No SSO cookie

Volkswagen isi dubleaza profitul in primul trimestru din 2010

voteaza
(0/ 0)
Volkswagen isi dubleaza profitul in primul trimestru din 2010
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Volkswagen a inregistrat un profit dublu in primul trimestru din 2010, fata de perioada similara a anulului trecut.

 
 

Volkswagen, cel mai mare constructor auto din Europa, a anuntat ca profitul aproape s-a dublat in primul trimestru, sustinut de vanzarile record ale marcii Audi si de performantele foarte bune de pe piata chineza, relateaza Newsin.

Profitul net a avansat la 473 milioane euro, de la 243 milioane euro in aceeasi perioada a anului trecut, a anuntat compania. Analistii estimau un profit de 459 milioane euro. Vanzarile au crescut cu 19%, la 28,6 miliarde euro. Volkswagen, care vrea sa depaseasca Toyota ca livrari si profitabilitate pana in 2018, prevede o crestere a vanzarilor in acest an, semn ca grupurile auto isi revin din criza financiara.


In primul trimestru, vanzarile Volkswagen, inclusiv ale marcilor Audi si Skoda, au avansat cu 25%, la 1,73 milioane unitati, a anuntat grupul. Audi a vandut 264.100 unitati, in crestere cu 26%, inregistrand cele mai bune performante din istorie. Vanzarile marcii Volkswagen au crescut cu 27%, la 1,11 milioane unitati. In China, vanzarile grupului german au crescut cu 61%, la un nivel record de 457.300 vehicule, in timp ve livrarile din Statele Unite au crescut cu 37%, la 80.000 de autoturisme.


Robert Gherghe

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Suzuki SX4 1.0 Passion AllGrip

    Suzuki SX4 1.0 Passion AllGrip

    Suzuki S-Cross este o maşină foarte bună pentru oricine, nu doar pentru familişti sau pentru cei care preferă să ştie că pot evada oricând din cotidian pe un drum care nu a beneficiat vreodată de asfalt.

  • Nissan Qashqai 1,5 dCi Acenta MT6

    Nissan Qashqai 1,5 dCi Acenta MT6

    Poziția înaltă la volan combinată cu un aspect exterior elegant și un rafinament mult îmbunătățit față de generația anterioară contribuie la o bună percepție din partea publicului, astfel încât nici concurența destul de agresivă nu poate veni să destabilizeze poziția fruntașă pe care o are în segmentul său

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.4642 :: 22.19MB