No SSO cookie

Vrajitorul din BMW

voteaza
(0/ 0)
Vrajitorul din BMW
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Sistemul de navigatie care stie unde vrei sa mergi!

 
 
Deja exista numeroase sisteme de navigatie capabile sa descarce date despre trafic si sa le compare cu datele programate deja de catre sofer.
Dar ce ar fi daca ati sti unde vreti sa mergeti, fara sa programati in prealabil GPS ul? Exact la un asemena program lucreaza specialistii BMW. Acestia au construit un sistem care foloseste inteligenta artificiala, care memoreaza toate locurile unde ajung soferii, dupa care construieste o baza de date, un fel de istoric ale profilurilor. Apoi, sistemul foloseste ce a inavatat si acumulat, coroboreaza cu locatia masinii si preconizeaza unde doreste, sau unde ar dori sa se deplaseze soferul.
Datele reale din trafic sunt dupa aceea comparate cu itinerariul preconizat de sistemul de navigatie, astfel incat soferul poate fi avertizat de existenta unui ambuteiaj, a rutelor alternative, toate cu scopul de a economisi... carburant!
Mai mult decat atat, sistemul ultrainteligent poate interfera computerul masinii, astfel incat sa intervina si sa modifice paramterii functionali ai masinii, in functie de ce conditii de trafic se asteapta sa intampine pe drum.
BMW a reusit sa imbunatateasca acuratetea "prezicerilor" sistemului inteligent, de la 30, la 70%. Totusi, BMW n-a furnizat inca o data cand tehnologia va echipa cu adevarat masinile sale. 

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2344 :: 17.86MB