No SSO cookie

Volvo a raportat pierderi operationale de 536 milioane dolari in primul trimestru

voteaza
(0/ 0)
Volvo a raportat pierderi operationale de 536 milioane dolari in primul trimestru
Noutati-auto · · 1 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Volvo, cel de-al doilea producator mondial de camioane, a raportat vineri pierderi operationale de 4,53 miliarde coroane suedeze (536 milioane dolari) si se asteapta ca scaderea cererii mondiale sa-i taie la jumatate cota de piata din Europa, scrie Reuters.

 
 
In aceeasi perioada a anului trecut, compania inregistrase un profit de 6,49 miliarde coroane suedeze. Analistii chestionati de Reuters estimasera pierderi de 2,90 miliarde coroane suedeze in primele trei luni din 2009.

Volvo, care produce camioane sub marca Renault, Mack, Nissan Diesel si Eicher, dar si sub propriul nume, a anuntat ca in ultimul din trimestru comenzile au scazut cu o rata anuala de 65%, in timp ce numai pe piata europeana aceastea s-au redus cu 71%.

Compania a anuntat saptamana aceasta ca va concedia inca 1.543 de persoane, ca urmare a scaderii cererii pe toate pietele sale principale de desfacere.

Anterior, compania anuntase ca va disponibiliza mii de angajati pentru a face fata celei mai severe scaderi a cererii de pe piata camioanelor. Un purtator de cuvant al companiei a anuntat ca in urma concedierilor, grupul va reduce costurile, dar nu a specificat suma exacta care ar fi economisita.

Scaderea cererii si capacitatea de productie prea mare au dus la pierderi inainte de taxe in ultimul trimestru din 2008, iar multi analisti sunt de parere ca grupul va avea rezultate asemanatoare si anul acesta. 

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (1)

scris de Anonim

descrie-ţi şi piesele,asambluri d[removed]void(0);e exemplu la volvo nu găsesc ce defecte poate avea. >:(

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1608 :: 22.03MB