No SSO cookie

Astra Sedan cu patru usi elegant si spatios pentru pietele in ascensiune

voteaza
(0/ 0)
Astra Sedan cu patru usi elegant si spatios pentru pietele in ascensiune
Prezentari · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Europa Centrala si de Est: un nou design al caroseriei pentru gama de succes Astra

 
 
Prin noul model elegant Astra sedan cu patru usi, prezentat in premiera la Salonul Auto de la Bucuresti, Opel isi extinde cea mai bine vanduta gama de autovehicule, Astra, la sapte modele. Noul model, care a avut premiera mondiala la Salonul Auto de la Istanbul din noiembrie 2006, completeaza versiunile cu cinci usi, caravan, GTC si OPC cu trei usi, cabrio-coupé TwinTop si monovolum. Avand la baza ampatamentul lung al versiunii station wagon, noul Astra sedan imbina o dinamica a conducerii excelenta cu echipamente pentru o siguranta optima. Cele patru variante de motorizare intre 90 -140 cai putere se vor adauga gamei, in special, pe pietele cele mai dezvoltate si prospere din Europa Centrala si de Est.

Piata de autovehicule din Europa este intr-o continua schimbare: intr-un interval de numai cinci ani, din 2002 pana in 2007, vanzarile din Europa Centrala si de Est au crescut cu peste 100%. Daca in 2002, in aceasta regiune au fost vandute 2,7 milioane de unitati, se asteapta ca aceasta cifra sa creasca la mai mult de 5,5 milioane pana la sfarsitul acestui an. In aceeasi perioada, cota de piata GM a crescut de la 4,35% la 8,9% si se asteapta ca aceasta cota sa creasca si mai mult pana la sfarsitul acestui an prin lansarea noului Astra sedan. In Romania, in primele opt luni din 2007, vanzarile Opel au inregistrat o crestere de 119% comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut.

In ansamblu, includerea modelului sedan in gama de succes Astra va creste si mai mult vanzarile Astra in 2008, care a inregistrat deja 517.000 de unitati vandute pe piata din Europa in anul 2006. Pana la sfarsitul anului calendaristic 2007, Opel se asteapta sa vanda mai multe modele Astra in Europa Centrala si de Est decat in Germania, propulsand aceasta regiune pe locul doi dupa Marea Britanie. Datorita numarului mare de achizitii ale modelului sedan, este foarte probabil ca Europa Centrala si de Est sa ocupe primul loc la vanzarile de modele Astra in 2008.

Cu noul Astra sedan, Opel continua traditia acestui model, primele doua generatii Astra fiind, de asemenea, prevazute cu patru usi si un portbagaj separat de mare capacitate. Primul model din noua gama Astra sedan a iesit din productie la 23 august in Gliwice, Polonia - o locatie ideala pentru pietele din Europa Centrala si de Est pentru care a fost conceput initial acest model. Productia modelului sedan anterior, Astra Classic, va continua in aceeasi locatie.

Noul sedan imbina designul progresiv, bine echilibrat al modelului Astra, liniile deosebite si o dinamica a conducerii specifica cu echipamentele de siguranta. Cei care au proiectat noul model au optat pentru ampatamentul lung al versiunii station wagon (2.703 mm) pentru a dispune de un spatiu generos in partea din spate a autovehiculului si un portbagaj de mare capacitate. Cu o lungime de 4.587 mm si o capacitate a portbagajului de 490 l, modelul sedan cu patru usi, cu o latime de 1.753 mm si o inaltime de 1.458 mm se afla in topul preferintelor celor care isi doresc un autovehicul de familie.

Punte motrice si sasiu: Patru variante de motorizare, agilitate pronuntata si echipamente de siguranta

Patru variante de motorizare ECOTEC de ultima generatie pe benzina sau diesel sunt disponibile pentru modelul Astra cu patru usi: doua motoare pe benzina (1,6-litri/115 cp, 1,8-litri/140 cp) si doua motoare diesel (1,3-litri/90 cp, 1,7-litri/100 cp). Gama de transmisii include cutii de viteze manuale cu cinci si sase trepte de viteza, o cutie automata cu patru trepte de viteza, precum si o cutie de viteze manuala Easytronic puternic robotizata.

Modelul Astra ofera agilitate maxima si manevrabilitate optima, asigurand in acelasi timp un nivel optim de siguranta in timpul deplasarii; aceste caracteristici au la baza sasiul IDS (Sistem de conducere interactiva) - punte fata cu suspensii McPherson si punte spate cu bara de torsiune brevetata. Functiile standard de siguranta ale modelelor Astra includ discuri de frana fata, ABS, Controlul franarii in curba (CBC) si sistem de asistenta la franare. Sistemul de servodirectie electro-hidraulica (EHPS) si sistemul ESPPlus sunt disponibile ca dotari optionale pentru toate modelele.

Dotari principale: Tehnologie avansata in clasa compacta

Modelul Astra sedan satisface nevoile clientilor cu gusturi rafinate printr-o gama extinsa de dotari standard. Dispune, de asemenea, de dotari optionale de ultima generatie, precum farurile bi-xenon, Asistenta la pornirea in rampa (HSA), sistemul electric de incalzire „Quickheat" si sistemul de control al distantei la parcarea cu spatele Park Pilot.

Noul model Astra este disponibil cu trei tipuri principale de dotari: Essentia, Enjoy si Cosmo. Tipul Essentia dispune de functii de siguranta importante ca dotari standard, printre care amintim airbagurile frontale si laterale, precum si sistemul ABS si sistemul ISOFIX de fixare a scaunului de siguranta pentru copii pe locurile din spate. Printre echipamentele standard confortabile si practice amintim sistemul de inchidere centralizata, geamurile fata actionate electric, scaunul soferului reglabil pe inaltime si bancheta spate cu spatar rabatabil fractionat 60/40.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1169 :: 17.79MB