No SSO cookie

ZF: Cu 13.500 de comenzi, Logan si-a depasit deja planul pe acest an

voteaza
(0/ 0)
ZF: Cu 13.500 de comenzi, Logan si-a depasit deja planul pe acest an
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

“Peste aşteptari”. Oficialii din reţeaua Dacia, fie ca este vorba de managmentul superior sau de dealerii marcii din Piteşti, folosesc din plin aceasta formularea pentru a descrie reacţia publicului din toata ţara la lansarea modelului Logan.

 
 
[poza1s]În sprijinul acestor afirmaţii sunt cifrele seci. Peste 13.500 de comenzi pana acum, cu o valoare ce se apropie de 100 de milioane de euro. În plus, alţi mii de potenţiali cumparatori au încercat noul mode l-a sfirşitul saptaminii trecute. “Numarul de comenzi pe care îl avem pana acum este dincolo de estimarile noastre. Avem 13.500 de comenzi şi sunt absolut convins ca vom trece de 15.000 de unitaţi comandate pana la sfarşitul anului”, a afirmat Constantin Stroe, vicepreşedintele Dacia. Alţi oficiali ai Dacia sunt şi mai optimişti, avansand chiar valori de 18.000 de unitaţi pe ansamblul anului. La începutul anului, Constantin Stroe miza pe comenzi de 10.000-11.000 de unitaţi din modelul Logan. Numarul mare de comenzi ar putea crea însa unele probleme companiei de la Piteşti . “Am crescut cadenţa de producţia la 240 de maşini pe zi şi încercam sa facem în aşa fel încat sa nu se aştepte pentru o maşina mai mult de 60 de zile”, adauga Stroe. Altfel spus, este posibil, în cazul în care avalanşa de comenzi va continua, ca cei care îşi cumpara maşina în toamna aceasta sa o primeasca abia spre sfarşitul anului sau, cine ştie, chiar anul viitor. În prezent pot fi comandate patru versiuni Dacia Logan - Ambiance, Preference, Laureate şi Ambition, care sunt echipate cu motoare pe benzina de 1,4 litri (75 cai-putere) şi 1,6 litri (90 cai-putere). Pentru a nu scoate de pe piaţa modelul Solenza, abia anul viitor va aparea varianta Logan al carui preţ de baza este de 5.000 de euro, precum varianta cu un motor diesel de 1,5 litri. Aceasta perioada de timp va permite astfel o mai buna poziţionare buna a modelului Solenza, al carui preţ va scadea. Preţul Logan variaza între 5.700 de euro şi 8.000 de euro. Cele mai multe solicitari din partea clienţilor au venit nu pentru modelele ieftine, ci pentru cele cu echipare cat mai completa. Cele mai cautate sunt în acest moment, echiparile Laureate şi Ambition. Laureate include ca elemente standard sistemul de aer condiţionat, proiectoarele de ceaţa, retrovizoarele exterioare cu comanda electrica şi degivrante şi computerul de bord. În funcţie de varianta de motorizare, Logan Laureate poate costa 7.100 de euro (cu motorul de 1,4 litri şi 75 CP) sau 7.500 de euro (cu motorul de 1,6 litri şi 90 CP). Ambition este echipata cu motor de 1,6 litri şi 90 CP şi ofera în plus ABS şi radio-CD. Modelul Dacia Logan se va produce atat în Romania cat şi în ţari precum Rusia, Maroc, Iran şi Columbia, chiar daca nu sub numele Dacia, ci Renault. Producatorul francez estimeaza ca producţia globala a modelului Logan, va atinge, în anul 2010, 700.000 de unitaţi, adica acelaşi nivel cu al modelului Renault Megane. Pana în toamna anului viitor, Logan va începe sa fie comercializat pe langa Romania, şi în alte 35 de state emergente din toata lumea. Pentru moment nu s-a luat înca decizia ca acest model sa fie vandut şi în Europa de Vest. În plus, oficialii Renault nu exclud comercializarea, în anumite pieţe, a modelului Logan sub marca Nissan. Pentru a dezvolta acest model, francezii au investit la Dacia aproape de 500 de milioane de euro, din care peste 200 de milioane de euro exclusiv pentru producţia noului model. Logan va permite producatorului roman Dacia sa realizeze pentru prima data profit anul viitor, dupa ce de la venirea Renault ca acţionar în 1999 a înregistrat an de an pierderi. Ionut Bonoiu

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1250 :: 17.78MB