dacă în urmă cu câţiva ani, românii preferau o maşină la mâna a doua, acum o bună parte dintre cei care au bani pentru o maşină rulată preferă să cumpere una nouă, la acelaşi preţ. În aceste condiţii, în intervalul de preţ 5.000-10.000 de euro, oferta de preţ s-a îmbunătăţit mult în ultima vreme. Este drept, în acest segment, oferta maşinilor fabricate autohton este de departe cea mai apreciată de cumpărători, insă există totuşi un procent însemnat de clienţi care preferă o maşină de import, considerată mai fiabilă şi mai performantă şi de ce nu, chiar şi mai aspectuoasă. [poza2s]KIA PICANTO este pentru acest gen de oameni o maşină care să satisfacă un anumit set de pretenţii, graţie calităţilor pe care le aduce cu sine. Destinată mai mult tinerilor sau persoanelor care iubesc un stil proaspăt, uşor nonconformist, PICANTO poate fi o bună alegere ca mijloc de deplasare în aglomeraţia urbană, dar şi o soluţie de picnic şi vacanţe pe distanţe medii. Atuurile principale ale modelului sunt preţul, performanţa la nivelul clasei şi designul fresh, atrăgător. La acestea se adaugă o dinamicitate proporţională cu puterea motorului, spaţiu relativ suficient pentru 4 persoane şi nu în ultimul rând, simtul practic, idee care de altfel intra în pachetul de bază al maşinii. [poza3s]Este drept, PICANTO nu se vrea o maşină de lux, cum nu se vrea nici o maşină sport. Atuul ei principal, in ceea ce priveste comportamentul pe sosea este agilitatea si manevrabilitatea sa in spatii inguste, in inghesuiala din oras. Chiar dacă motorul de 1.1 litri de 65CP nu este la nivelul oferit de unele modele concurente, totusi masina este suficient de puternică pentru a face faţă atât în oraş cât şi în afara. Pentru oraş, PICANTO se potriveşte perfect cu aglomeraţia, însă datorită suspensiilor relativ rigide, este contraindicat să alegi trasee cu piatra cubica sau denivelări accentuate. La drum lung, este de asemenea destul de riscant să forţezi motorul către viteza limită, de 154 km/oră, fiindcă şi zgomotul motorului devine agasant, iar siguranţa scade la limite inferioare. [poza4s]Nu neg însă faptul că pentru trasee medii, la viteze in limitele impuse, această maşină este suficientă, şi aduce în plus un consum mixt sub 5 litri/100 km, ceea ce reprezintă o performanţă de invidiat pentru concurenţă. Dacă tot am spus de calităţi, merită să amintim aici de câteva dintre lucrurile pe care ne-au bucurat la această maşină. Spre exemplu, la bord, avem afişaj electronic şi avertizoare luminoase pentru deschiderea uşilor sau a portbagajului. Apoi, avem un grad relativ bun de versatilitate a interiorului, gândit cu scaune şi banchetă rabatabile, în spate cu grad de fracţionare 60:40 şi complet rabatabilă. Chiar dacă portbagajul este mic, de numai 157 litri, totuşi producătorii au gândit în interior mai multe spaţii de depozitare, cel mai util dintre esle fiind cel pentru telefon, sub sistemul audio, care este opţional. [poza5s]Chiar dacă maşinile de dimensiuni mici sunt de obicei privite ca nesigure, totuşi pentru PICANTO, KIA a gandit un sistem de 4 airbag-uri, ABS cu EBD, servodirecţie, centuri de siguranţă cu prindere în 3 puncte, sistem de frânare pe discuri pentru toate cele 4 roţi, la care se adaugă caroseria cu indice de deformare controlată. Dacă ne gândim că putem achiziţiona o astfel de maşină la un preţ CIP de 7.244 de euro, atunci suntem siguri că noua KIA PICANTO este o maşină care are multe de oferit în clasa sa. Rămâne de văzut însă cât de mult se va strădui importatorul, KIA ROM AUTO, să promoveze acest model şi să aducă în prim plan oferte atrăgătoare de finaţare, astfel încât taxele vamale de 30% să nu constituie un handicap pentru această maşină de fabricaţie sud-coreeană.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Corsa 1.0 TURBO ECOTEC MT6

    Opel Corsa 1.0 TURBO ECOTEC MT6

    Oferind un raport calitate-preț excelent, Opel Corsa este un model practic și accesibil, cu un interior plăcut și cu o poziție dominantă pe lista scurtă a viitorilor cumpărători care aleg segmentul B.

  • Renault Megane GT TCe 205 AT7

    Renault Megane GT TCe 205 AT7

    Un motor turbo pe benzină cu 205 CP, cutie de viteze în 7 trepte și dublu ambreiaj, padele și Launch Control, interior expresiv și sportiv cu tapițerie Alcantara și scaune sport, sistem de direcție pentru roțile din spate pentru a reduce subvirarea, alături de un preț de pornire de 22.100 Euro inclusiv TVA, pot fi secretele succesului în această nișă tot mai competitivă a hot hatch-urilor.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.4191 :: 17.85MB