No SSO cookie

BDT te invita sa iubesti Mazda

voteaza
(0/ 0)
BDT te invita sa iubesti Mazda
Prezentari · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Business Development Team, unul dintre cei mai importanti dealeri Ford si Mazda din Romania, lanseaza o campanie de promovare a marcii Mazda.

 
 
Automobilele Mazda, construite in spiritul elegantei sportive, au castigat foarte multe premii internationale si ocupa an de an locuri fruntase in cifrele de vanzari la nivel mondial. De curand, la inceputul lui 2006, revista germana AutoBild (revista auto cu cel mai mare tiraj din Europa) a clasat Mazda pe primul loc (din 24 cele mai importante marci auto) din punct de vedere al calitatii si al satisfactiei clientilor in topul pe care il realizeaza annual. BDT considera ca este momentul ca Mazda sa ocupe locul pe care il merita si in Romania. Clientii au inceput sa isi formeze gusturile, iar targetul pe care il vizeaza - persoane sofisticate, care vor sa se diferentieze de ceilalti prin imbracaminte, stil de viata etc. - au nevoie sa isi exprime aceasta atitudine si prin masina pe care o conduc. Filosofia Mazda este de a construi masini care sa iti placa sa le conduci - masini care sa entuziasmeze dar sa fie in acelasi timp accesibile. In acest spirit, BDT propune un sistem de Buy Back unic in Romania - orice autoturism, indiferent de marca sau an de fabricatie, poate fi preluat de echipa BDT, constituind astfel avansul pentru o masina Mazda noua. Mazda in cifre La inceputul lui 2006, pentru al doilea an consecutiv, Auto Bild (revista auto cu cel mai mare tiraj din Europa) a clasat Mazda pe primul loc din punct de vedere al calitatii. Acesta este rezultatul clasamentului anual efectuat pentru cele mai cunoscute 24 de marci, in cel mai recent numar al editiei din Germania. In fiecare an Auto Bild testeaza automobilele dupa urmatoarele criterii: Calitate, Servicii, Satisfactia Clientilor. In total sunt sapte categorii care stabilesc verdictul. De exemplu: test de anduranta de 100.000 km, inspectii tehnice, numarul de rechemari in service pentru defecte de productie, garantia si locul ocupat in preferintele cumparatorilor de masini. Excelenta pozitie ocupata de Mazda in acest raport de calitate se bazeaza pe o judecata impartiala si obiectiva. Mazda a avut performante foarte bune la toate categoriile si in special la categoriile Calitate Tehnica si Satisfactia Clientilor. [poza1s]Mazda3 a acumulat 47 de premii Internationale in numai 2 ani [poza2s] Mazda 6 a castigat peste 110 premii (globale) [poza3s] MazdaMX 5 este eel mai bine vandut roadster din toate timpurile si a castigat peste 100 de premii. Mazda - spiritul zoom-zoom Filosofia Mazda este de a construi masini care sa iti placa sa le conduci - masini care sa entuziasmeze dar sa fie in acelasi timp accesibile. Zoom-Zoom este noua indentitate a marcii Mazda, introdusa in 1998, odata cu noua strategie de management a marcii - iar sloganul a preluat sunetele pe care le scot copiii cand imita motorul unei masini. Noul concept Mazda exprima bucuria omului matur de a retrai jocurile copilariei, la volanul unui model Mazda. Zoom-Zoom inseamna libertatea de miscare si placerea elegantei sportive. Zoom-Zoom inseamna bucuria de a trai liber, fara griji si prejudecati, asa cum se simte doar in copilarie. Acest concept sta la baza noilor modele pe care Mazda le ofera acum pasionatilor sofatului. Aceste masini au puterea de a te entuziasma odata aflat la bordul lor si, mai presus de toate, sunt extraordinar de placute la condus. Fie ca e vorba de MX-5 (cel mai vandut roadster din toate timpurile), de RX8 (castigator pentru a treia oara consecutiv al titlului Cel mai bun coupe - oferit de revista britanica What Car?) sau de Mazda 3 (castigatoare a 47 de premii Internationale in numai 2ani) - toate modelele Mazda sunt construite pentru bucuria soferilor si a trecatorilor.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.0526 :: 17.77MB