No SSO cookie

AVAMPREMIERA: Ferrari 612 Scaglietti

voteaza
(0/ 0)
AVAMPREMIERA: Ferrari 612 Scaglietti
Prezentari · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Un căluţ cu sufletul unei întregi herghelii: Ferrari 612 Scaglietti

 
 
[poza1s]Începând din primăvara viitoare, Ferrari va lansa pe piaţă un nou model, denumit 612 Scaglietti, o premieră pentru echipa de ingineri a "Căluţului Cabrat" care aduce primul model în 12 cilindri cu şasiul şi caroseria fabricate în întregime din aluminiu. Denumită după carosierul team-ului Ferrari din anii '50 - '60, Sergio Scaglietti, şi după tipul de aluminiu 612 folosit, maşina are o lungime de 4,9-metri şi dispune de spaţiu suficient pentru patru persoane adulte. [poza2s]Noua tehnologie adoptată de constructorii italieni majorează cu 60% structura de rezistenţă a caroseriei, în plus greutatea vehiculului scade cu circa 60 de kilograme faţă de cea a modelului 456M GTA, în ciuda dimensiunilor mai mari. 612 Scaglietti are motorul montat în spatele axului frontal, diferenţialul cutiei de viteze situîndu-se în spate, ceea ce asigură un balans ideal, cu o distribuţie excelentă a greutăţii (46% în faţă şi 54% în spate). În acest mod, centrul de greutate al vehculului se află mai aproape de sol, sporind dinamica maşinii şi asigurând o stabilitate ridicată. [poza3s]Performanţele şi manevrabilitatea sunt asigurate de dinamicitatea generală a maşinii. La acest status contribuie un nou sistem de control al tracţiunii şi stabilităţii, evidenţiat în premieră de Ferrari. În plus, terenul de rulare este asigurat de roţi frontale de 18 inci şi roţi spate de 19 inci. Motorul 612 are o capacitate de 5.748 centimetri cubi, 12 cilindri în V la unghi de 65°, cu 48 de valve, asigurând 540CP la 7.250 rot/min şi un cuplu maxim de 588 Nm. În virtutea acestor caracteristici, se aşteaptă ca acest model Ferrari să atingă 100 km/oră în 4,2 secunde şi o viteză maximă de 315 km/oră. [poza4s]Toate modelele Ferrari 612 vor fi echipate cu o cutie de viteze mecanică, în opţiune existând cuplarea manuală sau secvenţială a vitezelor, ca la maşinile de Formula 1. Design-ul modelului aparţine Pininfarina, ceea ce conferă dinamism şi eleganţă. Mai mult, denumirea Scaglietti evocă personalitatea cunoscutului carosier Ferrari, care în urmă cu aproximativ 40 de ani, crea faimosul Ferrari 375 MM. Scaglietti a adus pe piaţă, la acea vreme, la cererea regizorului Roberto Rosselini, modelul 375 MM, întrucât acesta îşi dorea un cadou deosebit pentru soţia sa, actriţa Ingrid Bergman. De altfel, 612 "împrumută" puţin din aerul acelui model. [poza5s]Cu un ampatament mai mare decât al fratelui 456M, noul 612 va oferii confortul unei limuzine şi va satisface toate pretenţiile cârcotaşilor în materie de lux. Bordul adoptă o nouă ergonomie, în care instrumentele de bord îşi găsesc o parte a comenzilor de bord pe volan, cu climat interior dual şi o nouă generaţie de sistem audio, special adaptat ca acustică la caroseria de aluminiu. Aproape toate caracteristicilor privind spaţiul interior indică un confort mai ridicat al acestui model faţă de mai bătrânul 456M. Preţul nu a fost deocamdată anunţat, dar el va fi cunoscut cu siguranţă în martie anul viitor, când va avea loc lansarea oficială a modelului în Europa.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.0912 :: 17.77MB