No SSO cookie

VW Golf GTI, in Romania de la 20.492 euro

voteaza
(0/ 0)
VW Golf GTI, in Romania de la 20.492 euro
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Volkswagen a deschis vanzarile in Romania la noul Golf GTI.

 
 

Volkswagen a lansat in Romania noul Golf GTI. Noul GTI este prevazut cu o putere de 210 cai si poate fi dotat cu o cutie de viteze manuala, cu sase trepte sau cu o cutie automata, tot cu sase rapoarte. Atinge 100 de kilometri in 6,9 secunde si poate ajunge la o viteza 240 km/h- in varianta cu o cutie manuala si 238 km/h pentru cutia DSG.

Preturile pentru piata romaneasca pornesc de la 20.492 euro (fara TVA) / 24.385 (cu TVA inclus) pentru caroseria in 2 usi. Pentru cea in 4 usi preturile incep de la 21.151 euro (fara TVA) / 25.170 euro(cu TVA inclus). Cei care aleg cutia manuala se pot astepta la un consum mediu de 7,3 l/100 km (la cutia manuala) si 7,4 l/100 km(in varianta DSG).

 

Dotari exterior
In varianta standard, noul Golf GTI include la exterior: bare de protectie fata/spate in design sport; culori standard: negru (A1A1), rosu tornado (G2G2) si alb (B4B4), geamuri termoizolante in tenta verde, grila radiator specifica GTI cu structura tip fagure neagra cu doua panglici rosii, jante aliaj usor 7.5Jx17 Denver cu anvelope 225/45 R17, oglinzi exterioare si manere usi in culoarea caroseriei, spoiler GTI spate in culoarea caroseriei.

 

Dotari interior
La interiorul noului GTI, bancheta spate este rabatabila asimetric inclusiv cotiera centrala spate cu posibilitatea transportarii obiectelor lungi. Golf-ul GTIare buzunare pe spatarele scaunelor fata, covorase textile fata/spate, levier schimbator de viteze imbracat in piele, maneta frana de mana imbracata in piele, scaune fata sport cu reglare pe verticala, tapiterie specifica GTI (fara inscriptionare) in design 'Jacky' (XE-negru rosu/negru titan/negru), volan sport din piele cu décor de aluminiu, cu comenzi tiptronic pentru cutie DSG.

 

Dotari standard
GTI include in varianta standard  aer conditionat climatic, cheie de contact cu imobilizator electronic, computer de bord 'Plus', geamuri actionate electric, inchidere centralizata cu telecomanda, lumini pentru citit fata/spate, oglinzi exterioare reglabile electric si incalzite, oglinzi make-up iluminate situate in parasolare, pachet Lumini si Vizibilitate (2 lumini la picioare fata, oglinda retrovizoare cu sistem automat antiorbire, senzor de ploaie), inclusiv lumini de drum permanente cu functie Leaving Home si functie manuala Coming Home, ISOFIX (dispozitiv de fixare pentru 2 scaune copil pe bancheta din spate), priza 12 V situata in portbagaj, Radio RCD 310 cu functie MP3, 8 incinte acustice, antena Diversity si conector multimedia AUX-IN, servodirectie electromecanica reglabila functte de viteza, sistem 'Easy Entry' (pentru caroserie in 2 usi), suport lombar scaune fata.
Golf-ul GTI vine in varianta standard si cu triunghi reflectorizant, asistent urcare panta (pentru cutie DSG), sistem electronic pentru mentinerea stabilitatii masinii - ESP, inclusiv ABS si ASR, airbag sofer si pasager cu posibilitatea dezactivarii airbag-ului pasager, inclusiv airbag genunchi pentru sofer, airbag cortina fata/spate si airbag-uri laterale fata, lampa ceata spate, faruri de ceata.

 

Robert Gherghe

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1957 :: 17.86MB