No SSO cookie

Volkswagen isi dubleaza profitul in primul trimestru din 2010

voteaza
(0/ 0)
Volkswagen isi dubleaza profitul in primul trimestru din 2010
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Volkswagen a inregistrat un profit dublu in primul trimestru din 2010, fata de perioada similara a anulului trecut.

 
 

Volkswagen, cel mai mare constructor auto din Europa, a anuntat ca profitul aproape s-a dublat in primul trimestru, sustinut de vanzarile record ale marcii Audi si de performantele foarte bune de pe piata chineza, relateaza Newsin.

Profitul net a avansat la 473 milioane euro, de la 243 milioane euro in aceeasi perioada a anului trecut, a anuntat compania. Analistii estimau un profit de 459 milioane euro. Vanzarile au crescut cu 19%, la 28,6 miliarde euro. Volkswagen, care vrea sa depaseasca Toyota ca livrari si profitabilitate pana in 2018, prevede o crestere a vanzarilor in acest an, semn ca grupurile auto isi revin din criza financiara.


In primul trimestru, vanzarile Volkswagen, inclusiv ale marcilor Audi si Skoda, au avansat cu 25%, la 1,73 milioane unitati, a anuntat grupul. Audi a vandut 264.100 unitati, in crestere cu 26%, inregistrand cele mai bune performante din istorie. Vanzarile marcii Volkswagen au crescut cu 27%, la 1,11 milioane unitati. In China, vanzarile grupului german au crescut cu 61%, la un nivel record de 457.300 vehicule, in timp ve livrarile din Statele Unite au crescut cu 37%, la 80.000 de autoturisme.


Robert Gherghe

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio a trecut prin mai multe modificări estetice de-a lungul timpului, acum fiind un model supermini șic, dar rafinat. Ca orice autoturism din acest segment este un model practic, suficient de mare pentru patru adulți și cu o capacitate de încărcare potrivită pentru o sesiune săptămânală de cumpărături.

  • Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Dedicarea japonezilor către publicul european arată interesul acestora pentru o poziție cât mai bună a vânzărilor în segmentul D, o viziune foarte bine definită de către modelul actual al Avensis, care le garantează că își vor atinge scopul datorită numeroaselor modificări aduse automobilului pentru a îl aduce în zona modernă.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.3192 :: 18.68MB