No SSO cookie

Automobile Bavaria leader la vanzari in 2005 pe segmentul premium

voteaza
(0/ 0)
Automobile Bavaria leader la vanzari in 2005 pe segmentul premium
Prezentari · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Vanzarile grupului BMW in Romania au crescut in 2005 cu 40,25%, comercializandu-se 1.474 unitati fata de 1.051 unitati in 2004.

 
 
[poza1s] Structura pe marci este urmatoarea: automobilele BMW au inregistrat o crestere de 39,72%. Au fost vandute 1.386 automobile fata de 992 in 2004. In ceea ce priveste MINI cresterea este de 47,46 %, reprezentand 87 unitati comercializate fata de 59 unitati in 2004. Motocicletele BMW au inregistrat o crestere de 104,2% fata de aceeasi perioada a anului trecut, comercializandu-se 49 de unitati fata de 24 unitati in 2004. De asemenea a fost vandut un automobil Rolls Royce Phantom. Modelul cu cel mai mare succes in tara noastra este BMW X3, in 2005 au fost livrate clientilor 353 de masini fata de 251 unitati in 2004. [poza2s] Datorita rezultatelor deosebite, Automobile Bavaria a devenit leader de piata in segmentul premium, depasind ca volum de vanzari principalii competitori, Audi si Mercedes. Michael Schmidt, director general la Automobile Bavaria a declarat: “Suntem foarte multumiti de rezultatele anului 2005. Succesul BMW se bazeaza pe cresterea pietei auto din Romania si in special pe consolidarea pozitiei BMW in segmentul premium. Principalele noastre obiective din 2005: de a pastra trend-ul ascendent al vanzarilor si de a deveni leaderi de piata in segmental premium au fost indeplinite. De asemenea noile modele lansate, BMW Seria 1, BMW Seria 3 si BMW Seria 7 s-au impus in preferintele cumparatorilor. Trebuie sa mentionez in mod deosebit succesul de care se bucura in continuare modelul BMW X5, care dupa sase ani de la lansare, isi apara cu success pozitia in fata competitorilor. Un rol deosebit de important l-a avut politica de vanzari adaptata la cerintele specifice pietei , in special introducerea sistemului buy – back si lansarea vanzarilor second hand. Pentru anul 2006, ne-am propus o crestere a volumului de vanzari cu 20%. Perspectivele Automobile Bavaria constau in consolidarea si pastrarea pozitiei de leader pe segmentul premium, dezvoltarea retelei de distributie si o imbunatatire permanenta a serviciilor aftersales oferite clientilor nostri”. BMW Group a inregistrat o crestere a vanzarilor de 9,9% in 2005 Toate modelele au depasit vanzarile inregistrate anul trecut MINI a vandut pentru prima data peste 200.000 de unitati Detroit/München: BMW Group a inregistrat o crestere a vanzarilor de 9,9% in 2005. Au fost livrate 1.328.000 automobile in intrega lume fata de 1.208.700 unitati in 2004. Brend-ul BMW a inregistrat vanzari de 1.023.600 unitati, cresterea fiind de 10,1%. MINI a avut vanzari de 200.400 unitati comparativ cu 184.400 unitati in 2004. Astfel marca MINI a crescut cu 8,7%. Cu 796 Phantoms livrate clientilor, Rolls-Royce a depasit usor anul 2004 (792). Helmut Panke, presedintele Consiliului de Administratie al BMW AG, a declarat in cadrul unei conferite de presa la North American International Auto Show (NASIS):„Ne asteptam ca BMW Group sa-si pastreze trandul ascendent si in anul 2006. Scopul nostru pentru 2006 este sa crestem volumul vanzarilor si sa atingem un nou varf al lor”. Cifrele prezentate mai sus au au plasat Grupul BMW pe primul loc fiind cel mai de succes producator de automobile din segmentul premium. Compania a avut o crestere mai mare decat piata auto ca intreg si decat competitorii sai directi. Un lucru important de subliniat este faptul ca modelele principale din Seria 3, 5 si 7 sunt leaderi de piata la volumul vanzarilor fiecare pe segmentul sau pe tot mapamondul. Unul din factorii principali care au determinat aceste cresteri spectaculoase este noul BMW Seria 3. Cu 229.900 masini vandute de la lansarea pe piata din martie 2005, noul Seria 3 are o cota de 17% din totalul vanzarilor Grupului BMW de anul trecut. BMW Seria 5 a comercializat 228.400 unitati in 2005. Pe segmentul de lux, BMW este leader de piata astfel anul trecut s-au comercializat 50.100 BMW Seria 7, inregistrand o crestere de 5.0% comparativ cu 2004 cand a vandut 47.700 unitati. BMW X3 a inregistrat un record de vanzari fata de anii trecuti, cresterea fiind de 10% de la 92.250 unitati in 2004 la 110.700 unitati in 2005. In acelasi timp modelul mai mare BMW X5, care se afla in al saselea an de la lansarea pe piata din decembrie 1999, a avut vanzari de 101.500 unitati. Anul 2005 a fost primul an de cand si-a facut aparitia pe piata BMW Seria 1. Compania a intrat cu acest model in clasa compacta unde piata este dominata de producatori care au un volum mare al vanzarilor . In aceste conditii totusi s-a inregistrat o cerere considerabila pentru acest produs premium concretizata in 149.500 masini vandute. BMW Seria 6 a inregistrat o crestere de 10.9% cu 23.340 unitati vandute fata de 21.040 in 2004. In anul luat in considerare, BMW Z4 Roadster a fost livrat la 28.900 clienti. Cand vine vorba de cele mai mari vanzari inregistrate, SUA ramane in top in 2005 cu 307.000 BMW masini vandute fata de 296.100 in 2004. SUA este urmata de Germania, cu un total de 295.900 masini comercializate fata de 283.600 in aceeasi perioada. Dupa aceea urmeaza Marea Britanie (inclusiv Irlanda) cu 162.550 masini livrate comparativ cu 150.900 unitati in 2004. Italia a inregistrat o crestere de 17%, comercializand 90.300 unitati fata de 77.200 in aceeasi perioada. Japonia a vandut 58.800 masini fata de 51.800 in 2004, inregistrand o crestere de 13,5%. 2005 a fost si anul de top pentru motocicletele BMW, cu vanzari de 97.500 unitati inregistrandu-se o crestere de 5,6% fata de 2004 cand s-au comercializat 92.300 unitati.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.0842 :: 17.77MB