No SSO cookie

Volkswagen Touareg hibrid este cu 23.000 de euro mai scump decat modelul V6 diesel

voteaza
(0/ 0)
Volkswagen Touareg hibrid este cu 23.000 de euro mai scump decat modelul V6 diesel
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Noul Volkswagen Touareg hibrid este cu peste 20.000 de euro mai scump decat modelul V6 diesel.

 
 
Noul Volkswagen Touareg va fi prezentat oficial la Salonul Auto de la Geneva din aceasta saptamana. Vanzarile noului model urmand sa inceapa in aprilie.

Deocamdata se cunosc preturile din Germania, site-ul german avand un configurator auto pentru noul model Touareg.

Cel mai vandut model pana acum a fost modelul V6 diesel, care ofera un consum bun pentru un SUV de dimensiunea sa, dar si cuplul necesar pentru a face atat soselelor aglomerate, cat si terenului accidentat.

Modelul hibrid combina un propulsor V6 TSI pe benzina de 3.3 litri si 330 CP si un motor electric de 44 CP. Modelul hibrid poate fi condus pe sistemul electric pana la viteza de 50 km/h. Accelerarea de la 0-100 km/h are loc in 6.5 secunde, iar consumul este de 8.2 litri/100 km. Acesta costa aproximativ 73.000 de euro.

Pe langa versiunea hibrid, noul Touareg vine si cu doua propulsoare diesel V6 de 3.0 litri, care dezvolta 240 CP si un V8 de 4.2 litri, care dezvolta 335 CP. Propulsorul de baza este cel V6 de 3.0 litri, pretul acestuia este de 50.000 de euro. Modelul V8 incepe de la 70.000 de euro. 

Andrei Monenciu

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1654 :: 17.87MB